|
Innercity Line Up
|
View this Thread in Original format
| ronsh |
Mainstage
Markus & Faro
Lucien Foort
Marco V
Erick Morillo
Ferry Corsten
Billy Nasty
Trance
Blank & Jones
Gabriel & Dresden
Rank 1
Tall Paul
Cor Fijneman
Jochen Miller
Yoshi Toshi (Progressive)
Max Graham
Remy
Deep Dish (4 Uur Set)
Nick Fanciulli
Release Yourself (Club)
Roger Sanchez
Josh Wink
Carl Kennedy
Tom De Neef
Lisa Pure Live
Ex Porn Star (Groove)
David Guetta
Brian S
Real El Canario
Randy G
Zubrovka
Reactor (Techno)
Miss Kittin
Michel de Hey
Chris Liebing
Monika Kruze
Vincent de Wit & Carlos Rios
ליין אפ נחמד ביותר...שווה עוגיה |
|
|
| markfeldman |
מאכזב משהו...
חוץ מפרי... |
|
|
| arik |
מה מאכזב
מפציץ לחלוטין
!!! |
|
|
| eXeTik |
| Tiesto @ innercity 1999 forever!!! |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by ronsh
Yoshi Toshi (Progressive)
Max Graham
Remy
Deep Dish (4 Uur Set)
Nick Fanciulli
|
W00T!!! :eyespop: :eyes:
שווה לבוא רק בגלל הרחבה הזאת....!!!!!!!!!
PROGRESSIVE IN YA FACE!!!! |
|
|
| yaman |
ליין אפ נחמ מאוד
פעם ראשונה של בלאנק אנד ג'ונס שם? |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | פעם ראשונה של בלאנק אנד ג'ונס שם? |
ואללה לא שמתי לב אליהם.
סחתיקה, אחרי הכל אולי זה כן שווה... |
|
|
| DJ Alex E. |
הבמה של הפרוגרסיב באמת חזקה
אגב מי זה הניק הזה בסוף?
פרי קורסטן ומארקו וי נשמע כמו שילוב מנצח בתוספת מורילו איש ההאוס שדווקא התחלתי לתפוס ממנו מאז הסנסיישן האחרון
אני גם מת לשמוע את ראנק1 המלכים!גם קור פינג'מן בטח יתן סט חזק של טקטראנס |
|
|
| Shahar |
איפה ארמין?
אני כבר לא שואל על טייסטו אני יודע שהוא לא מנגן שם |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
הבמה של הפרוגרסיב באמת חזקה
אגב מי זה הניק הזה בסוף?
|
הוא מנגן גרוב-האוס...:) |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by Shahar
איפה ארמין?
אני כבר לא שואל על טייסטו אני יודע שהוא לא מנגן שם |
לא נראה לי שארמין ניגן אי פעם באינרסיטי ולא נראה לי שהוא גן מתכוון לנגן שם |
|
|
| DJ Alex E. |
| למה שלא ינגן?למה לא טוב לו?לא לרמה?זה ארוע שהוא לא פחות חשוב מהסנסיישן ומהדאנס ואלי,ככה שאם הוא ניגן שם אז בהחלט אפשרי שהוא ינגן באינרסיטי |
|
|
|
|