return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
?!?שאלה חשובה: מה דעתכם על האופנה של המוזיקה
View this Thread in Original format
Dj-2TaLL
[B][COLOR=royalblue]
זה שאלה די חשובה לי...
אולי אפילו שווה סטיקי;)

אתם אולי לא שמתם לב...
אבל מוזיקה זה בערך כמו אופנה...
:עכשיו הסתיימה תקופת הקלאב-טראנס \ האוס ומתחילה תקופה חדשה
תקופת הפרוגרסיב...

מה אתם חושבים יהיה אחרכך?

חבר שלי ניבא נבואה הגיונית ביותר שעוד איזה שנה וחצי שנתיים ילך פה בטרוף ויחזור אלינו הטראנס...

הגיוני?
מה אתם חושבים \ מנבאים \ יודעים?
תרשמו!!!
:):):):):):):):):):):):):):):)
Trance man
אני חשבתי על הדבר הזה הרבה פעמים..

ואני מאוד מתנגד לזה שמוזיקה תחשב כ"אופנה"! כי למוזיקה באמת אין קשר לזה.. ברור שאני גם מתנגד לכל האפסים שעדיין שומעים להיטי פופ ישראלים מלפני 12 שנים
(יש לי הרבה חברים כאלה)
:)
אבל בכל זאת, זה דבילי לשמוע מוזיקה בגלל שזה מה ש"כולם" אוהבים.. תשמע מוזיקה בגלל שזה מה שאתה אוהב!

ובקשר לזה שפרוגרסיב יהיה הדבר הבא..לא נראה לי בזמן הקרוב אחי! פרוגרסיב זאת מוזיקה לאנשים יותר מבינים במוזיקה אלקטרונית..החדשים תמיד יחשבו שזאת סתם מוזיקה משעממת ואיטית..והטראנס שאנחנו אוהבים זאת מוזיקה שמתאימה לכולם..
DJ-Energy
עם פרוגרסיב נכנס לאופנה

אני יחזיר את האפ ליפטינג קלאב טראנס

בכל כח שאני יכול
Dj-2TaLL
שמע אתה צודק בקטע שזה לא אופנה...
אני בטח שלא יקשיב לשיר בגלל שהוא "אין" או בגלל שהוא להיט
אבל אתה חייב להודות שבכל זאת מהבחינה של התקופות זה דיי דומה...
אולי אני טועה בקשר לקטע של הפרוגרסיב ורשמתי מה שאני הייתי רוצה ולא מה שבאמת אבל עוד שנה וחצי שמה שילך בארץ הזאת יהיה טראנס, אני יזכיר לך את ההודאה הזאת...
:):):)
dj alonzo
אני גם כן מתנגד לזה שמוזיקה נחשבת כמו אופנה.. אבל בכל זאת צריך להודות שהמוזיקה שמנוגנת במסיבות משתנה לעיתים די תכופות.. כמו אופנה
אני לא אקשיב למשהו בגלל שכולם מקשיבים לו.. אם הייתי ככה אז כל הזמן הייתי שומע טראקים מסחריים..
אני גם לא חושב שהדבר הפופולרי הבא בארץ יהיה פרוגרסיב... זאת מוזיקה ליותר "אניני טעם", לאנשים שמבינים במוזיקה... המוזיקה הפופולרית תמיד תהיה מוזיקה להמונים, מה שאומר שהיא תשאר מוזיקה מסחרית עד שתפעל מערכת הסברה מאסיבית שתלמד קצת את העם שלנו מהי מהותה של מוזיקה טובה.
Dj-2TaLL
זה מה שאני חושב...

הגיע הזמן למהפכה!!!!!!
dj alonzo
מבחינתי אין לי בעיה להתנדב לתקלט חינם במסיבות רק כדי שאנשים ילמדו מה זה מוזיקה טובה.. זאת תהיה התמורה שלי, לדעת שעשיתי איזשהו שינוי.
צריך לארגן איזה מסיבה, בלי כניסה לערסים.. שהכל שם יהיה סביב האהבה למוזיקה, הרצון לרקוד והרצון ללמוד ולהתפתח... ברגע שיהיה כזה דבר אז המהפכה תתחיל!
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by DJ-Energy
עם פרוגרסיב נכנס לאופנה

אני יחזיר את האפ ליפטינג קלאב טראנס

בכל כח שאני יכול


גם אני!
אין מוזיקה שמרימה מסיבה וגורמת אופוריה קטלנית במסיבות ענקיות כמו האפליפטינג והמלודיק!!!
Dj-2TaLL
quote:

מבחינתי אין לי בעיה להתנדב לתקלט חינם במסיבות רק כדי שאנשים ילמדו מה זה מוזיקה טובה.. זאת תהיה התמורה שלי, לדעת שעשיתי איזשהו שינוי.
צריך לארגן איזה מסיבה, בלי כניסה לערסים.. שהכל שם יהיה סביב האהבה למוזיקה, הרצון לרקוד והרצון ללמוד ולהתפתח... ברגע שיהיה כזה דבר אז המהפכה תתחיל

כנ"ל אני מוכן גם להשתתף באירוע כזה...
אבל יהיה קשה למנוע מערסים להכנס...
אני מסכים איתך ברעיון אבל שחושבים על זה בתכלס...
זה נשמע די מגוכח לא?
"אתה לא יכול להכנס אתה ערס / אין לך רצון ללמוד!!!" :) מסכים?

quote:

עם פרוגרסיב נכנס לאופנה

אני יחזיר את האפ ליפטינג קלאב טראנס

בכל כח שאני יכול


מה דעתכם לשלב בינהם?;) ;) ;)
dj alonzo
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL

כנ"ל אני מוכן גם להשתתף באירוע כזה...
אבל יהיה קשה למנוע מערסים להכנס...
אני מסכים איתך ברעיון אבל שחושבים על זה בתכלס...
זה נשמע די מגוכח לא?
"אתה לא יכול להכנס אתה ערס / אין לך רצון ללמוד!!!" :) מסכים?


אתה יכול לראות על מישהו אם הוא באמת בא בגלל שהוא אוהב את המוזיקה, בגלל שהוא רוצה לרקוד.. ולא בגלל שבמסיבה הזאת יש כוסיות ו\או מכות.
הרעיון שלי זה לארגן מסיבה פרטית טובה, למוזמנים בלבד וחבריהם.

luckystrike
quote:
Originally posted by dj alonzo


הרעיון שלי זה לארגן מסיבה פרטית טובה, למוזמנים בלבד וחבריהם.


מסיבה פרטית בישראל זה הפיתרון היחיד בגלל שרוב הדיסקוטקים פה על הפנים...
דרך אגב הדיסקוטקים בקיבוצים ובמושבים גם פצצות כמו בשפיים או בגעש
אין ערסים ויש תמיד שתייה חינם כל הערב ולא רק אומרים שיש כמו באחרים...

אני וחברים שלי כבר אירגנו מסיבה ענקית בשנה שעברה והיה פצצות - הזמנו את
DJ THOMAS
לתקלט (אם מישהוא מכיר אותו אז הוא יודע שהוא דיג'יי טוב יחסית - למרות שהוא חרא של בן אדם) ושכרנו מפעל של בית חרושת - מקום חבל על הזמן - כיסינו את המכונות של הבית חרושת בלונגים של טראנס והיה שתייה חינם כל הערב...
היה חבל על הזמן :)

ובקשר למה שאמרתם עם הפרוגרסיב זה השטויות הכי מצחיקות ששמעתי בחיים שלי...
"פרוגרסיב זה לאניני טעם"
איזה בולשיט - תסתכלו קצת בפורום הכללי על הויכוח שהיה על זה
אני נורא אוהב פרוגרסיב (אבל תלוי איזה) אבל כמו שטל אמר עדיף לשלב בינהם ואין כמו אפליפטינג להרים את הקהל
שום טראק של פרוגרסיב לא ירים את הקהל כמו שאפליפטינג עושה
...

ושאף אחד לא יגיד לי שהסטים המשעממים של
SASHA , DIGWEED ....
הם סטים מענינים עם התפתחות - לדעתי רוב החומר והסטים שלהם משעממים ולא מתפתחים (למרות ששמעתי גם איזה שתיים שלוש טובים) אבל באופן כללי האפליפטינג,אפיק,מלודיק טראנס מתפתח הרבה יותר וצריך הרבה יותר כישרון כדי לחבר אותו והרבה יותר הבנה יסודית במוסיקה ומי שרוצה דוגמא טובה שיקשיב ל
DJ TIESTO - MAGIK JOURNEY

טראק טוב שמשלב אלמנטים של פרוגרסיב ושל אפליפטינג
אחד ה
BUILD-UP
הכי טובים ששמעתי בחיים שלי...
dj alonzo
?כמה עלה לכם להביא אותו
..זה רעיון די טוב לעשות דבר כזה, רק שזה כרוך בדי הרבה כסף
לשכור מקום, להביא די ג'יי(ם), לשכור שמירה\אבטחה.. זה עניין של די הרבה כסף.
אבל אם באמת מגיע קהל איכותי אז זה שווה את זה!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement