return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
?!?שאלה חשובה: מה דעתכם על האופנה של המוזיקה (pg. 2)
View this Thread in Original format
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Gil Shwarts


גם אני!
אין מוזיקה שמרימה מסיבה וגורמת אופוריה קטלנית במסיבות ענקיות כמו האפליפטינג והמלודיק!!!


צודק ב100 אחשלי...

אני הייתי במסיבה במשמר דוד

היה בר חינם
אני השתכרתי לגמרי
היה כזה כיף שם!!!!

אני מת לחזור לשם לעוד איזה מסיבה טובה
luckystrike
quote:
Originally posted by dj alonzo
?כמה עלה לכם להביא אותו
..זה רעיון די טוב לעשות דבר כזה, רק שזה כרוך בדי הרבה כסף
לשכור מקום, להביא די ג'יי(ם), לשכור שמירה\אבטחה.. זה עניין של די הרבה כסף.
אבל אם באמת מגיע קהל איכותי אז זה שווה את זה!


תומאס עלה לא הרבה מדי כי חבר של אח של אחד מאיתנו הכיר אותו ויענו סידר לנו מחיר מוזל...
המקום היה בעמק חפר וגם אותו השגנו בקומבינות של מחיר השכרה זול
...
גם לא עשינו את זה בשביל הכסף בכלל...
לקחנו 40 שקל כניסה ואם אני לא טועה כל אחד עשה רווח נקי של 400-500 שקל על כל הענין שזה ממש לא שווה את ההשקעה אבל שווה את הכיף
היה פצצות חבל על הזמן

ומרעננה ומכל המושבים שליד הקהל תמיד איכותי אחי
:)
תבוא פעם לתל יצחק!
dj alonzo
אני חייב מתישהו לקפוץ למסיבה אצלכם.. לראות על מה אתם מדברים;)
luckystrike
quote:
Originally posted by dj alonzo
אני חייב מתישהו לקפוץ למסיבה אצלכם.. לראות על מה אתם מדברים;)


אני רשום לך
PM
שהמסיבה הבאה הטובה תהיה שם

הייתה אחת ביום כיפור שרשמתי עלייה פה והיא הייתה פצצה...

אין כמו מסיבה עם שתייה חינם
;)
dj alonzo
quote:
Originally posted by luckystrike


אין כמו מסיבה עם שתייה חינם
;)


!!!אני יודע מה אפילו יותר טוב... מסיבה חינם:D
luckystrike
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
[B][COLOR=royalblue]
זה שאלה די חשובה לי...
אולי אפילו שווה סטיקי;)

:):):):):):):):):):):):):):):)


לא שמתי את זה כסטיקי כי נראה לי שזה מאוד דומה לפוסט הקודם בנושא
...

ו
ALONZO

מסיבה חינם - זה רק שאיזה פראייר מתרים תבית שלו ומביא איזה דיג'יי נורמלי ושתייה
אצלנו יש אחד כזה שכל חצי שנה מביא מסיבה כזאת - ההורים שלו גרושים ואבא שלו גר בסביון והוא מארגן שם מסיבות פצצות...
:)
dj alonzo
גם אצלנו בבי"ס יש אחד כזה.. הוא עושה בערך פעם ב3-4 חודשים מסיבה וכל מסיבה אצלו היא פצצה חבל על הזמן... יש לו וילה ענקית והוא תמיד מביא די ג'יי טוב.. פעם אחת הוא הביא שני די ג'יים איכותיים למדי, אחד של טק-טראנס (מאורו פיקוטו סטייל), ואחד של פרוגרסיב טראנס יותר.. זאת הייתה מסיבה מעולה!!!
הוא סידר פח זבל ענק שניקו אותו בגינה ושם בפנים מלא קרח ומשקאות... זה היה כיף לאללה!!
DJ-Energy
אצלינו אין בגדרה
אבל לפעמים יש פה מסיבות אזוריות פצצה בגדרות ומקומות כאלו
אבל המסיבות הכי פצצות זה במשמר דוד נותנים לך שם בר חינם

וכיף לאללה
Dj-2TaLL
גם אצלינו יש איזה אחד שמראגן פה ושם לעתים רחוקות מסיבות ככה עם שתייה והכול...
יש גם פול נרגילות...
לא מדבר אלי אבל סבבה שם בכל מקרה...
חחחח
אני זוכר פעם שעברה שאני ועוד מישהו היינו מסטולים ככה אז החלטנו לשחק אותה ברמנים והתחלנו להכין ככה כל מיני משקאות מוזרים!!!
הכנתי איזה משקח "חריף" אחד עם משהו אלכהולי לא זוכר מה ואבטיח וטבסקו...
יצא בן זונה של דבר!!!!

אם הייתי זוכר את המרשם הייתי מילינויר!!!
:):):):):):)
Gil Shwarts
אני מכיר מישהו שמארגן מסיבות פצצות, הוא מפיק את המסיבה באכזיב שליידי דרגון מופיעה בה
אני ידבר איתו ונראה מה אפשר לסדר אבל הבן אדם רציני מאוד ז"א שכמות האנשים שמגיעים למסיבות שלו לא יורדת מ1500 איש, מה שאומר שאם אתם לא רוצים לעשות צחוק מעצמכם, כדאי מאוד שתדעו לעשות מיקסים לייב...
חוץ מזה, אתם תצטרכו לתקלט בחינם כי צריך לשלם לבן אדם... זאת העבודה שלו...

Dj-2TaLL
ואללה...
אז להתחיל כבר לתכנן סט והכול?
אני אפילו צריך לשבת ולהתאמן קצת...
:):):):):)
שלא יהיה פשלות אשכרה...
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek::eek:
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
ואללה...
אז להתחיל כבר לתכנן סט והכול?
אני אפילו צריך לשבת ולהתאמן קצת...
:):):):):)
שלא יהיה פשלות אשכרה...
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek::eek:


יש לך עוד זמן לזה
כי אני עוד צריך לדבר איתו
והוא צריך לארגן את כל הסידורים אם הוא יסכים
בקיצור, אם זה יקרה, רק אחרי חנוכה...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement