|
עדשות...
|
View this Thread in Original format
| KrazyDJs |
אמ...כן נושא קצת שטותי אבל עדיין..
היום הלכתי לעשות עדשות..
עכשיו גיליתי שהמספר שלי בעיניים גדל בכל עין ברבע מספר..
בקטנה...זה לא מפריע לי כ"כ, הבעיה היא שאני צריך לכל עין עדשה שונה..
עברתי את זה..
שמו לי עדשות, התרגלתי אליהם אחרי איזה חצי שעה והרגשתי סבבה..
אח"כ בערך שעתיים ניסיתי להוריד את העדשות..
ופשוט לא הצלחתי :sadgreen:
להכניס אותם, שזה בתאכל"ס החלק היותר קשה לפי מה שכולם אומרים - הצלחתי אחרי 2 נסיונות..
ובסופו של דבר אחרי כל הנסיונות העיניים שלי כבר היו ממש ממש אדומות והחלטתי להפסיק להיום, ואני חוזר יום שלישי הבא עוד פעם לנסות..
סתם רציתי לשתף אותכם :)
אם למישהו פה גם יש עדשות או טיפים או אנאערף..שפכו את הלב :) |
|
|
| DjChook |
אני מת לעדשות
אבל לא מסוגל להכניס אותן |
|
|
| Eitan E |
יש לי עדשות
באמת מה שמבאס בעדשות זה בהתחלה שאתה לא מנוסה להרכיב אותן
אז אתה צריך לקום חצי שעה מוקדם יותר בבוקר
אבל חפיף בסוף לומדים
ודרך אגב לפי מה שהבנתי שימוש ממושך בעדשות בדרך כלל גורם לעלייה במספר ועלייה במקריי דלקות עיניים
זה בגלל שלא נכנס הרבה חמצן לעין מה גם שעם הזמן מתווצר לכלוך על העדשה
ויש גם דפוקים שמרכיבים את העדשות עם החומר חיטוי
(כל זה מתייחס לעדשות קבועות) |
|
|
| MaMaMiA |
אהה לי יש כבר איזה שנתיים שלוש...נראה לי אני צריך להחליף
ו...כן בהתחלה זה דיי מעצבן אבל אתה תתרגל כבר וזה ילך לך ממש בקלות.
תיזהר לא לישון איתם זה מסוכן לאללה!
א שיהיה לך בהצלחה אחי אל תתייאש |
|
|
| -CosmicFire- |
יש לי כבר שנה וחצי נראה לי או שנתיים
אחי אל תדאג אתה תתרגל מהר מאד
אחרי כמה חודשים אתה כבר תשים על הנסיון הראשון ותסתדר גם בלי מראה
אל תשפשף יותר מדי את העיניים ותמיד תידאג שיהיה לך חומר בבצפר
קרה לי פעמיים ששיפשפתי את העין בבצר ויצאה לי אחת אבל החזרתי מהר...
מזל טוב תחדש אחי :] |
|
|
| yaman |
סעעעעעמק
לכולם יש רק לי אין |
|
|
| skelz |
גם לי אין :)
ואליאור.. לך לאופטימטריסת
אם העין שלך נהיית אדומה
אולי אתה צריך סוג אחר.. עדשה יותר נושמת או משהו
תבדוק את זה |
|
|
| KrazyDJs |
עוד לא קניתי..
הבעיה היא שלא רציתי לקחת סיכון..
אחותי היום תיתן לי עדשות יומיות שאני שוב אנסה כמה פעמים..
הקטע שהעין שלי הייתה אדומה זה בגלל שאחרי שעתיים של נסיונות להוציא לא הצלחתי...זה לא בגלל העדשה..
בדיקת עיניים שם עשיתי ולהרכיב עדשות אני יכול וזה בסדר..
בכל מקרה נקווה שעם העדשות הנסיוניות היום או מחר אני אצליח להוציא...
ואז אפילו יום ראשון אני אלך לקנות...
בינתיים אני אקנה כנראה יומיות לחודש הראשון...
תודה :) |
|
|
| Sm0keMachine |
אההה ההתחלה עם העדשות זה באמת סיוט..
גם אני בתחלה לא הצלחתי להוציא אותם והיה לי בלאגן עם זה..שרטתי את העין שלי כמה פעמים... ממש לא נעים..הרבה בכי.. :D
פשוט בהתחלה קשה להתרגל לזה שלא צריך לפחוד לגעת בעין...
אבל תוך כמה חודשים זה יהיה ממש קלי קלות.
עדיין עדשות זה כאב ראש..כל פעם להוריד אותם לפני השינה (שזה קשה מאוד שחוזרים שיכורים ממסיבה) וללכת לים איתן..ולפחוד עליהן כל הזמן...
ושמעו..לישון פעם בכמה זמן עם עדשות זה לא כזההה דבר מסוכן...זה קרה לי כמה וכמה פעמים ואני עדיין חי ואני לא עיוור :D |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by MaMaMiA
תיזהר לא לישון איתם זה מסוכן לאללה!
|
מה שמזכיר לי את הפעם הראשונה שישנתי עם עדשות, קמתי אחרי 5 שעות
הכול היה לי מעורפל בעינים, חשבתי אני שזהההו אני לא אראה יותר בחיים
אבל זה עבר...
והאמת היא שיוצא לי לפעמים לישון עם עדשות ובינתים הכול בסדר.. |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by Tarantula
מה שמזכיר לי את הפעם הראשונה שישנתי עם עדשות, קמתי אחרי 5 שעות
הכול היה לי מעורפל בעינים, חשבתי אני שזהההו אני לא אראה יותר בחיים
אבל זה עבר...
והאמת היא שיוצא לי לפעמים לישון עם עדשות ובינתים הכול בסדר.. |
אני נרדם איתם הרבה במיחד בצהרים לשעתיים שלוש ככה
אחרי זה אני מרגיש שיש משהו בעין סתם הרגשה מעצבנת עוברת מהר
פעם אחת נרדמתי לילה
וכבר פעמיים קרה לי ששמתי אותם בקופסא שלהם אבל בלי חומר
וקמתי בבוקר והם היו קשות רצח זרקתי אותם...
אליאור אחי זה פול אחריות
ואני לא ממליץ לך לקחת יומיות לפעם ראשונה כי עד שאתה תתרגל
עדיף לקחת לחודש אבל רצוף
ואל תפחד לתפוס את העדשה עם האצבע ולהוציא אותה אתה תתרגל מהר להוצי א יותר קל מלהכניס במיוחד בהתחלה
אין לך מה לפחד אני עושה את זה מכיתה ח' :} |
|
|
| Eitan E |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
ואני לא ממליץ לך לקחת יומיות לפעם ראשונה כי עד שאתה תתרגל
עדיף לקחת לחודש אבל רצוף
:} |
אני דווקא לא מסכים איתך
עדיף שיתחיל עם יומיות כדי שהוא יתרגל איתם בהתחלה
שיראה אם בכלל זה יתאים כי יש כאלה שזה לא נוח להם ומפתחים דלקות ,טחורים ובלאגנים- עירבבתי שמחה בשמחה
מה גם יש את ההיגיון הכספי שאם הוא יאבד את העדשות או תיקרע עדשה אז
ניחא כי יש לו עוד למשך חודש וגם המחיר לא גבוה ממש
ככה אני עשיתי |
|
|
|
|