return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
צילצולים לפלאפון
View this Thread in Original format
Segev
טוב אל תכעסו עלי אני יודע שיש לזה כבר טרד אבל כבר כמה ימים שהחיפוש פשוט לא פועל לי
אז יש לי הפתעה קטנה קבלו את זה
http://www.johnsteenbergen.com/midi/files/
יש כאן פשוט מאות צילצולים של מוזיקה אלקטרונית אני עדיין בשוק אני כבר לא יודע מה לבחור תהנו :D
-CosmicFire-
יאאאאאאאאאאא איזה אתר חזק
מחר בצהרים אני ממלא את הפלאפון שלי פשש תודה אחי בידיוק מה שחיפשתי
sh33p
OMFGGGGGGGG
אחי אתה מלךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
yaman
פישששששששש

איזה אתר

תודה
taltul
צריך עזרה בנושא!!!
יש לי שאלה לגבי איך אני עושה את זה בכלל כלומר איך אני מעביר את המנגינות האלה מהמחשב...???

ואם אני יכול להשתמש בהן לדגם שיש לי שהוא
SAMSUNG 514 (רגיל) ????

תודה רבה מראש...
Segev
quote:
Originally posted by taltul
צריך עזרה בנושא!!!
יש לי שאלה לגבי איך אני עושה את זה בכלל כלומר איך אני מעביר את המנגינות האלה מהמחשב...???

ואם אני יכול להשתמש בהן לדגם שיש לי שהוא
SAMSUNG 514 (רגיל) ????

תודה רבה מראש...


אינ לא בטוח אבל אני חושב שאי אפשר בסמסונג לשים את כל הצילצולים האלה
taltul
quote:
Originally posted by Segev
אינ לא בטוח אבל אני חושב שאי אפשר בסמסונג לשים את כל הצילצולים האלה

אחי התשובה הזאת לא עונה על שום דבר... אפשר לפרט קצת כמו שביקשתי איך עושים את זה בכלל?....!
eXeTik
בן זונה של אתר!
רק חבל שאני לא יכול להעביר אותם לפלאפון
וחבל גם שה באיכות כלכך נמוכה
אני רק מתאר את כל הצלצולים האלה ב 40 פולי :eyes:
Segev
quote:
Originally posted by taltul
אחי התשובה הזאת לא עונה על שום דבר... אפשר לפרט קצת כמו שביקשתי איך עושים את זה בכלל?....!


צודק אחי אתה מוריד אותם למחשב לחצן ימני ואז שמור בשם איפה שאתה רוצה ואז אתה מעלה את זה לאתר , ואז אתה רושם בפאלפון את הכתובת המדויקת של האתר ששם העלת את הקוץ כלל השם של הקובץ נגיד אני העלתי את זה לנענע אז רשמתי
http://planet.nana.co.il/szls/a.mid
ואז זה מתחיל להוריד לך לבד
מקווה שעזרתי ;)
taltul
quote:
Originally posted by Segev
צודק אחי אתה מוריד אותם למחשב לחצן ימני ואז שמור בשם איפה שאתה רוצה ואז אתה מעלה את זה לאתר , ואז אתה רושם בפאלפון את הכתובת המדויקת של האתר ששם העלת את הקוץ כלל השם של הקובץ נגיד אני העלתי את זה לנענע אז רשמתי
http://planet.nana.co.il/szls/a.mid
ואז זה מתחיל להוריד לך לבד
מקווה שעזרתי ;)

תודה רבה...עכשיו ננסה לשעות עם זה משהו...

Eitan E
quote:
Originally posted by Segev
צודק אחי אתה מוריד אותם למחשב לחצן ימני ואז שמור בשם איפה שאתה רוצה ואז אתה מעלה את זה לאתר , ואז אתה רושם בפאלפון את הכתובת המדויקת של האתר ששם העלת את הקוץ כלל השם של הקובץ נגיד אני העלתי את זה לנענע אז רשמתי
http://planet.nana.co.il/szls/a.mid
ואז זה מתחיל להוריד לך לבד
מקווה שעזרתי ;)


אני הורדתי את זה ישירות לפלאפון מהאתר המקורי בלי להעלות ובלי נעליים

דרך אגב שגב
שיחקת אותה מלך של אתר


nothing but u
של ואן דייק נשמע כמו המקורי


יש לך עוד אתרים כאלה
?
Shahar
צריך כבל העברת נתונים בשביל להעביר לפלא?
או שאפשר להוריד דרך הפלא?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement