|
Rui Da Silva
|
View this Thread in Original format
| ronsh |
הבריטי מגיע לארץ לורטיגו...
הבנתי שזה ב21.10 ... גיא פדרמן הרזידנט...
סטודנטים..כל הזין |
|
|
| KosmiK-G8 |
תחושה חזקה שהמסיבה הזאת לא תהיה הצלחה גדולה...
פול ואן דייק באותו יום באומן...
שתי ההפקות פחות או יותר אותם גילאים
האם בני 23 ומעלה מהצפון יוותרו על ואן דייק כי זה רחוק להם ויש את רוי דה סילבה במקום?
ממ שאלה מכשילה |
|
|
| Haoman TraffiC |
פעם אחרונה שרוי דה סילבה הייה בארץ הוא שיעמם יותר מערוץ אחד בפריים טיים.
אבל עדיין מגיע לו ריספקט על להיט אחד גדול..
:rolleyes: |
|
|
| Shahar |
רוי דה סילבה בארץ????????. שניה אני רץץץץץ!!!!! פחחחחחחחחחחחח
הוא לא ראוי שיפתחו לו טרד בכלל
חרא דיגיי
אני זוכר היה באולטרסאונד לפני שנתיים....הקהל נראה לי עבר לאולם שפלינר ניגן בו חחחח
כל מקרה במקומו לא הייתי בא להתחרות בפול..... |
|
|
| KrazyDJs |
בא לי רוי דה סילבה :sadgreen:
אוחח למה סטודנטים1?!?! |
|
|
| Star |
רוי דה סילבה ענק
חכו זאת רק הפקה אחת מיני רבות שמתוכננות בורטיגו
ואכן נמאס לנסוע עד לסוף העולם בשביל משהו טוב אז סוף סוף יש גם מקומות
כאלו שמביאים תותחים נכון הוא לא בסדר גודל של ואן דייק
אבל גם יש כבוד
וחכו לעוד הפתעות מהכיוון הזה |
|
|
| Rising |
| רוי דה סילבה תותח!! :crazy: |
|
|
| eXeTik |
| בכל מקרה טוב שיש כלכך הרבה דיג'יים שמגיעים לארץ בימנו |
|
|
| YO-I |
חחח...לא ידעתי שרואי דה סילבה שינה את האזרחות או את ארץ מוצאו, היוצר הענק הזה הוא קודם כל פורטוגלי ולא בריטי, אני לא יודע אם זה נכון שהוא מגיע, אני אברר את זה עם מושיק אבל בכל אופן אם זה נופל על היום שפול ואן דייק מגיע, אני באומן בכל מקרה
לגבי רואי, לא יודע מה יש לחלקכם נגדו, אבל הוא יוצר ענק, אולי הרוב הגיעו בפעם שעברה לשמוע אותו בגלל הטראק הידוע שלו
טאצ' מי אבל מה לעשות שהטראק הזה לא ממש משקף את הסגנון של דה סילבה, הוא מנגן בעיקר טרייבל ואפילו פרוגרסיב האוס, תשמעו את הטראקים שהוא יצר יחד עם מושיק ותבינו |
|
|
| Star |
| לא צריך לברר עם מושיק אני אומר לך שהוא מגיע |
|
|
| YO-I |
| אז כן ביררתי עם מושיק, 80 אחוז שרואי יגיע, זה לא סגור עדיין אבל יש סיכוי גדול שכן, אגב אם הוא יגיע כנראה שמושיק ורואי ימשיכו לעבוד על הפרוייקטים שלהם |
|
|
| skelz |
רוי דה סקלז תותח!
וגם רוי דה סילבה :)
אבל.. סטודנטים.. או במילים אחרות
גרושים גרושות.. מובטלים והשאר :haha: |
|
|
|
|