return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
Rui Da Silva
View this Thread in Original format
ronsh
הבריטי מגיע לארץ לורטיגו...
הבנתי שזה ב21.10 ... גיא פדרמן הרזידנט...
סטודנטים..כל הזין
KosmiK-G8
תחושה חזקה שהמסיבה הזאת לא תהיה הצלחה גדולה...

פול ואן דייק באותו יום באומן...
שתי ההפקות פחות או יותר אותם גילאים
האם בני 23 ומעלה מהצפון יוותרו על ואן דייק כי זה רחוק להם ויש את רוי דה סילבה במקום?

ממ שאלה מכשילה
Haoman TraffiC
פעם אחרונה שרוי דה סילבה הייה בארץ הוא שיעמם יותר מערוץ אחד בפריים טיים.

אבל עדיין מגיע לו ריספקט על להיט אחד גדול..

:rolleyes:
Shahar
רוי דה סילבה בארץ????????. שניה אני רץץץץץ!!!!! פחחחחחחחחחחחח
הוא לא ראוי שיפתחו לו טרד בכלל
חרא דיגיי
אני זוכר היה באולטרסאונד לפני שנתיים....הקהל נראה לי עבר לאולם שפלינר ניגן בו חחחח

כל מקרה במקומו לא הייתי בא להתחרות בפול.....
KrazyDJs
בא לי רוי דה סילבה :sadgreen:

אוחח למה סטודנטים1?!?!
Star
רוי דה סילבה ענק
חכו זאת רק הפקה אחת מיני רבות שמתוכננות בורטיגו
ואכן נמאס לנסוע עד לסוף העולם בשביל משהו טוב אז סוף סוף יש גם מקומות
כאלו שמביאים תותחים נכון הוא לא בסדר גודל של ואן דייק
אבל גם יש כבוד
וחכו לעוד הפתעות מהכיוון הזה
Rising
רוי דה סילבה תותח!! :crazy:
eXeTik
בכל מקרה טוב שיש כלכך הרבה דיג'יים שמגיעים לארץ בימנו
YO-I
חחח...לא ידעתי שרואי דה סילבה שינה את האזרחות או את ארץ מוצאו, היוצר הענק הזה הוא קודם כל פורטוגלי ולא בריטי, אני לא יודע אם זה נכון שהוא מגיע, אני אברר את זה עם מושיק אבל בכל אופן אם זה נופל על היום שפול ואן דייק מגיע, אני באומן בכל מקרה

לגבי רואי, לא יודע מה יש לחלקכם נגדו, אבל הוא יוצר ענק, אולי הרוב הגיעו בפעם שעברה לשמוע אותו בגלל הטראק הידוע שלו
טאצ' מי אבל מה לעשות שהטראק הזה לא ממש משקף את הסגנון של דה סילבה, הוא מנגן בעיקר טרייבל ואפילו פרוגרסיב האוס, תשמעו את הטראקים שהוא יצר יחד עם מושיק ותבינו
Star
לא צריך לברר עם מושיק אני אומר לך שהוא מגיע

YO-I
אז כן ביררתי עם מושיק, 80 אחוז שרואי יגיע, זה לא סגור עדיין אבל יש סיכוי גדול שכן, אגב אם הוא יגיע כנראה שמושיק ורואי ימשיכו לעבוד על הפרוייקטים שלהם
skelz
רוי דה סקלז תותח!
וגם רוי דה סילבה :)

אבל.. סטודנטים.. או במילים אחרות
גרושים גרושות.. מובטלים והשאר :haha:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement