return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 
[19-11-2004] Everybody Again (Sander Kleinenberg 5 hour set) - Rechter, Eindhoven (pg. 2)
View this Thread in Original format
SaBi
Dan zal ik maar helemaal mijn mond houden als inwonder van limboland . Och , ik weet niet beter . Vanavond een feestje in de grotten van cannes . 1/2 uurtje rijden...lekker dichtbij
;) Jammer dat Everybody nu weer op vrijdag is , anders was ik zeker naar Eindhovwen toe gereden .
Chicane
Goeie accoustiek ook een grot :D
SaBi
quote:
Originally posted by Chicane
Goeie accoustiek ook een grot :D


Dat dacht ik dus ook de 1e keer ...maar dat is dus echt wel heel goed . Ze hebben daar een party ruimte helemaal ervoor gemaakt . Eerst moet je een paar minuten door een gangenstelsel en dan kom je in een verwarmde party area . Heel profesioneel allemaal ....heb er zin in :eyespop: ;)
Partyhardy!
quote:
Originally posted by SaBi
Dat dacht ik dus ook de 1e keer ...maar dat is dus echt wel heel goed . Ze hebben daar een party ruimte helemaal ervoor gemaakt . Eerst moet je een paar minuten door een gangenstelsel en dan kom je in een verwarmde party area . Heel profesioneel allemaal ....heb er zin in :eyespop: ;)


hoe heet dat feestje van vanavond dan? en wie draaien er? het is toch niet Caves of Joy toch? have fun in ieder geval! :cool:

edit; ah! heb het al gevonden! :D Sins in a Cave II daar gaat het duidelijk om de vrouwen i.p.v. de muziek! :p
SnuggLe
quote:
Originally posted by SaBi
Dan zal ik maar helemaal mijn mond houden als inwonder van limboland . Och , ik weet niet beter . Vanavond een feestje in de grotten van cannes . 1/2 uurtje rijden...lekker dichtbij
;) Jammer dat Everybody nu weer op vrijdag is , anders was ik zeker naar Eindhovwen toe gereden .


Ja dat suckt best wel :S Ik woonde in Enschede, dan heb je hetzelfde.

Maar dat Sins in a Cave: dat soort feestjes zijn niets voor mij. Silliconenvrouwen van 30 die denken dat ze jong zijn, zo'n soort plastic fantastic en aftreksel van Crazyland (suckt ook al)
SaBi
quote:
Originally posted by SnuggLe

Maar dat Sins in a Cave: dat soort feestjes zijn niets voor mij.


Eerst meemaken en dan pas oordelen ;) Maar het is id ook voor een andere doelgroep bedoeld . Hoewel de muziek best vaak oke is , Marko van La Rocca heeft de vorige keer daar gedraaid . Deze keer geen grote namen ...maar ook dat kan verassend vaak goed uitpakken . En als de muziek en de vrouwen oke zijn....heb ik een leuke avond :crazy:
Chicane
Volgens je profiel ben je van 1970, dus zit Bram je behoorlijk te denigreren hier :D

quote:
Silliconenvrouwen van 30 die denken dat ze jong zijn


lol :)



Bram, een excuusje is wel op zn plaats dan :)
emre
quote:
Originally posted by SnuggLe
I know dat je gelijk hebt, maar toch heb ik ook gelijk, er is hier genoeg te doen.


Wat een fantastische zin weer van 'name dropper' Snuggelt :wtf:
Eindhoven idd net te ver maar misschien loten we voor de beker een uitwedstrijd daar ergens in de buurt :clown:
SaBi
quote:
Originally posted by Chicane
Volgens je profiel ben je van 1970, dus zit Bram je behoorlijk te denigreren hier :D



lol :)



Bram, een excuusje is wel op zn plaats dan :)


Och ...ik weet toch hoe hij is ;) En ik ben echt niet gevoelig voor zulk soort opmerkingen .
Iedereen moet plezier maken op zijn manier en voor de rest iedereen in z'n waarde laten ;)
Edwin B
Randstad (voor mij 2 uur + rijden) of niet... THIS IS EVERYBODY!!! dus ik ben erbij :tongue3

SnuggLe
quote:
Originally posted by SaBi
Och ...ik weet toch hoe hij is ;) En ik ben echt niet gevoelig voor zulk soort opmerkingen .
Iedereen moet plezier maken op zijn manier en voor de rest iedereen in z'n waarde laten ;)


Nou, je weet niet echt hoe ik ben hoor, sinds wanneer ken je me? ;)
Maar ik oordeel te snel, i know, thats me... sorry. Maar als ik de verhalen hoor en de foto's zie op de verschillende sites is het voor mij persoonlijk niets. Kijk het is leuk als je erotiek en muziek kan laten samensmelten, maar ik heb ze liever apart. Zo'n feest lijkt me best leuk om te kijken en bekeken te worden en weet ik veel wat allemaal te doen, maar de dj's die daarbij draaien zijn zeker niet mijn ding. Dus dan zou ik me alleen maar opnaaien om de muziek :D Laat ze zo'n feest geven met prog-muziek, dan ben ik er wel :)

Ik zeg helemaal niet dat SaBi een vrouw is van 30 met silliconen of wat dan ook. Ze moet dat helemaal zelf weten waar ze heengaat, alleen lijkt het MIJ niets. Ik zou me er maybe best kunnen vermaken voor een avond hoor, dat zeg ik niet.

Sabi ?
Maareh..namedropper Emre? Dat valt toch wel mee?
SaBi
No heart feelings .....en btw SaBi is zeker geen vrouw :D :D :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement