return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 
[19-11-2004] Everybody Again (Sander Kleinenberg 5 hour set) - Rechter, Eindhoven (pg. 4)
View this Thread in Original format
Tim81
Plannen zijn toch veranderd! Omdat ik woensdag naar Londen vertrek zal ik bij beide edities verstek moeten laten gaan...
Ding Chavez
Zijn er nog mensen die gaan? Mensen die het dan niet TE VER weg vinden van hun stinkende randstad? :p :D Ik heb er zin in :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Zijn er nog mensen die gaan? Mensen die het dan niet TE VER weg vinden van hun stinkende randstad? :p :D Ik heb er zin in :)


Tsja, jij vindt die stinkend Randstad ook tever, kom hier eens feesten aap! :p
Hitman
Ik ga ook:D
tango
Ik nok hem nu ook richting EHV
Hitman
Dat was vet!!!

nu slapen...:o
Glaniskanis
Trustûuuuuh
Ding Chavez
Was vet :D Sander was weer echt Sander, geen pijl op te trekken wat hij nu weer zou draaien. Plaat van de avond: IIIII love to love you baaaby. wat een vette remix was dat zeg, iemand een idee wat voor remixen hier van zijn?? (Beyonce - Naughty Girl dus ;))
tango
Was een leuk feestje! De zaal van Sander zat echt ramvol, maar in het tweede zaaltje kon je tikkertje spelen. Daar werd overigens wel wat dikke breaks gedraait ;) Maar het ging goed los bij sander en hij draaide weer een hele diverse set.

Heb een leuke remix van the fruit gehoord en de G&D remix van Rachel Starr kwam tot onze verbazing ook even voorbij. Hij doet het goed op de dansvloer ;)

Waar was je nou Mr. Everybody? (Bram) :p
SnuggLe
quote:
Originally posted by tango


Waar was je nou Mr. Everybody? (Bram) :p


Thuis :) Vannacht werken op Revolution. Andere keer beter :)

Partyhardy!
Goed feest :) gezellig publiek en veel bekenden. Sander die zowel Clearing the Mind als Bad draaide doet het ook altijd goed! :D :cool: :crazy: en hij sloot af met The Fruit...

Verder lekker lopen feesten met partymaatje Hitman! :cool: :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Goed feest :) gezellig publiek en veel bekenden. Sander die zowel Clearing the Mind als Bad draaide doet het ook altijd goed! :D :cool: :crazy: en hij sloot af met The Fruit...

Verder lekker lopen feesten met partymaatje Hitman! :cool: :)


Lulde hij ook de oren van JOU kop? :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement