|
[19-11-2004] Everybody Again (Sander Kleinenberg 5 hour set) - Rechter, Eindhoven (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Tim81 |
| Plannen zijn toch veranderd! Omdat ik woensdag naar Londen vertrek zal ik bij beide edities verstek moeten laten gaan... |
|
|
| Ding Chavez |
| Zijn er nog mensen die gaan? Mensen die het dan niet TE VER weg vinden van hun stinkende randstad? :p :D Ik heb er zin in :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Zijn er nog mensen die gaan? Mensen die het dan niet TE VER weg vinden van hun stinkende randstad? :p :D Ik heb er zin in :) |
Tsja, jij vindt die stinkend Randstad ook tever, kom hier eens feesten aap! :p |
|
|
| tango |
| Ik nok hem nu ook richting EHV |
|
|
| Hitman |
Dat was vet!!!
nu slapen...:o |
|
|
| Ding Chavez |
| Was vet :D Sander was weer echt Sander, geen pijl op te trekken wat hij nu weer zou draaien. Plaat van de avond: IIIII love to love you baaaby. wat een vette remix was dat zeg, iemand een idee wat voor remixen hier van zijn?? (Beyonce - Naughty Girl dus ;)) |
|
|
| tango |
Was een leuk feestje! De zaal van Sander zat echt ramvol, maar in het tweede zaaltje kon je tikkertje spelen. Daar werd overigens wel wat dikke breaks gedraait ;) Maar het ging goed los bij sander en hij draaide weer een hele diverse set.
Heb een leuke remix van the fruit gehoord en de G&D remix van Rachel Starr kwam tot onze verbazing ook even voorbij. Hij doet het goed op de dansvloer ;)
Waar was je nou Mr. Everybody? (Bram) :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by tango
Waar was je nou Mr. Everybody? (Bram) :p |
Thuis :) Vannacht werken op Revolution. Andere keer beter :) |
|
|
| Partyhardy! |
Goed feest :) gezellig publiek en veel bekenden. Sander die zowel Clearing the Mind als Bad draaide doet het ook altijd goed! :D :cool: :crazy: en hij sloot af met The Fruit...
Verder lekker lopen feesten met partymaatje Hitman! :cool: :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Goed feest :) gezellig publiek en veel bekenden. Sander die zowel Clearing the Mind als Bad draaide doet het ook altijd goed! :D :cool: :crazy: en hij sloot af met The Fruit...
Verder lekker lopen feesten met partymaatje Hitman! :cool: :) |
Lulde hij ook de oren van JOU kop? :) |
|
|
|
|