|
20 november 2004: Highlite IV, Kortrijk (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
zal nog moeten zien als ik geld heb, want het wordt redelijk druk de volgende weken op party-gebied :o
en tbh, buiten u is de line-up niet bepaald indrukwekkend (hard trance interpreteer ik hier als jump) |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Hydra
Ik ga dan nekeer goeiendag komen zeggen Xilver. Ik zit in Kortrijk op kot en heb Highlite vorig jaar mee georganiseerd.
Voor de mensen niet bekend in kortrijk... pottelberg is super makkelijk te vinden vanaf de E17 gent - kortrijk. iedereen komen dus! :D |
Allez, kheb vorig jaar ook meegewerkt, ook MCT'er dan :) Ben er vorig jaar afgestudeerd. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by TOR
en tbh, buiten u is de line-up niet bepaald indrukwekkend (hard trance interpreteer ik hier als jump) |
i take that back op voorwaarde dat ik opgenomen word in de BeTA thug-group en dat er die avond op de alcoholconsumptie geen maat staat :toothless |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
i take that back op voorwaarde dat ik opgenomen word in de BeTA thug-group |
You have to prove us you're worthy...
Do you have what it takes to be a Beta-thug? :p |
|
|
| Kaidreas |
Man kevin, dan moeten we u de secret greeting moves aanleren and stuff. moeten we nog speciaal voor u goud smelten om ne ketting te maken...
ma gij zijt welkom joske. we zullen da me plezier doen :D
De AIB msgs waren al op de goede weg, richting thug-praat |
|
|
| Hydra |
| quote: | Originally posted by Xilver
Allez, kheb vorig jaar ook meegewerkt, ook MCT'er dan :) Ben er vorig jaar afgestudeerd. |
me too :)
wij kennen mekaar dus waarschijnlijk :) |
|
|
| Pheatus |
hehe, die MCT-ers zitte ook overal hé :D
(ook afgestudeerd vorig jaar)
volg nu samen met Hydra MIT (brug naar master). |
|
|
| Xilver |
Die master zei me niet veel, was teveel elektronica naar mijn goesting.
Tell me your names, want kben wel curieus wie da jullie zijn. Ik ben Tom Claes, kzat in Y2. |
|
|
| JediD4M |
| kbeloof niets maar kdenk wel dak afkom. |
|
|
| Pheatus |
| quote: | Originally posted by Xilver
Die master zei me niet veel, was teveel elektronica naar mijn goesting.
Tell me your names, want kben wel curieus wie da jullie zijn. Ik ben Tom Claes, kzat in Y2. |
Sebastien Deprez, ;) aangenaam ... ik zat in X2 d8 ik (voor zover mijn geheugen reikt, dringend aan upgraden toe! :p )
Op uw portfolio-site herken ik uw wel ze! Waarde geen IAJ vorig jaar?
Greetz
Pheatus |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Pheatus
Sebastien Deprez, ;) aangenaam ... ik zat in X2 d8 ik (voor zover mijn geheugen reikt, dringend aan upgraden toe! :p )
Op uw portfolio-site herken ik uw wel ze! Waarde geen IAJ vorig jaar?
Greetz
Pheatus |
Nope, geen IAJ. Kan misschien zijn dat sommige mensen die indruk hadden omda'k bitter weinig naar de lessen ging, omda'k alle dagen van Antwerpen kom. Beke studeren met de examens en 't is gelukt :) |
|
|
| Pheatus |
lol :happy2: zal daaraan ook wel gelegen hebben ;)
Ik weet nog dat ik bij jou in de vergadering zat om die nieuwe ontwerpen te bekijken, ivm die posters van de richtingen. Die kerel waarmee je dit gemaakt hebt zat in een jaar hoger, niet? Daarmee dat ik mss ook verwar :P
Alé, dat nen mens zo mekaar moet leren kennen hé :P
Greetz
Pheatus |
|
|
|
|