return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
20 november 2004: Highlite IV, Kortrijk (pg. 3)
View this Thread in Original format
Xilver
Nee, die zat samen met mij :)
Hydra
Stijn Tilborghs, X3
aangenaam :)
Xilver
Affiche is aangepast, it now says 'trance' ipv 'hardtrance', dus dat zou toch al wat meer beta's moeten lokken he :) Ik vermoed dat ik ga afsluiten met een uurtje prog trance.

De site staat ondertussen ook online : http://www.highlite-party.be
Het tekstje dat bij mijn naam staat klopt niet, heb een aangepaste versie doorgestuurd, maar ze blijken het niet aan te passen.
The_G0dfather
Cool, ga mss ook afkomen, zeker met de trance room. Ben ooit naar de eerste highlite -toen zelfs georganiseerd door o.m. men broer- geweest, 'k weet eiglijk wel al niet meer wie daar toen allemaal daaide ... nuja :( Belooft wel deftig te zijn dit jaar !!
Jasperovitsj
I'm still in, maar wel pas vanaf 23u30, kmoet sjotten tot 23u...
JediD4M
Xilver,

gisteren flyerke op de 'shuttle' gevonden van Highlite IV.

zit nog tussen 2 vuren voor die avond .. :conf:

Special T of Highlite IV ...
Xilver
quote:
Originally posted by JediD4M
Xilver,

gisteren flyerke op de 'shuttle' gevonden van Highlite IV.

zit nog tussen 2 vuren voor die avond .. :conf:

Special T of Highlite IV ...


Allez jong, toch ni moeilijk ;)
Xilver
Zo zo, dat was mooi. Volgens Ronald waren er 1300 bezoekers in totaal, en hij heeft al gezegd dat er volgend jaar een grotere trance room komt :)

Ik heb me super geamuseerd, en het publiek leek m'n muziekkeuze ook te appreciëren. Weinig mensen langs de kant, velen in 't midden aan het dansen.

Khad zelf wel wat bedenkingen bij m'n mixen af en toe, maar de foutjes vielen niet op op zo'n groot soundsystem, apparently :) The people were happy, and so was I. Na m'n set nog een paar felicitaties gehad, Highlite was meer dan geslaagd voor mij :)
Hydra
Ik ben sprakeloos...
Pheatus
quote:
Originally posted by Xilver
Zo zo, dat was mooi. Volgens Ronald waren er 1300 bezoekers in totaal, en hij heeft al gezegd dat er volgend jaar een grotere trance room komt :)

Ik heb me super geamuseerd, en het publiek leek m'n muziekkeuze ook te appreciëren. Weinig mensen langs de kant, velen in 't midden aan het dansen.

Khad zelf wel wat bedenkingen bij m'n mixen af en toe, maar de foutjes vielen niet op op zo'n groot soundsystem, apparently :) The people were happy, and so was I. Na m'n set nog een paar felicitaties gehad, Highlite was meer dan geslaagd voor mij :)


Hoi...
TWAS mega feestje! Zou idd zalig zijn om volgend jaar de trance room wat te vergroten. En eventueel elof ofzo uitnodigen :thepirate :happy2: :tongue3 en natuurlijk TCX hé! Dude, ge waart super. Ik zal nog lang moeten oefenen voor ik zo'n mega setje in mekaar krijg! Kheb ook super goed commentaar gekregen (was m'n eerste gig), en dat doet echt wel deugd! TCX, ge zult het nog ver schoppen! Keep the MIKE spirit alive (grote fan veronderstel ik? :p)

Cya laterzz...
Pheatus

btw: BEta's -> coole kerels!

Hydra
ja tcx ge waart echt zalig. Foutjes gemaakt zegt ge? Niks van gehoord... gaat ook moeilijk als ge in trance zijt eh ;) en de MIKE special was super!
Nyah
quote:
Originally posted by Pheatus
TCX, ge zult het nog ver schoppen! Keep the MIKE spirit alive (grote fan veronderstel ik? :p)

nice comment ;)
moet wel deugd doen om dat te horen :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement