|
[20-10-2004] Dutch DJ Awards - Cineac, Amsterdam (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| basd |
Wat ik dan wel weer mooi vind is die talent-prijs voor Joris Voorn, al is ie die fase wat mij betreft al wel even voorbij.. Binnenkort komt trouwens zijn eerste album uit (Future/History geheten, release op 29-10).
En waarom staan er alleen maar Nederlanders in de top 10, krijgt een Nederlander de talent-prijs, maar gaat de prijs van de vakjury ineens naar een Duitser/Chileen? |
|
|
| SnuggLe |
| Sander Kleinenberg is tweede geworden bij die 'vakjury' (wie zitten daar eigenlijk in?) en Dave Clarke derde....! |
|
|
| kolkiewolkie |
| Toch opmerkelijk dat Armin en Tiesto zo hoog staan, aangezien de link ook op flock stond en dat daar toch best veel hard-liefhebbers zijn :) . Lijst is ok (volgens verwachting)... Roog staat wel opmerkelijk hoog naar mijn mening ... ik volg de feestscene niet meer genoeg volgens mij :p . |
|
|
| Chicane |
| is Armand van Buuren de zus van Armand van Helden en de dochter van Armin van Buuren? :D |
|
|
| Daveje |
| ik keek ook al :conf: zeker een nieuw talentje ofzo waar we nog nooit van heben gehoord? :D |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Toch opmerkelijk dat Armin en Tiesto zo hoog staan, aangezien de link ook op flock stond en dat daar toch best veel hard-liefhebbers zijn :) |
Misschien wel een beetje opmerkelijk, maar er stonden toch ook wel erg veel 'harde' DJ's in de top van de lijst, dus wat dat betreft heeft flock wel zijn invloed gehad denk ik. Mijn lijst was het in ieder geval niet geweest... :o |
|
|
| Gonzo |
Wat een bananen uitslag. Ricardo als eerste in de vakjury, mijn god. En over de publieksprijs is al genoeg gezegd.
Mijn mening had Sander K. duidelijk op 1 gemoeten. Man heeft een perfect jaar met zijn feesten, producties en mix-en.
Ben benieuwd naar volgende week donderdag. |
|
|
| nwopper |
| quote: | Originally posted by Gonzo
Wat een bananen uitslag. Ricardo als eerste in de vakjury, mijn god. En over de publieksprijs is al genoeg gezegd. |
Wie is die Ricardo anyway.... Echt, ik luister al meer dan 10 jaar EDM maar Ricardo....??? James Zabiela ken ik, en LikWit en Elusive...maar Ricardo? :wtf:
Ach en Tijstastic.... Dat hadden we al kunnen weten zonder enige dj-lijst dan ook.... Wel leuk dat Luna na hem komt....:D Kan ik best om lachen...
Tsjah...as het aan flock had gelegen had de top 3 er zo uitgezien:
1. Outblast
2. Neophyte
3. Promo
(iets in die richting) Met als toevoeging: 'TRANCE IS VOOR HOMO'S HARDCORE 4 LIFE!!"....
:p :crazy: |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by nwopper
Wie is die Ricardo anyway.... Echt, ik luister al meer dan 10 jaar EDM maar Ricardo....??? James Zabiela ken ik, en LikWit en Elusive...maar Ricardo? :wtf:
|
Ricardo Villalobos, Chileens/Duitse minimal techno-DJ/producer.
Ook niet echt mijn ding maar toch wel een erg bekende naam geworden het afgelopen jaar. Wie kent Easy Lee nu nog niet? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basd
Ricardo Villalobos, Chileens/Duitse minimal techno-DJ/producer.
Ook niet echt mijn ding maar toch wel een erg bekende naam geworden het afgelopen jaar. Wie kent Easy Lee nu nog niet? |
En dan zeggen ze dat Techno niet aan hypes etc doet :stongue:
Die Villalobos is de tiesto van de Minimal techno :p :D |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
En dan zeggen ze dat Techno niet aan hypes etc doet :stongue: |
Techno doet net zo hard aan hypes mee als de meeste andere genres, het is nu al weer een heel tijdje OF minimal OF ragtechno wat ineens iedereen luistert en draait, nu iedereen weer een beetje moe is van de Latin.
Dus laat niemand je vertellen dat techno niet aan hypes doet, het is precies hetzelfde als bij trancers die allemaal (nou ja, figuurlijk gesproken dan..) ineens progressive luisteren. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basd
Dus laat niemand je vertellen dat techno niet aan hypes doet, het is precies hetzelfde als bij trancers die allemaal (nou ja, figuurlijk gesproken dan..) ineens progressive luisteren. |
Nee, Proggessive-trance, geen echte progressive :p |
|
|
|
|