return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
סכומי העתק שעולות מסיבות היום???
View this Thread in Original format
ripcurl
אני לא יודע מה איתכם אבל היום כיד ללכת למסיבה איכותית באזור המרכז
למועדון כמו ה TLV, DOOM
צריכים לשלם מחיר שנע מ 80 עד 120 שקל במסיבות "גדולות" זה לא צריך
להיות ככה!!

מה אפשר לעשות נגד זה??
Gil Shwarts
הפקה גדולה של מסיבה כיום, בישראל, עולה על ה10000 ש"ח
אין מה לעשות בקשר לזה...
ripcurl
כן אחי
אבל תסכים איתי שהפקה שעולה 10000 נמצאת במקום שמכיל לפחות 3000 איש

ואם 3000 איש משלמים 100 שקל לראש זה 300000

וזה ריווחי מאד אבל מוגזם
Gil Shwarts
האמת היא שאתה משלם סכומים כאלה מכמה סיבות

אחת מהם היא השם של המועדון... המוניטין וכו'... זה אומר שכשאתה רוצה ללכת למועדון טוב, תכין ת'מרשרשים :)

הסיבה השנייה היא שהתקליטנים מתחילים לדרוש יותר ויותר כסף ובגלל זה המועדון מרים את המחירים
כדי לנסות ולשלם לתקליטן :)

וזה טוב לתקליטנים שבינינו :)
ripcurl
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
האמת היא שאתה משלם סכומים כאלה מכמה סיבות

אחת מהם היא השם של המועדון... המוניטין וכו'... זה אומר שכשאתה רוצה ללכת למועדון טוב, תכין ת'מרשרשים :)

הסיבה השנייה היא שהתקליטנים מתחילים לדרוש יותר ויותר כסף ובגלל זה המועדון מרים את המחירים
כדי לנסות ולשלם לתקליטן :)

וזה טוב לתקליטנים שבינינו :)


שמע אני מבין את מה שאתה אומר
אבל אם כל הכבוד לתקליטנים בארץ
חוץ מכמה תקליטנים איכותיים אף אחד לא ממש מצדיק את הכסף

יש הרבה תקליטנים עם "מוניטין" שלא שווים שקל
ועל זה אני מדבר

ודרך אגב
אני שומע עכשיו את הטראק החדש שלך
אח שלי שיחקת אותה!:D
Gil Shwarts
אכן צודק בטענה הזו שיש כאלה שלא שווים אפילו את השם שלהם על הפלייר של המועדון אבל מה לעשות.. זה העסק :)


איזה טראק?
ה
Euphoric Paradise?
זה טראק ענק!!
ripcurl
כן אחי
Euphoric Paradise

באמת ענק
אהבתי את ה
delay
מאיפה בא הרעיון לשם?
Gil Shwarts
רציתי להוסיף אנרגיות וכמה שיותר
זה טראק מהיר שיכול לשבור רחבת ריקודים וזאת למעשה הייתה המטרה שלי ולכן החלטתי לנסות כל מיני דברים שיוסיפו אנרג'י לטראק ובניהם הדיליי :)
יש גם תוספת נכבדה של ריוורב למלודיות המרכזיות וזה מוסיף המון...
ripcurl
כן שמתי לב לאנרגיה
טראק איכותי אחי, שמעתי כמה טראקים שלך וזה הכי איכותי, מתאים למסיבה בישראל כמו כפפה

התחלתי לפני איזה חודש לעבוד עם ריברייב
נראה מה יצא לי
:D
Gil Shwarts
סבבה
כשתסיים תגיד לי איפה אני יכול להשיג ת'טראק הזה...

ripcurl
סבבה
הוא יהיה סתם ניסיוני (יענו לנסות כל מני תבניות)
אבל אני ידבר איתך בכל מקרה
Dj-2TaLL
ברויטמן...
אם אתה מתחיל לעבוד על זה אז תדבר עם לוקסה שידריך אותך...
:):):):):)
גיל איזה ציוד יש לך?
כי גם חבר שלי הוא יוצר...
הוא עשה דיפ מה זה מדהים (מת על הבאס) ועכשיו הוא תקוע...
:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement