|
יום שכולו לבן
|
View this Thread in Original format
| ronsh |
שיהיה לנו יום חיל הים שמח....
חחח
כולם מתעסקים בלהרוג מחבלים לשמור על המדינה
רק חיל הים משחקים בקקי עם טקסים כל שני וחמישי ועם טיולים כל היום..
אבל עדיין לבשנו מדים לבנים חגגנו ושמחנו וב12 כבר היינו בבית
מה רע? |
|
|
| Huge-A |
שום דבר לא רע ...
נשאר משהו לאכול ???:D |
|
|
| markfeldman |
| quote: | כולם מתעסקים בלהרוג מחבלים לשמור על המדינה
רק חיל הים משחקים בקקי עם טקסים כל שני וחמישי ועם טיולים כל היום.. |
אין מה להשוות.
ח"י הוא חיל קטן ואיכותי...
וזה לא המקום לפרט... |
|
|
| ronsh |
תמונות מהיום:
 |
|
|
| KrazyDJs |
חיל הים משו בסט ;)
חג שמח דוד ח"י |
|
|
| Rising |
| אחי...אתה קופי עומרי ברנע! :happy2: |
|
|
| ronsh |
| quote: | Originally posted by Rising
אחי...אתה קופי עומרי ברנע! :happy2: |
תודה גבר..
למרות שנראה לי שאתה שוב מסתלבט עליי... |
|
|
| Huge-A |
| אני רואה עושה לך מסדרים בבית :D |
|
|
| ronsh |
| quote: | Originally posted by Huge-A
אני רואה עושה לך מסדרים בבית :D |
חחח לא אני סתם צעיר מת שמתלהב עדיין מהמדים הלבנים |
|
|
| princess cc |
וואלה ילד יפה!
;)
אין על חיל הים! איזה מדים אחוש! איך אוהבת לבן...
למרות שבהתחלה שנכנסתי לפה חשבתי התכוונת לוויקאנד שכולו לבן,
זה שיהיה בעוד שבוע/שבועיים...
אבל חיל הים יותר טוב... הכי טוב זה חיל הים...:) |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by ronsh
תודה גבר..
למרות שנראה לי שאתה שוב מסתלבט עליי... |
לא.. באמת..!
למה אתה מתכוון שאתה אומר שוב?... מתי הסתלבטתי עלייך? |
|
|
|
|