return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
יום שכולו לבן
View this Thread in Original format
ronsh
שיהיה לנו יום חיל הים שמח....
חחח
כולם מתעסקים בלהרוג מחבלים לשמור על המדינה
רק חיל הים משחקים בקקי עם טקסים כל שני וחמישי ועם טיולים כל היום..

אבל עדיין לבשנו מדים לבנים חגגנו ושמחנו וב12 כבר היינו בבית
מה רע?
Huge-A
שום דבר לא רע ...
נשאר משהו לאכול ???:D
markfeldman
quote:
כולם מתעסקים בלהרוג מחבלים לשמור על המדינה
רק חיל הים משחקים בקקי עם טקסים כל שני וחמישי ועם טיולים כל היום..


אין מה להשוות.

ח"י הוא חיל קטן ואיכותי...

וזה לא המקום לפרט...
ronsh
תמונות מהיום:



KrazyDJs
חיל הים משו בסט ;)

חג שמח דוד ח"י
Rising
אחי...אתה קופי עומרי ברנע! :happy2:
ronsh
quote:
Originally posted by Rising
אחי...אתה קופי עומרי ברנע! :happy2:



תודה גבר..
למרות שנראה לי שאתה שוב מסתלבט עליי...
yaman
איזה פשושש
Huge-A
אני רואה עושה לך מסדרים בבית :D
ronsh
quote:
Originally posted by Huge-A
אני רואה עושה לך מסדרים בבית :D


חחח לא אני סתם צעיר מת שמתלהב עדיין מהמדים הלבנים

princess cc
וואלה ילד יפה!
;)

אין על חיל הים! איזה מדים אחוש! איך אוהבת לבן...
למרות שבהתחלה שנכנסתי לפה חשבתי התכוונת לוויקאנד שכולו לבן,
זה שיהיה בעוד שבוע/שבועיים...
אבל חיל הים יותר טוב... הכי טוב זה חיל הים...:)
Rising
quote:
Originally posted by ronsh
תודה גבר..
למרות שנראה לי שאתה שוב מסתלבט עליי...


לא.. באמת..!

למה אתה מתכוון שאתה אומר שוב?... מתי הסתלבטתי עלייך?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement