|
theme song Trance Energy
|
View this Thread in Original format
| mjr82 |
| ik ben helemaal klaar voor TE, maar nu wilde ik alleen nog weten wat de theme song van deze editie wordt, of beter gezegd is. |
|
|
| blighty |
Hi,
Het is: Svenson & Gielen - Twisted
Hij is volgens mij nog niet uit.
Greetz,
Blighty |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by blighty
Hi,
Het is: Svenson & Gielen - Twisted
Hij is volgens mij nog niet uit.
Greetz,
Blighty |
ja, hij is inderdaad nog nie uit, maar hij klinkt wel strak hoor, bij die reclame van TE |
|
|
| DJ_Siesta |
hoeft niet perse svenson en gielen te zijn
kep ook verhalen gehoord van Push - the legacy |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
hoeft niet perse svenson en gielen te zijn
kep ook verhalen gehoord van Push - the legacy |
Dat zijn dan verkeerde verhalen want Johan Gielen liet op Impulz outdoor omproepen dat de nieuwe TE theme kwam. En dat was Twisted :D Echt SUPERNUMMER |
|
|
| LightForce |
| Well im 100% sure its not Push - The Legacy!! The rumours also in ID-T are that its Svenson & Gielen - Twisted Especially because mister gielen is presented as Mister Trance Energy ;-) |
|
|
| arno |
| op de radio zeiden ze dat het the legacy was. nadat ze em draaiden zeiden ze zoiets van "dit was push the legacy, theme song van trance energy bla bla bla bla bla..........." |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by LightForce
Well im 100% sure its not Push - The Legacy!! The rumours also in ID-T are that its Svenson & Gielen - Twisted Especially because mister gielen is presented as Mister Trance Energy ;-) |
eeeeh, waarom praat je engels????:D:D:D |
|
|
| zarch |
Mm, ff checken hoe die klinkt hoor (zag hem op AG staan)ben hem aan het binnehalen:)
Ben wel benieuwd vond beauty of silence ook wel relaxt plaatje namelijk! |
|
|
| Dj Lex |
| Hoorde hem gister op de radio aangekondigt als vorig nummer, heb hem dus niet gehoord, maar op AG is het maar een 15 sec versie, dus niet gelijk allemaal gaan rennen he :D |
|
|
| LightForce |
Tja sorry, was op dat moment zo erg met engels bezig dat ik helemaal vergat dat ik in een nederlands gedeelte van een forum zat. ;) Tja kan gebeuren ;)
Maar ja anyway de radio zegt push - the legacy? hmm En ik hoor alleen maar meer geruchten dat het Svenson & Gielen - Twisted is. Tja ik geloof toch heilig in Svenson en Gieltjuh :) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Het kan me aan m'n kont roesten van wie de Theme Song is. Als het maar een lache nummer is en niet 10.000x gedraaid wordt op Trance Energy. Voor de rest kan het me weinig schelen van wie het is.
Smell ya later.... |
|
|
|
|