|
2-0-0-0
|
View this Thread in Original format
| KosmiK-G8 |
וואווו
ההודעה הקודמת שלי היתה ההודעה ה-2000 שלי פה בפורומים!!
כבוד גדול :)
בקרוב אני חוגג שנתיים מיום הצטרפותי לפורום... |
|
|
| Hell_Copter |
כבוד ועוצמה!!
תן לי להיות הראשון שמברך אותך על הצטרפותך למועדון ה 2000...
מתי כבר אנשים יצטרפו אליי למועדון ה 10,000 ומעלה?!?! :wtf: |
|
|
| Shahar |
איך רק 2000?
אתה לא סותם תפה ולי יש 3000
מה נסגר
מזל טובבבב כל מקרה! |
|
|
| princess cc |
פששששששששש 2000 ריספקט!
ועוד 2000 איכותיים, איך מארק אומר?
כל מילה זהב!:) |
|
|
| -CosmicFire- |
מזל טוב אחי
אני בקרוב מאד נראה לי 2000
או שכבר עברתי לא יודע |
|
|
| KrazyDJs |
| מזל טוב וסימן טוב אילן :) |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
מזל טוב אחי
אני בקרוב מאד נראה לי 2000
או שכבר עברתי לא יודע |
מה אתה משחק אותה כאילו שאתה לא בודק כל יום ויום את מספר ההודעות שלך בפרופיל?
חחחח ;)
ומזל טוב אילן!
מי יתן וגם 2000 הפוסטים הבאים שלך יהיו מלאים במגילות אנטי-טייסטו למיניהן :toocool: |
|
|
| oDrori |
תתחדש אחי :) עוד אחד לסל
:p |
|
|
| Huge-A |
לא פלא שיש לכל אחד פו הרבה הודעות .. ולא בגלל שהוא פזמניק בפורום.
תפסיקו לפתוח פו תופיקים על כל מיני דברים שלא קשורים בגרושששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש
למוזיקה .. ואם כבר רושמים כל מיני דברים אז תרכזו הכל בתרד אחד.
בכל מקרה מזל טוב חביבי יעני טח טח :D |
|
|
| SMoKeR |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
וואווו
ההודעה הקודמת שלי היתה ההודעה ה-2000 שלי פה בפורומים!!
כבוד גדול :)
בקרוב אני חוגג שנתיים מיום הצטרפותי לפורום... |
הלן איש ווסאהלן אנשים...בשבילך זאת הודעת אלפיים אבל בשבילי זאת הודעת פתיחה פה...מצאתי לנכון לומר לך מזל טוב ובדרך גם להציג את עצמי פה לכולם כי אני חדש...
מה כבר אני יכול לספר לכל הנשנשים פה...?
קוראים לי שי בן 18 תושב חולון (קרוב לעיר הבירה - תל אביב)
חולה על מוזיקת טראנס אמנם לא הכי מבין בסגנונות הספציפיים למיניהם לעומק אבל אבל עדיין מבין עניין במוזיקה טובה...
קיצר מקווה להשתלב פה מהר וזה נראה בן זונה של פורום
זהו זדיינו מספיק דיברתי על עצמי עכשיו תורכם;) ... |
|
|
| Huge-A |
ברוך הבא גם לך מעשן(חשיש):D
פרטים על כולם תוכל למצוא [-Here-] |
|
|
|
|