return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 
JP´s zijn coolboard in de foreignthread (pg. 4)
View this Thread in Original format
New Wave
Ik vind niet dat je buitenlanders moet dit plaatje moet confronteren.
Ten eerste weten die mensen niet precies wat voor feest het is. Van foto's kan je geen redelijke impressie krijgen hoe leuk een feest is.
Door iemands mening (die van jp bijv) kan je iemand misschien wel een leuk feest laten mislopen.
Stel dat ik in Hoetoeland woon en ik hoor hele goeie verhalen over Awakenings. Maar als er dan zo'n lokale prutser gaan neerzetten dat het een kutfeest is (terwijl awakeings very good is) Dan kan door informatie winning een persoon op een verkeerd pad brengen.
Dit zou je zo'n ieman dniet aan kunnen doen.
Wat al eerder gemeld is, laat de mensen inderdaad maar gewoon naar de feesten gaan waar ze van plan zijn om naar toe te gaan.
SnuggLe
Moeten we niet vergeten dat JP niet 1 van de minste TA-ers is.....
Maar dan nog, hij maakt wel wat foutjes ja ;) JP, je vindt gewoon teveel dingen gaaf ;)
New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe
Moeten we niet vergeten dat JP niet 1 van de minste TA-ers is.....
Maar dan nog, hij maakt wel wat foutjes ja ;) JP, je vindt gewoon teveel dingen gaaf ;)


Wat een slijmbal jij he :D eerst een dikke discussie aan met jp...en dan als je weet dat je het finaal gaat verliezen effe flink slijmen. Maak je beeldscherm efef schoon he brammie :D
jp
Die ECHTE Hagenees had nooit deze thread moeten starten ;)
MaGiK54
quote:
Originally posted by jp
Die ECHTE Hagenees had nooit deze thread moeten starten ;)


Als echte hagenees had ik gewoon moeten zingen: Hamas hamas Trance Energy an het gas ;)

Maar heb met veel genoegen deze draad doorgelezen en de meningen van de mede NLTA'ers gelezen. Leuke discussie heeft het opgeleverd, zo op zijn tijd erg goed, brengt weer wat leven hiero.
jp
House/parties/dj's wekken toch altijd weer een hoop emoties los en dat is prima. Het Valt trouwens op dat er nooit eens een goed feest (niet clubavond) in Den Haag is.
MaGiK54
quote:
Originally posted by jp
House/parties/dj's wekken toch altijd weer een hoop emoties los en dat is prima. Het Valt trouwens op dat er nooit eens een goed feest (niet clubavond) in Den Haag is.


Laatste grote feest op trens gebied (ook met prog en techno)was toch wel Capitol in de Statenhallen en dat was uncooler als T.E., dat feest mag een eigen oven op het board krijgen.
jp
Ja wat een verschrikkelijk feest was dat. Top 3 notering van de slechste parties ook. De massaal aanwezige TA's waren gelukkig een enorm pluspunt :)
MaGiK54
quote:
Originally posted by jp
Ja wat een verschrikkelijk feest was dat. Top 3 notering van de slechste parties ook. De massaal aanwezige TA's waren gelukkig een enorm pluspunt :)


En in begin van de avond, Benny Rodriquez en Laidback Luck in de kleine zaal, dat was puur genot muzikaal gezien :)
HBtje
quote:
Originally posted by jp
House/parties/dj's wekken toch altijd weer een hoop emoties los en dat is prima. Het Valt trouwens op dat er nooit eens een goed feest (niet clubavond) in Den Haag is.



heel erg vroegah was er toch Trance Energy in de Statenhal in Den Haag (was geloof ik met DJ Jean en DJ Jurgen)
:toothless

jp
Rave the City ook maar dan spreek je over '93
Chicane
Je had toch op het maliveld altijd zo'n dance podium in de zomert? Was toen een jaar of 2 geleden ineens opgehouden :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement