return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 
JP´s zijn coolboard in de foreignthread (pg. 5)
View this Thread in Original format
MaGiK54
quote:
Originally posted by Chicane
Je had toch op het maliveld altijd zo'n dance podium in de zomert? Was toen een jaar of 2 geleden ineens opgehouden :(


Twee jaar geleden was dat ja, Soundvision. Gemeente is aan het biatchen over dit feest :whip:
jp
Het mag niet meer van Bea en Maxi
HBtje
[HansTeeuwen-mode]
Alle vrouwen zijn KUThoeren
[/HansTeeuwen-mode]
jp
quote:
Originally posted by HBtje
[HansTeeuwen-mode]
Alle vrouwen zijn KUThoeren
[/HansTeeuwen-mode]


No comment :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Jappio
quote:
Originally posted by HBtje
[HansTeeuwen-mode]
Alle vrouwen zijn KUThoeren
[/HansTeeuwen-mode]


wederom weer een negatieve ervaring gehad met het andere geslacht hornybjornie?
Jappio
quote:
Originally posted by jp
Als ze vervolgens tegen de tram aanlopen of van hun balkom afspringen houdt het voor mij op.



Lol,

zat vannacht ook weer zo'n mongool op het dak van de nachtbus. Als dat ding geremd had had ie echt achter de bus gelegen mwhehe
SnuggLe
quote:
Originally posted by jp
House/parties/dj's wekken toch altijd weer een hoop emoties los en dat is prima. Het Valt trouwens op dat er nooit eens een goed feest (niet clubavond) in Den Haag is.


Liever mooie clubavonden dan grote feesten! :p

quote:
Originally posted by jp
Rave the City ook maar dan spreek je over '93


Daar heb ik nog een flyer van :D En de cd ook! Dat was 'de return of Rave the City'. Molella staat daar nog op met Musicale Radicale ofzo.

quote:
Originally posted by New Wave
Wat een slijmbal jij he :D eerst een dikke discussie aan met jp...en dan als je weet dat je het finaal gaat verliezen effe flink slijmen. Maak je beeldscherm efef schoon he brammie :D


LoL kerel je snapt het echt niet. Daarom kunnen er hier zo weinig mensen discussieren. Dat gaat helemaal niet over winnen en verliezen. Je kan zelfs discussieren over een mening die helemaal niet de jouwe is. Het gaat erom dat je het met elkaar eens wordt. Maar nee, d'r moet altijd gereld worden en iedereen vindt het rellen :rolleyes:
MaGiK54
quote:
Originally posted by SnuggLe
Liever mooie clubavonden dan grote feesten! :p




He he, eindelijk zegt Snuggie wat zinnigs in deze draad ;) :D

Ben het helemaal met je eens, ga zelf ook liever naar clubavonden.
New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe
LoL kerel je snapt het echt niet. Daarom kunnen er hier zo weinig mensen discussieren. Dat gaat helemaal niet over winnen en verliezen. Je kan zelfs discussieren over een mening die helemaal niet de jouwe is. Het gaat erom dat je het met elkaar eens wordt. Maar nee, d'r moet altijd gereld worden en iedereen vindt het rellen :rolleyes:


Jaja vriend, als jij je weer een keer voor lul zet bij een discussie is een ander altijd diegene die het niet snap. :D Hotseklotse.
SnuggLe
quote:
Originally posted by New Wave
Jaja vriend, als jij je weer een keer voor lul zet bij een discussie is een ander altijd diegene die het niet snap. :D Hotseklotse.


Ja ja ja ja, altijd ben ik diegene die voor lul staat, nooit heb ikke een keer gelijk, boehoehoehoehoe! :mad:


"Ben ik nou zo slim, of zijn jullie nou zo stom?"

New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ja ja ja ja, altijd ben ik diegene die voor lul staat, nooit heb ikke een keer gelijk, boehoehoehoehoe! :mad:


"Ben ik nou zo slim, of zijn jullie nou zo stom?"


Kusje hoor :p trouwens, had je mijn grootmoeders tip nog gelezen in die Tutorial thread van mij :D?
SnuggLe
quote:
Originally posted by New Wave
Kusje hoor :p trouwens, had je mijn grootmoeders tip nog gelezen in die Tutorial thread van mij :D?


Nee vertel vertel! :D :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 
Privacy Statement