return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
סוף מסלול - 931 נוב' 03
View this Thread in Original format
Hell_Copter
בשעה טובה ומוצלחת סיימתי אתמול מסלול וקיבלתי את הסיכה של הגדוד ועוד כל מיני הפתעות כאלו ואחרות :)

היה מאוד מאוד כיף לראות את כל החברים שלי מהפלוגה שלא ראיתי אותם כבר כמה חודשים... מאז שיצאתי למ"כים...
קיצר אתמול היה הטקס וחגגנו גם בחממה את האירוע... ואפילו ראיתי שם את מיכאל... אם אמרתי לך שם משהו מוזר מיכאל... תדע שהייתי הפוך מהתחת ;)

קיצר... עכשיו כל החבר'ה מהפלוגה שלי עולים לותיקות...
ואני... אני עוד נשאר בקורס מ"כים הזה שלי...
ומסיים אותו עוד שבועיים... וגם מקבל את הסמל :p

כולכם מוזמנים לטקס סוף קורס בשישי עוד שבועיים בלטרון :)
אני מקווה שישלחו אותי להיות מ"כ טירונים ולא להשאר להדרכה בביסל"ח...




אהה... וגם חזרתי עכשיו אחרי 21... נחמד לראות שוב את כולכם :D
KosmiK-G8
נחמד לראות גם אותך מוד במיל' שיהיה בהצלחה במשתרצה
מזל טוב אתה עוד מעט שנה בצה"ל
ו...מי יתן ויום אחד תשתחרר ותחזור לכתוב 50 פוסטים ביום:)
DjChook
יא חתיך, טוב היה לראות אותך היום במצעד

ו... נתראה בערב בחממה ;)

מזל טוב על הסיכה...
KrazyDJs
מזל טוב אחשלי גיבור...
עלה והצלח :D
princess cc
מזל טובבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב
Flotser
quote:
Originally posted by Hell_Copter
קיצר אתמול היה הטקס וחגגנו גם בחממה את האירוע... ואפילו ראיתי שם את מיכאל... אם אמרתי לך שם משהו מוזר מיכאל... תדע שהייתי הפוך מהתחת ;)


כן שמתי לב :p :crazy:

אבל תכלס היה חלש באותו יום היה בקושי בנות,
אבל אולי כי זה יום חמישי וזה יותר מסיבות קורסים ופחות סלקציה,

ואחי רועי!!
שיהיה המון בהצלחה!
:wtf:
מ"כ טירונות ב05 נראה לי דבר באמת שווה
מקווה תקבל מה שרוצה

:crazy:
-CosmicFire-
מזל טוב אחי

ושאלה אליך אחי
יש מסיבה שאתה לא הפוך בה תחת?!?
נראה לי אתה כל הזמן שיכור
DJ Alex E.
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
מזל טוב אחי

ושאלה אליך אחי
יש מסיבה שאתה לא הפוך בה תחת?!?
נראה לי אתה כל הזמן שיכור

ככה זה כשאנשים משתחררים אחרי הרבה זמן :D
כמו שמישהו פה פעם אמר כשהיה דיון על מסיבות בארץ,אנשים באים למסיבות חיילים כדי להשתכר(ולהכיר בנות).העיקר שמה ששותים יהיה איכותי
תקשיבו לרוסי,שתו רק וודקה :toothless
ומזל טוב אחי.מקווה שתגשים את החלום שלך ;)
Huge-A
ביסל"ח 772 הר צבוע בעעעעעעעעעעעעעעע
סרטים רעים אתה עושה לי אההה... ימים יגידו
באיזה גדוד הקורס
17
450
906 ???

בכל מקרה 4 חודשים של קורס עם הקפצה של חודש לאיזה מקום מעפן בשטחים עובר מהר :D

בהצלחה...בסיום
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Huge-A
ביסל"ח 772 הר צבוע בעעעעעעעעעעעעעעע
סרטים רעים אתה עושה לי אההה... ימים יגידו
באיזה גדוד הקורס
17
450
906 ???

בכל מקרה 4 חודשים של קורס עם הקפצה של חודש לאיזה מקום מעפן בשטחים עובר מהר :D

בהצלחה...בסיום


אני לא בהר צבוע...
אני בביסל"ח 906... זה בסיס נפרד... מחנה משואה
בוא רק נגיד שלא סתם מחקו את ה-מ' בשלט שכתוב את זה... מחנה שואה

ואני לא היה לי הקפצות... בגלל הרב"ח המזדיין הזה... כל הזין לי
אבל עוד שבועיים מסיימים בעזרת השם :D
יאללה הייתי פה... נתראה עוד שבועיים
ביי

Shahar
931
בדיוק שמעתי ריפ מסט של מרקוס ב
ID&T 931
:P
Sniper
קודם כל רועי שיהיה המון בהצלחה!!!! מקווה בשבילך שתחקבל את נוב 4


quote:
Originally posted by Flotser
כן שמתי לב :p :crazy:

אבל תכלס היה חלש באותו יום היה בקושי בנות,
אבל אולי כי זה יום חמישי וזה יותר מסיבות קורסים ופחות סלקציה,

ואחי רועי!!
שיהיה המון בהצלחה!
:wtf:
מ"כ טירונות ב05 נראה לי דבר באמת שווה
מקווה תקבל מה שרוצה

:crazy:


מיכאל אחי אני חייב לתקן אותך הוא לא יהיה מ"כ 05
אלה מ"כ 07
חי"ר:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement