|
Celebration 2005
|
View this Thread in Original format
| RnakR |
514 Productions, Aria nightclub, Guvernment nightclub et GEG présentent Celebration 2005!
21h00 - 12h00: Eddy Jasmin
12h00 - 02h00: DJ Sneak (Chicago)
02h00 - 04h00: Simon Perreault
04h00 - 06h00: DJ Dan (Los Angeles)
06h00 - 09h00: Sander Kleinenberg (Hollande)
09h00 - 12h00: Max Graham (Canada)
1000 premiers: 60$ + frais de service
suivants: 74$ + frais de service
suivant: 83$ + frais de service
moi j'irais à partir de 6h ! :crazy: |
|
|
| discojoe |
| ya i wonder how many people you'll find there before 12... |
|
|
| SiM PeµRf |
| quote: | Originally posted by RnakR
moi j'irais à partir de 6h ! :crazy: |
ayoye man, tu veux pas manquer dj dan jte jure!! |
|
|
| KrinKer |
well
Me
You think i'd miss dj sneak ?? And Dj Dan ??
The only two i don't care about are jasmin and graham which is pretty neat since they respectivly open and close the party
KrinKer |
|
|
| SiM PeµRf |
| fak tu viens krinker?! |
|
|
| FunKenLouis |
who the funk would miss Dan and Sneak
thats why theyre playing early
they want people to show up fast... so that the party gets on early
:D |
|
|
| SiM PeµRf |
| ah oui ah oui....moi jles manque pas for sure.... |
|
|
| KrinKer |
| quote: | Originally posted by SiM PeµRf
fak tu viens krinker?! |
Mettons que chu en train d'Essayer de penser a me casser un bras entre le 25 décembre et le 1 janvier pour pas avoir a travailler ...
KrinKer |
|
|
| SiM PeµRf |
cest vrai que cest lfun faire le party ak un bras dans le plâtre....:D
bah ctun choix! |
|
|
| KrinKer |
Nanon
J'vas dire a mon boss que j'me su casser le bras ....
Mais dans le fond ma être a mtl !
KrinKer |
|
|
| Jpx |
| jreve a dan pis klunkenburger |
|
|
| ATL_Trancer |
does anyone know where you can buy tickets for this event?
I'm dissapointed Lawler isn't coming, but DJ Dan is a nice surprise, and he should DEFINITELY tear it up... I can't wait to party like it's 1999!! :crazy: :wtf:
-gavin |
|
|
|
|