|
[30-10-2004] Trance Classix (Bas&Ram, JP, Spider Willem) - Powerzone, Amsterdam
|
View this Thread in Original format
| HBtje |


ID&T presents Trance Classix
Powerzone - Amsterdam
Bas & Ram / JP / Spider Willem
23:00 - 05:00 (met extra uur zomertijd)
:eyes: |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by HBtje
:eyes: |
waarom doen je ogen zo? |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by DjRV
waarom doen je ogen zo? |
omdat dit mijn eerste nederlandse clubavond gaat worden :crazy: |
|
|
| jp |
| Effe voor de duidelijkheid: ik heb uit de agenda moeten schrappen vanwege een financieel conflict met Big Spider Willem. Aangezien de Hells Angels op dezelfde dag hun eigen clubavond hebben konden ze me niet de bescherming bieden die ik nodig acht :nervous: |
|
|
| kolkiewolkie |
(hier is toch al een draad over?)
Quanta costa? Ik had het met JP nog over dit feestje afgelopen vrijdag... lijkt mij errrrg lekker en ik ga misschien nog wel. Enige 2 problemen zijn dat ik financieel per deze maand er iets op achteruit ga (laatste stufi is inmiddels ontvangen) en dat het m'n pa in de rug is geschoten, vlak nadat ie met een tuinfrees het hele gazon heeft omgewoeld. Tis dus de bedoeling dat nog gespit moet worden en wel z.s.m. door yours truely, en ZOVEEL energie heb ik nou ook weer niet over :D . |
|
|
| Gonzo |
| Snap de line-up niet? Ik bedoel: JP en Bas & Ram die tranceclassics gaan draaien? |
|
|
| basvh |
| quote: | | Snap de line-up niet? Ik bedoel: JP en Bas & Ram die tranceclassics gaan draaien? |
Euh deze heren hebben vroegah alleen maar trance gedraaid. Bas&Ram draaide geloof ik altijd in de budha bar en JP draaide vroeger vrij trancy op HQ en andere feesten. |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by basvh
Euh deze heren hebben vroegah alleen maar trance gedraaid. Bas&Ram draaide geloof ik altijd in de budha bar en JP draaide vroeger vrij trancy op HQ en andere feesten. |
inderdaad.... en dat staat ook op de flyer.... |
|
|
| Donna |
| Spider is degene achter de i love trance feesten ook,maja das allemaal een beetje voor jou tijd maybe;) |
|
|
| eieregooie |
Tegenwoordig heten die feesten I Hate Trance toch?
:p
Waars die andere thread dan Kolkie? |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by basvh
budha bar |
Trance Buddha, dat waren nog eens tijden. Boven lekker zweven op vette trance en beneden heerlijk spacen. *flashback* |
|
|
| Phortje |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
dat het m'n pa in de rug is geschoten |
:o
Ik las dat je pa in de rug geschoten was :p
(ik heb verder niks zinnigs te melden trouwens) |
|
|
|
|