return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Hoe was Deep Dish @ Panama???
View this Thread in Original format
SnuggLe
Voor de mensen die geweest zijn:
HOE was Deep Dish in de Panama????

Want er is geen thread over, maar ik wil wel weten hoe het was :D
Ferry 0
IDD, wat ik op de radio hoorde was echt zieke vooral het stukje met Alter Ego :D
SnuggLe
Hoorde dat Flashdance 4-5x voorbij is gekomen en ook als laatste plaat werd gedraaid. Vet!
Partyhardy!
Eerst pre-party bij High_Nrg :) en toen vrij snel op weg naar de Panama omdat het druk zou worden, en druk was het! :eyes:
Om 12 uur binnen toen stond Fanciulli te draaien, klonk goed, van bovenaf ook goed overzicht over de zaal :)

Daarna Behrouz, behoorlijk diep met clubby achtige invloeden, ik persoonlijk vind hem wat suf draaien.
Tot slot 1 van de heren van Deep Dish; Ik was aangenaam verrast en vond hem erg lekker draaien, snap nu wat meer de hype om Deep Dish, enige plaatje dat ik herkende was Say Hello :tongue3 heerlijk nummer! Maar ook de andere nummers hebben een goede drive erin wat heerlijk is! :cool:
Verder dus goede diepe platen maar ik merk voor mezelf dat deze progressive niet mijn favoriete is, ik ga meer voor de melodieuze prog en breaks en dan niet Markus-stijl maar Warren, Holden, Sasha etc...

Ook nog even melden dat het publiek extreem relaxt was weer! veel ouder publiek en bijna iedereen lekker van de kaart met veel lachende gezichten als gevolg :D :cool: :) Super! :toocool:

Kortom; Goede avond maar muzikaal mag er meer pit in van mij :)
TranceFool
quote:
Originally posted by SnuggLe
Hoorde dat Flashdance 4-5x voorbij is gekomen en ook als laatste plaat werd gedraaid. Vet!

Sorry hoor, maar hier moet ik eerlijk gezegd wel een beetje om lachen....
Als bijvoorbeeld Tiesto 5x op een avond Traffic, Flight 643 of welke andere hit dan ook, wordt diegene finaal afgebrand denk ik ;)


Maar verder ben ik natuurlijk ook wel benieuwd hoe het was, laat maar komen die reports :D
Asperge
quote:
Originally posted by SnuggLe
Hoorde dat Flashdance 4-5x voorbij is gekomen en ook als laatste plaat werd gedraaid. Vet!


Als een Tiesto of Armin 4-5x dezelfde plaat op een avond had gedraaid had iedereen hem hier af lopen zeiken.:p
SnuggLe
quote:
Originally posted by TranceFool
Sorry hoor, maar hier moet ik eerlijk gezegd wel een beetje om lachen....
Als bijvoorbeeld Tiesto 5x op een avond Traffic, Flight 643 of welke andere hit dan ook, wordt diegene finaal afgebrand denk ik ;)


Maar verder ben ik natuurlijk ook wel benieuwd hoe het was, laat maar komen die reports :D


Ging mij vooral om het feit dat het de laatste plaat was.
4-5 x vind ik ook dik overdreven hoor!
Dik geluk, want dat DD hem 3-4x draait sucks ook.

Weet je wat ook zoog? Dat Sander K. laatst 'The Fruit' 2x draaide.
Partyhardy!
quote:
Originally posted by SnuggLe

Weet je wat ook zoog? Dat Sander K. laatst 'The Fruit' 2x draaide.


Voor mij persoonlijk is het heel simpel; is een plaat gloednieuw dan mag hij van mij met gemak 2x voorbij komen! juist suuper kicke! :crazy: maar is een plaat daarentegen al lang uit, zelfs op vinyl (zie Flashdance) dan is 2x al teveel. 4 x gaat helemaal nergens over...
magrec
quote:
Originally posted by TranceFool
Sorry hoor, maar hier moet ik eerlijk gezegd wel een beetje om lachen....
Als bijvoorbeeld Tiesto 5x op een avond Traffic, Flight 643 of welke andere hit dan ook, wordt diegene finaal afgebrand denk ik ;)


Maar verder ben ik natuurlijk ook wel benieuwd hoe het was, laat maar komen die reports :D


Sharam draaide het origineel maar 1x voor zover ik weet. Er zijn ook al tig remixen van die dus gedraaid werden.

Spijtig genoeg kon ik hier zelf dus niet bij zijn :(
New Wave
Ik ken die hele The fruit plaat niet. Waar ken ej die downen.
Heb ook op record sites gekeken maar daar stata ook niets.......waar staat een sample?

magrec
quote:
Originally posted by New Wave
Ik ken die hele The fruit plaat niet. Waar ken ej die downen.
Heb ook op record sites gekeken maar daar stata ook niets.......waar staat een sample?


www.3voor12.nl en dan naar luisterpaal gaan. Daar kun je de cd van sander kleinenberg beluisteren. Kun je ook klikken op the fruit ;)
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by SnuggLe
Voor de mensen die geweest zijn:
HOE was Deep Dish in de Panama????

Want er is geen thread over, maar ik wil wel weten hoe het was :D


WARM EN DRUK! :whip:

Maar boven de grote zaal was het wel aardig te doen. Heb dus weinig beneden gestaan, omdat het daar echt TE warm was...

En dat van Flashdance is inderdaad een beetje jammer, maar iedereen ging wel elke keer weer uit zijn dak! :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement