|
אנשים..? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by GallaxY :)
אוקיי אז למנהל הפורום, אני אציג את עצמי , תודה...
לכל השאר, אני עובדת עם פרוטי לופס...
לא תימניה מרוקאית חח, רוסיה, בלונדינית אם זה עוזר :)
מחפשת:
טוטוריאלים (בעברית עדיף!!) שעוסקים בנושאים : סינתזה, סאמפלרים וסימפול, תורת המוזיקה... כל דבר שהוא מעבר לבסיס..
תודה מראש :) |
פרוטי זה מצויין, כל עוד זה רק הסיקוונסר שלך ואת משתמשת בוי אס טי למיניהם... תיכנסי לאוזן אמן יש שם הרבה מאמרים ושטויות על סינטזות ודברים פלצניים אחרים :)
www.o-zen.co.il |
|
|
| ronsh |
ברוכה הבאה..
אני רון...
כיף לדעת שיש אי שם עוד בנות שאוהבות מוזיקה אמיתית...
ומסתבר שבסוף הן מצליחות למצוא אותנו בכל זאת |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Viperon
אני מכיר אותך מתפוז
ברוך הבא
סיסי פולשים לך לשטח:stongue: |
תגיד אחי ..מי זאת בחתימה שלך??
יוג'י ביומכניקה בבת????
פשוט מפחיד מה שהולך שם...:nervous: |
|
|
| ronsh |
| אשכרה...מה הולך לך שם בחתימה..? |
|
|
| HyPeRSoNiC |
אהלן
ברוכה הבאה לפורומנו הקטן :D
אני אורן, נעים מאוד........
בקשר ליצירה אני לא יכול לעזור לך הרבה כי אני רק מתקלט, אבל נראה לי שאנשים עוזרים לך פה מספיק גם ככה :)
בכל מקרה, תיהני פה, והתמכרות נעימה :cool: :cool: |
|
|
| fusi |
ברוכה הבאה
באמת נדיר לראות נקבה שמתעסקת במוזיקה אלקטרונית ועוד יוצרת. ח"ח, מי יתן וירבו כמוך
:D |
|
|
| KrazyDJs |
ברוכה הבאה..
אני אליאור הסקסי.. |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
מגניב ביותר, עוד לא יצא לי לפגוש מישהי מפיקה מהארץ...
ברוכה הבאה!
:wtf:
אה ואגב....אם בא לך להשמיע קטעים ולקבל ביקורת
או שאת צריכה איזה עזרה במשהו דברי איתי באיי.סי...
;) ;) |
|
|
| princess cc |
| quote: | | סיסי פולשים לך לשטח |
ללללללללללללללללללה יש פה רק נסיכה אחת
ואף אחת לא תתפוס את מקומה!;)
גליוש הבנתי על מה תודה אחותי, תתעלמי מהפוסט הקודם בטרד השני
קיצר הבנת...
ברוכה הבאה!!!!!!!!!!!!
סורי שאנ'לא יכולה לעזור לך בקטע של המוסיקה
i know nothing about it!
אבל אבל בכל מה שקשור לנשים/גברים
ומה שבינהם זה אני!
feel free to ask!:) |
|
|
| GallaxY :) |
| טוב שיש כאן קצת תמיכה נשית :) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by GallaxY :)
לא תימניה מרוקאית חח, רוסיה, בלונדינית אם זה עוזר :)
מחפשת:
טוטוריאלים (בעברית עדיף!!) שעוסקים בנושאים : סינתזה, סאמפלרים וסימפול, תורת המוזיקה... כל דבר שהוא מעבר לבסיס..
תודה מראש :) |
רוסיה גם טוב...
הייתה לי רוסיה עיראקית ונראה לי זה השילוב הכי מדהים שראיתי עד היום....
גוף ופנים הכי שווים בעולם
ילדה שולטת...
יו וולקאם!
| quote: | Originally posted by princess cc
ללללללללללללללללללה יש פה רק נסיכה אחת
ואף אחת לא תתפוס את מקומה!;)
גליוש הבנתי על מה תודה אחותי, תתעלמי מהפוסט הקודם בטרד השני
קיצר הבנת...
ברוכה הבאה!!!!!!!!!!!!
סורי שאנ'לא יכולה לעזור לך בקטע של המוסיקה
i know nothing about it!
אבל אבל בכל מה שקשור לנשים/גברים
ומה שבינהם זה אני!
feel free to ask!:) |
שכחת להזכיר הומואים....:) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Shahar
שכחת להזכיר הומואים....:) |
רגע, הומו הוא לא גבר? :P |
|
|
|
|