return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
אנשים..?
View this Thread in Original format
GallaxY :)
מה המצב? זה ההודעה הראשונה שלי כאן בפורום...
אני יוצרת מתחילה, והייתי רוצה לדעת אם למישהו יש קישורים לכתבות וטוטוריאלים (רצוי בעברית, אבל גם באנגלית אם הוא טוב ומובן אז זה סבבה)
בכל מיקרה אני נורא אודה אם תעזרו לי :)
yaman
יששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש



עוד בחורה!!


מה שלומך? שמי בני ואני מירושלים

ברוכה הבאה לפורום

מקווה שתהני!
markfeldman
ואללאק הכרתי פעם חובבת אלקטרוני מראשל"צ.

אולי זו את ?
SMoKeR
בחורה יוצרת??? פשששש סקופ...לא רגיל לשמוע על זה
ברוכה הבאה...
Rising
אכן סקופ!

ברוכה הבאה... ! אני אורן :)
Huge-A
quote:
Originally posted by GallaxY :)
מה המצב? זה ההודעה הראשונה שלי כאן בפורום...
אני יוצרת מתחילה, והייתי רוצה לדעת אם למישהו יש קישורים לכתבות וטוטוריאלים (רצוי בעברית, אבל גם באנגלית אם הוא טוב ומובן אז זה סבבה)
בכל מיקרה אני נורא אודה אם תעזרו לי :)


היי נעים מאוד אני אדיר..
ולא הבנתי איזה קישורים או טוטוריאלים בדיוק את מחפשת.:conf:
arik
קודם כל באיזו תוכנה את יוצרת
כי יש לי דיסק מלא של טרטוראיל של
REASON
Shahar
ברוכה הבאה כפרה איך קוראים לך?
מקווה שאת תמניה או מרוקאית או כל גוון יפה אחר:)
Flotser
שלום לך :p

ברוכה הבאה!
אני מיכאל....

ואם במקרה פספסת,
יש בפורום הזה מקום עם המון המון מידע ולינקים ואנשים מבינים שישמחו לעזור לך:
http://www2.tranceaddict.com/forums...p?s=&forumid=48

תהני!
:crazy:
DjChook
תציגי את עצמך בפורום
MEET THE CREW
בבקשה

אני האחראי, ברוכה הבאה לפורום

GallaxY :)
אוקיי אז למנהל הפורום, אני אציג את עצמי , תודה...
לכל השאר, אני עובדת עם פרוטי לופס...
לא תימניה מרוקאית חח, רוסיה, בלונדינית אם זה עוזר :)
מחפשת:
טוטוריאלים (בעברית עדיף!!) שעוסקים בנושאים : סינתזה, סאמפלרים וסימפול, תורת המוזיקה... כל דבר שהוא מעבר לבסיס..
תודה מראש :)
Viperon
אני מכיר אותך מתפוז
ברוך הבא

סיסי פולשים לך לשטח:stongue:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement