|
פוליטיקה-->בעד\נגד ההתנתקות
|
View this Thread in Original format
| Eitan E |
היי חברס, לקראת הצבעת הכנסת בעד\נגד ההתנתקות
רציתי לדעת מה דעתכם בנושא
האם אתם בעד ההתנתקות או נגד
וסיבות למה? |
|
|
| SMoKeR |
אני לא מבין כזה גדול בפוליטיקה ואני לא הרצל הבא אבל אתם סגורים שזה יעזור ההתנתקות הזאת?
לפי דעתי סתם חרטא...הם ימשיכו באותה דרך כי הם ערבים...זונות אחד אחד |
|
|
| Flotser |
אני לא יודע אם זה באמת כל כך יעזור....
אבל מה שבטוח שאחרי כל הדיבורים על זה אין דרך חזרה
עזה לא תוכל יותר לשמש בתור קלף מיקוח מצד אחד
ומצד שני אם התוכנית לא תעבור עכשיו בכנסת, היא תעבור בכנסת הבאה שתהיה יותר שמאלנית, שזה כמובן גרוע :)
ככה שעדיף שזה יעבור בכנסת,
אם הייתי ח"כ הייתי מצביע בעד |
|
|
| Shahar |
ראסמי אנלא כזה מבין בפוליטיקה והכל
אמרו לי בכלל זה יוציא את גבעתי מעזה
ואם כן אז זה שווה
ראסמי אף חייל לא שווה למות בשביל המזדינה המזדייייייינת הזאת
בטח לא בעזה
צריך להפקיר תבסיס כל החיילים ושתשרף כל עזה העיקר לא ימותו לנו אנשים |
|
|
| eXeTik |
בעד!
שום חייל לא צריך לההירג תוף כדי שמירה על מתנחלים שהקימו בית על שטח לא שלהם בלי לשאול אף אחד, ועוד שהם לא מעריכים את החיילים ששומרים עליהם! |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by eXeTik
בעד!
שום חייל לא צריך לההירג תוף כדי שמירה על מתנחלים שהקימו בית על שטח לא שלהם בלי לשאול אף אחד, ועוד שהם לא מעריכים את החיילים ששומרים עליהם! |
למה להגזים אבל?
מה עם כל אותם המתנחלים שהמדינה הושיבה שמה?...
(ולא הפסיקה לתת אישורי בנייה וכו')
שבעזה זה הרוב המוחלט של המתנחלים נראה לי |
|
|
| Huge-A |
אוקי אני נגד וזה כי אני לא חושב שהתנתקות תעזור בכלל אז עדיף שישארו לגור באותו מקום המתנחלים..
אבל הייתי כן רוצה שהמדינה לא תשמור עליהם בכלללללל
כי אם הם רוצים להתסכן על השטחים האלו אז שישמרו בעצמם על זה ולא חיילים צעירים שמתים כל יומיים מאיזה מחבל מזדיין
זאת דעתי :) |
|
|
| DjChook |
מיכאל אם המתנחלים היו שמים זין הם היו עוזבים מעצמם שהם רואים שכל הזמן מתים ב-ג-ל-ל-ם חיילים
אבל הם לא שמים זין, הם יושבים ועושים פרו ורבו. או לומדים תורה
או לא אכפת לי מה
שיעברו לנגב ! |
|
|
| MasterP |
האמממ בואו נראה
לא רק שפלוגה שלמה צריכה לשמור על ישוב עם איזה 10 מתנחלים,
גם אחרי זה שאותה פלוגה באה לפנות אותם
(בלי הפלוגה הם היו מתים מזמן)
הם נאבקים בהם.
אוי איזה מדינה, לפעמים אני חושב שאנחנו מובילים את עצמנו להרס עצמי,
ולא המחבלים.
איך לעזאזל ישוב של יהודים ישראלים יכולים להתנגד לצה"ל?
מה זה יתן? רק עוד קונפליקטים עצמיים של החיילים, עוד שערוריות בתקשורת,
עוד פילוג בעם, עוד מלחמת אחים.
מה אז מה הפתרון? כל העם רוצה לצאת אבל אלפי מתנחלים רוצים להשאר.
יופי להם, הלוואי ויכולנו להשאיר אותם, אבל זה לא מוסרי.
אני רק מקווה שעוד 10 שנים שהמצב ירגע קצת, ונחיה לצד מדינה פלשתינית
(או מדינת חמס)
נוכל להגיד, יופי מתנחלים מטומטמים, תראו כמה עליתם למדינה.
כמה תרופות, משכורות, קילומטרים של גדר, תחמושת וציוד לחיילים, קצבאות יכלה המדינה לשלם, ולא להוציא על השטויות שלכם.
כי גם אם נאמין בחזון ארץ ישראל השלמה, של שתי גדות הירדן,
זה פשוט אומר להתעלם מכל הפלשתינים שחיים פה.
האא וזה גם אומר שאנחנו צריכים לאבד חיילים,
אנשים צעירים שבקושי הספיקו לחיות את החיים, ונשלחו לאזור מלחמה בגלל אותם מתנחלים.
אבל בזה זה לא נגמר. מה עם הגדר? למה הקבלנים לא בונים אותה כבר? למה לוקח כמה שנים להקים אותה עם התקציב העצום הזה?
למה? כי הקבלנים רואים את טובתם ולא את טובת המדינה.
כמו כמעט רוב האנשים במדינה.
חברים שלי עבדו בהקמת הגדר לפני הגיוס. יש כ"כ הרבה תתי-קבלנים שמקבלים משכורת ליום עבודה. אז היום נעבוד 3 שעות, מחר 4.
למי אכפת אנחנו מקבלים כסף ליום עבודה, ותמיד נוכל להגיד שהיו בעיות.
אז תודה גדולה לקבלנים על שגנבו לנו את הכסף, וכן פגעו בחיילים ובבטחון המדינה.
כמה תרופות, משכורות, קילומטרים של גדר, תחמושת וציוד לחיילים, קצבאות יכלה המדינה לשלם, ולא להוציא על השטויות שלכם.
האא, אבל בזה זה לא נפסק. מה עם כל השפחות של החיילים שנפגעו? מה נגיד להם? הילד שלכם היה צריך להיהרג כדי שנצא מעזה? הילד שלכם היה צריך לאבד רגל כדי שנבנה את הגדר?
האא להם אין לי מה להגיד. רק מצטער, אבל זה המדינה שלנו.
האא ומה עם כל שאר העולם שבא נגדנו, גם אם נצא מעזה
(אבל בניתם גדר)
וגם אם נשאר בעזה
(אבל אתם רוצחים את הערבים)
סעמק. או"ם שמום. אבל אי אפשר בלי סחר עולמי. בלי השלום איתם. אנחנו צריכים אותם יותר משהם צריכים אותנו. טוב אולי בגלל זה הם כל הזמן עושים לנו בעיות.
פתרון: תעמולה.
לפרסום:
-סרטים של ילדים לומדים בביה"ס על השלום
-סרטים של משפחות הרוסות בגלל הטרור
-סרטים של פיגועים, בכל מקום וזמן
-סרטים של ירי של מחבלים, של פצצות, של ילדים זורקים עלינו אבנים
-סרטים של כל דבר שמשקף את המציאות שלנו.
-והכל להפיץ לכל מקום בעולם, שלא יהיה ילד שלא ידע מה זה פיגועים וכמה אנשים מתים בהם
האא ולהוציא את האו"ם מהשטחים. מה הם עושים לעזאזל? עוזרים למחבלים לחטוף חיילים (מהצפון)
ועוזרים למחבלים לברוח
אז מה אם זה לא היה קסאם
(_וזה לא היה )
בכל זאת רכב של האום מסיע מחבלים.
אז לנו האו"ם עוזר? לא רק מפריע, שולח אנשים שנפגעים בשטחים ואחרי זה מאשימים אותנו.
אז מפגרים אל תרוצו בשטח אש ואם כן אז תחתמו על הצוואה שלכם לפני.
האא וערפאת? לא משנה, אם נוריד אותו, יקום מישהו אחר, בטוח יותר גרוע
אם נשאיר אותו, נוכל תמיד להאשים מישהו.
האממ, ומה איתנו? איך אפשרי שיש חברי כנסת כ"כ מושחטים שקובעים לנו את סדר היום ואיכות החיים?
איך בנאדם שמעביר חוק בנוגע לכמה כסף סבתא שלי תקבל יכול להעביר אותו
כשהוא בעצמו לוקח שוחד, מבצע עבירות תנועה, צורח ומשתולל בכנסת,
רגע זה אנחנו בחרנו את החברי כנסת בכלל? לא חושב. אני לא בחרתי אותם.
אז מה לעזאזל הם עושים שם חוץ מלחיות על כספי משלמי המיסים?
כמה תרופות, משכורות, קילומטרים של גדר, תחמושת וציוד לחיילים, קצבאות יכלה המדינה לשלם, ולא להוציא על השטויות שלכם.
אוף, כל זה ואני חתום קבע. אולי אני פשוט מאמין במדינה יותר מידי.
למזלי אני לא יחיד (אחרת הייתי מרגיש אידיוט)
טוב אני זז, כתבתי מספיק כדי שמי שלא מכיר את המצב בארץ אולי יבין טיפה.
תגובות ברוכות, רק עם ביקורת בונה.
חיים טובים לכולנו,
גלעד |
|
|
|
|