return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Scot Project Downloads.
View this Thread in Original format
rellivisit
Dames en Heren,

De liefhebbers van Scot Project remixen, moeten maar eens bij music discussion kijken en dan in het download threadje. Er is een gast met alle remixen van scot project in een myplay locker. Ok, die lockers zijn niet alles, maar scot is dus echt geweldig. Allemaal hetzelfde kun je zeggen, maar wel allemaal stampen!! Check it out.
Blik
volgens mij had ik ze allemaal al (gehoord)
rellivisit
Misschien wordt de collectie later nog wel geld waard, dus hebben is nooit weg.
dj_highforce
Zkr..!
Ik zal die post eens ff gaan checkuhn.. :D
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Blik
volgens mij had ik ze allemaal al (gehoord)

nou das mooi voor jou blik :cool:
Blik
quote:
Originally posted by Miss Proximus

nou das mooi voor jou blik :cool:

blaat blaat stom schaap, ga terug naar je sociale leven in je chatroompje als je niks nuttigs te zeggen hebt ofzo

scot project is trouwens zeker wel kwaliteit, lekker hard
raoel
quote:
Originally posted by Blik

blaat blaat stom schaap, ga terug naar je sociale leven in je chatroompje als je niks nuttigs te zeggen hebt ofzo

Jullie houden van mekaar???
raoel
OW en ja

SCOT rAoeled

Ga het toch ff checkuh
TranceFool
Laue sig. Relli :D:D:D
WTB
Hé wat vinden jullie de beste nummers van Scot Project? Ik vind persoonlijk "O" en de remixen van "Hypertraxx - Paranoid" en "Hennes&Cold - The Second Trip" geweldig. Ik heb nog lang niet alle nummers van Dj Scot Project maar ik zou graag even van jullie horen welke nummers echte aanraders zijn.

WTB.

TranceFool
quote:
Originally posted by WTB
Hé wat vinden jullie de beste nummers van Scot Project? Ik vind persoonlijk "O" en de remixen van "Hypertraxx - Paranoid" en "Hennes&Cold - The Second Trip" geweldig. Ik heb nog lang niet alle nummers van Dj Scot Project maar ik zou graag even van jullie horen welke nummers echte aanraders zijn.

WTB.

Zn beste nummers vind ik 'F' en'O'
ZN beste remix ZEKER: Beam vs Cyrus - Thunder In Paradise
Miss Proximus
quote:
Originally posted by raoel

Jullie houden van mekaar???

:D nee ik hou van humor en blik houdt van woede: een haat-liefde verhouding zie je :D ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement