|
Scot Project Downloads. (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
Sorry for 2 posts in a row....maar als we t toch over scotje hebben :)
probeer Yoda - Definitely (scot pr. mix) maar ff.....zwaaaaaahaaaaaaaar ok :) ik vind eigenlijk alles van hem leuk...maar die is echt kippenvel :) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
:D nee ik hou van humor en blik houdt van woede: een haat-liefde verhouding zie je :D ;) |
blaat blaat
humor, jaja, osama bin ladens gevoel voor humor ofzo |
|
|
| Little Theseus |
-=lang leve de onpartijdige mods-die-ook-dingen-van-die-totaal-niet-ter-topic-zake-doen-te-woord-stellen!!!!=-
Thx rellivisit, kga m zeker ff leegdownen, scott project rulzz big time!!!:p :p :p |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
-=lang leve de onpartijdige mods-die-ook-dingen-van-die-totaal-niet-ter-topic-zake-doen-te-woord-stellen!!!!=-
Thx rellivisit, kga m zeker ff leegdownen, scott project rulzz big time!!!:p :p :p |
ach ja, ik mag toch wel een mening geven, of reactie geven, ook al is het wel beetje lomp wat ik zeg
en ik nog heel onpartijdig hoor, maar omdat ik een eigen mening heb en die graag uit ben ik partijdig....... ben ik het niet zo mee eens om heel eerlijk te zijn |
|
|
| Little Theseus |
Tuurlijk mag dat Blik, ik zeg ook niet dat je dat niet moet doen, maar uit een andere thread hebben we geconcludeerd dat we kwaad niet met kwaat moeten vergelden.
| quote: | Originally posted by Blik
ook al is het wel beetje lomp wat ik zeg
|
Dat ben je toch ook?
hehe, no way, just kidding, ff testen of je het met kwaad gaat vergelden :p |
|
|
| Blik |
Tuurlijk mag dat Blik, ik zeg ook niet dat je dat niet moet doen, maar uit een andere thread hebben we geconcludeerd dat we kwaad niet met kwaat moeten vergelden.
Dat ben je toch ook?
hehe, no way, just kidding, ff testen of je het met kwaad gaat vergelden :p |
ik doe hetzelfde als de VS, op een persoonlijke aanval...... I retaliate, en dit was geen persoonlijke aanval :D
maar uit welke thread hebben we dat dan geleerd, niet kwaad met kwaad vergelden? |
|
|
| Little Theseus |
o jee, slecht hoor!, dat je dat niet eens weet...
Staat ergens in de tret over amerikaanse vergeldingsacties.
../me wil geen kruisraket in zn kont dus vlucht ik naar pakistan!
:p :p :p |
|
|
| Blik |
o jee, slecht hoor!, dat je dat niet eens weet...
Staat ergens in de tret over amerikaanse vergeldingsacties.
../me wil geen kruisraket in zn kont dus vlucht ik naar pakistan!
:p :p :p |
ow die thread, was eigenlijk nutteloze discussie want je veranderd iemand mening daar toch niet in, je bent ervoor, of je bent ertegen en dat veranderd niet, heb me dus niet echt mee bezig gehouden met die thread |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Blik
ow die thread, was eigenlijk nutteloze discussie want je veranderd iemand mening daar toch niet in, je bent ervoor, of je bent ertegen en dat veranderd niet, heb me dus niet echt mee bezig gehouden met die thread |
jammer dat je je er weer zo van afsluit. weet je dat je een heleboel kunt leren door open te staan voor de meningen en de gezichtspunten van andere mensen? daarom hoeft een discussie 9 van de 10 keer niet te gaan om ervoor te zorgen dat je iemands mening veranderd (heb ik ook al 1000 x tegen jullie gezegd), maar des te meer om te kijken of jij niet ergens je mening een beetje kunt bijschafen...je zult er versteld van staan hoe weinig je in je eentje weet! |
|
|
| Bellie |
probeer Yoda - Definitely (scot pr. mix) maar ff.....zwaaaaaahaaaaaaaar ok :) ik vind eigenlijk alles van hem leuk...maar die is echt kippenvel :) |
Thats my girl ;)
Wilde ook dit nr zeggen.Echt de beste tune van Scot Project vind ik.
Het is die melodie in de break die het hem doet bij mij.
GREETZ!! |
|
|
| Bellie |
Sorry for 2 posts in a row....maar als we t toch over scotje hebben :)
Thats my girl :D
Ik wilde dat nr ook opnoemen.Echt een phatt nr is dat.Ik vind het waarschijnlijk beste Scot Project plaat die er is.Vooral die melodie in de break is echt waanzinnig!!
GREETZ!! |
|
|
| Blik |
jammer dat je je er weer zo van afsluit. weet je dat je een heleboel kunt leren door open te staan voor de meningen en de gezichtspunten van andere mensen? daarom hoeft een discussie 9 van de 10 keer niet te gaan om ervoor te zorgen dat je iemands mening veranderd (heb ik ook al 1000 x tegen jullie gezegd), maar des te meer om te kijken of jij niet ergens je mening een beetje kunt bijschafen...je zult er versteld van staan hoe weinig je in je eentje weet! |
ik heb al die meningen die in die thread staan al 10 keer gehoord, die hoef ik nie nog 10 keer te horen, ik denk niet dat iemand door die thread een andere mening heeft gekregen, ik sta bijvoorbeeld nog steeds achter de aanvallen van de VS, en dat zal voorlopig ook echt niet veranderen |
|
|
|
|