return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
The Trance Odyssey - 19 Novembre - Moonproject @ Barocco
View this Thread in Original format
moonproject
Hi,

Moonproject invite you to The Trance Odyssey, the 19 November on Club Barocco (Tongeren-Liège - BE) !

Menu:

- Trance Music !!!
- The dancefloor will be surrounded by 5 Lasers Show !!!
- Big Screen with Visual Effects !!!
- More Surprises !!!

More info on the website :

Moonproject

DjRV
zonder line up is het echt zinloos om te spammen manneke
moonproject
DJs are Moonproject residents : Simon B & Mike Nart !
VJ is Desty !
DjRV
quote:
Originally posted by moonproject
DJs are Moonproject residents : Simon B & Mike Nart !
VJ is Desty !


achteraf had het niet veel uitgemaakt en is je spam alsnog nutloos
jp
Effe afgezien van het feit dat ze daar Frans spreken en de line-up die zuigt is Everybody met Sander K in Eindhoven dezelfde avond veel interessanter :D

Trouwens, ik mag Belgie niet meer in met de auto :haha:
DjRV
quote:
Originally posted by jp
Effe afgezien van het feit dat ze daar Frans spreken en de line-up die zuigt is Everybody met Sander K in Eindhoven dezelfde avond veel interessanter :D

Trouwens, ik mag Belgie niet meer in met de auto :haha:


hoezo? ben je gepakt terwijl je iets of iemand in de kofferbak had?:mad:
Tim81
quote:
Originally posted by DjRV
hoezo? ben je gepakt terwijl je iets of iemand in de kofferbak had?:mad:


Die Belgische agenten houden wel van Nederlandertje pesten!
Of zoals die Duitser laatst! Met een pony achterin een VW Polo...

PS. Idd nutteloze spam-actie!! Hier is echt niemand in geinteresseerd!!
jp
Ik reed iets te hard in Belgie (echt een heeeeel klein beetje maar) en kreeg 6 maanden later een megaboete thuis. Nou die betaal ik dus mooi niet. Dus als ik nu in Belgie zou rijden en toevallig staande worden gehouden (douane, algemene politiecontrole) dan slaan alle lampjes rood uit.

Meneer de veldwachter zal me dan niet alleen dwingen om die pegels op tafel te leggen, maar zeer waarschijnlijk krijg ik er nog een extra boete overeen (buitenlander-tarief). Naar de formule 1 in Spa is geen probleem, maar alleen als passagier in de auto van een ander. Dat is tevens de enige reden ooit nog naar dat land af te reizen. Ok, misschien nog eens een romantisch weekend in Brugge, maar dan wel met de trein.

Trouwens, weet je hoe slecht die wegen daar zijn? Ik zou een schadeclaim in moeten dien voor overmatige slijtage aan banden en schokbrekers :whip:
New Wave
quote:
Originally posted by jp

Trouwens, weet je hoe slecht die wegen daar zijn? Ik zou een schadeclaim in moeten dien voor overmatige slijtage aan banden en schokbrekers :whip:


Dan moet je ook niet in Wallonie rijden :) Daar zijn de snelwegen van zand :p
MaGiK54
Is dit nou de Belgische Mike Clark :whip:

jp
Ik reed naar Zaventem, de smeerlappen stonden onder een viaduct te flitsen. Trouwens, er staat geen snelheid op de foto zelf zoals in Nederland dus ik vertrouw hun meeting niet eens.

Wat een zielige zwart-wit kopie, voor dat geld verwacht ik op z'n minst een ingelijste kleurenzeefdruk ;)

MaGiK54
Hoe hoog was die boete.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement