|
תודה לכולם :)
|
View this Thread in Original format
| GallaxY :) |
| מקווה עם הזמן אלמד להכיר פה את כולם יותר טוב!!!!!! |
|
|
| ronsh |
סבבה ממי..אבל חבל לפתוח על זה טרד...
היית יכולה לכתוב את זה בטרד של ההיכרות... |
|
|
| GallaxY :) |
| בטעות פתחתי חדש התבלבלתי... חח לא יקרה שוב מצטערת ! |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by GallaxY :)
בטעות פתחתי חדש התבלבלתי... חח לא יקרה שוב מצטערת ! |
כול עוד את בחורה זה בסדר |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by yaman
כול עוד את בחורה זה בסדר |
בונא אחי אתה חרמן אחולבלוע |
|
|
| princess cc |
מה תודה? תפשטי!
סתם נו...
וולקאם גליוש!!!!!!!
אבל על מה תודה באמת??????????
ויאמן תרגיע אה? אל תקלקל לי ת'ילדה!;) |
|
|
| GallaxY :) |
חחחח תודה על קבלת הפנים :)
שמתי לב שאתם לא רגילים יש בחורות בפורום :gsmile: |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by GallaxY :)
חחחח תודה על קבלת הפנים :)
שמתי לב שאתם לא רגילים יש בחורות בפורום :gsmile: |
חחחח עלק רגילים...
את לא רואה איך הם מתנהגים?
כל פעם שנכנסת בחורה חדשה לפורום
הם נעמדים (תרתי משמע) חחחחחחח |
|
|
| GallaxY :) |
שיש כאן אנשים אחלהה
חוץמיזה זה כיף, תמיד קיבלתי תגובות כאלה בכל פורום שבאתי אליו חח :) |
|
|
| Shahar |
הייתה פה רק כוּס אחת עד שבאת....ואפילו היא נשואה!
לצערנו!
:) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Shahar
הייתה פה רק כוּס אחת עד שבאת....ואפילו היא נשואה!
לצערנו!
:) |
שחר!?!?!?
איך אתה מדבר!? לא מתאים לך :eek:
ועוד מול הגברת? ועוד מול 2!? לא יפה.....
אחחחחחחחח איזה מצחיק זה לראות אותכם מזילים ריר על כל הבחורות שבאות לפה...... :clown:
מוזר, הנוער של היום :rolleyes: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
שחר!?!?!?
איך אתה מדבר!? לא מתאים לך :eek:
ועוד מול הגברת? ועוד מול 2!? לא יפה.....
אחחחחחחחח איזה מצחיק זה לראות אותכם מזילים ריר על כל הבחורות שבאות לפה...... :clown:
מוזר, הנוער של היום :rolleyes: |
חחחחחחחחחחח מפרגן לסיסוש!!!! מה רע :) |
|
|
|
|