return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
תודה לכולם :)
View this Thread in Original format
GallaxY :)
מקווה עם הזמן אלמד להכיר פה את כולם יותר טוב!!!!!!
ronsh
סבבה ממי..אבל חבל לפתוח על זה טרד...
היית יכולה לכתוב את זה בטרד של ההיכרות...
GallaxY :)
בטעות פתחתי חדש התבלבלתי... חח לא יקרה שוב מצטערת !
yaman
quote:
Originally posted by GallaxY :)
בטעות פתחתי חדש התבלבלתי... חח לא יקרה שוב מצטערת !


כול עוד את בחורה זה בסדר
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by yaman
כול עוד את בחורה זה בסדר



בונא אחי אתה חרמן אחולבלוע
princess cc
מה תודה? תפשטי!
סתם נו...
וולקאם גליוש!!!!!!!
אבל על מה תודה באמת??????????
ויאמן תרגיע אה? אל תקלקל לי ת'ילדה!;)
GallaxY :)
חחחח תודה על קבלת הפנים :)
שמתי לב שאתם לא רגילים יש בחורות בפורום :gsmile:
princess cc
quote:
Originally posted by GallaxY :)
חחחח תודה על קבלת הפנים :)
שמתי לב שאתם לא רגילים יש בחורות בפורום :gsmile:


חחחח עלק רגילים...
את לא רואה איך הם מתנהגים?
כל פעם שנכנסת בחורה חדשה לפורום
הם נעמדים (תרתי משמע) חחחחחחח
GallaxY :)
שיש כאן אנשים אחלהה
חוץמיזה זה כיף, תמיד קיבלתי תגובות כאלה בכל פורום שבאתי אליו חח :)
Shahar
הייתה פה רק כוּס אחת עד שבאת....ואפילו היא נשואה!
לצערנו!

:)

HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Shahar
הייתה פה רק כוּס אחת עד שבאת....ואפילו היא נשואה!
לצערנו!

:)


שחר!?!?!?
איך אתה מדבר!? לא מתאים לך :eek:
ועוד מול הגברת? ועוד מול 2!? לא יפה.....



אחחחחחחחח איזה מצחיק זה לראות אותכם מזילים ריר על כל הבחורות שבאות לפה...... :clown:

מוזר, הנוער של היום :rolleyes:
Shahar
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
שחר!?!?!?
איך אתה מדבר!? לא מתאים לך :eek:
ועוד מול הגברת? ועוד מול 2!? לא יפה.....



אחחחחחחחח איזה מצחיק זה לראות אותכם מזילים ריר על כל הבחורות שבאות לפה...... :clown:

מוזר, הנוער של היום :rolleyes:


חחחחחחחחחחח מפרגן לסיסוש!!!! מה רע :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement