return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 
Då har man väl sålt sin själ nu då???
View this Thread in Original format
Snakebyte
Jahapp...Då får jag lov att avslöja det nu efterssom det är ute i tidningen nu... Under några veckors tid så har jag jobbat på en liten grej tillsammans med några kollegor.
Jag nämnde det i en tråd för ett tag sen, Jofawe blev speciellt nyfiken o försökte lura ur mig vad jag höll på att jobba med. Dessvärre blev det inte så mycket trance i det hela. Blev tvungen att kompromissa lite med tanke på målgruppen, men några element har jag försökt få in i det hela.
7 av de 10 låtarna har jag jobbat på.

Ja, kolla själv här

Snälla ni, halshugg mig inte nu hahaha :whip: :D
keddo
pics or ... you know the deal :toothless haha .. fick du bra med pröjs då?
Snakebyte
Haha, bilder får du om du köper skivan :-D

Tyvärr så diskuterar jag inte vad jag tjänar såhär öppet på internet
Smekbar
haha gött ju... klart du inte sålt din själ... man måste ju leva också, dvs man kan inte bara göra bra musik :p

det blev en hel del autotuner antar jag? :P
Snakebyte
Använder alltid autotune, litegrann. Men de flesta klarade av det rätt bra faktiskt. Sen var där nån som var helt ute o reste när det gäller sång, men man kan inte begära att alla ska kunna sjunga. Dock nämner jag inga namn av respekt för individerna.
dbl
hahahaha... nästan lite pinsamt alltså :p

men vafan.. alla säljer la sin själ lite då och då för lite cash.. hade ju knappast sagt nej själv liksom :toothless
SteveTranz4ever
Du kanske kan få lite grupiesar iaf.
"Ähh du vet skivan som du skrålade på, e jag som proddat va... vill du ligga med mig ?!"

I dagens samhälle måste man väl sälja sin själ för att överleva jordelivet... :(
Gate 42
Lyssnar på 'Julmedly' nu. OMG! Varenda klipp där i är ju asbra!

Nej, tyvärr inte. Hoppas det säljer bra så du kan köpa dig en ny synth eller så. Men bra är det inte... :rolleyes:
Tjejerna sa att det hela var lite på skoj, men detta är inte det minsta skojjigt.

Hoppas jag inte sårar dig när jag säger så här. Men andra grejer du gjort är mycket bättre. Detta är... äsh, känns onödigt att fortsätta. Vi lägger detta bakom oss och blickar frammåt :D


ps. ska bara tillägga att skulle jag få samma erbjudande som du om att göra en sån här skiva med dessa brudar så skulle jag inte vara sen med att tacka ja ;) ds.
Snakebyte
Haha, jag väntade mig att ni skulle svara som ni gjort :-D

Jag kan ju meddela att detta är gjort under loppet av 3-4 veckor och inte så jäkla noggrant gjort som man skulle vilja. Hade vi fått mer tid på oss så hade det låtit bättre oxå.

Nåja, det är inte för trancemarknaden skivan är gjord heller, så det är väldigt mycket cheeze på den hehehe.
jofawe


nu blev jag grovt besviken.. men jag antar att man inte kan leva på det man älskar :)

RebeL9
är detta ett sent aprilskämt?
St_Andrew
well, its all about the money :toocool:

Go you :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement