|
De 'Grote Esrem Thread' (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Passiva |
| quote: | Originally posted by tijs08
doe eens ff normaal zeg! :mad: |
Hahahahaha!!!!! :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| ahp2002 |
| ze gooit wel al haar charmes in de strijd... |
|
|
| Passiva |
Met een bos haar.. tja..
Haak ik af!! :whip: :whip: |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Passiva
Met een bos haar.. tja..
Haak ik af!! :whip: :whip: |
lekkere remix van stonecold btw ouwe,stukke beter dan die dubbele kaastosti van afterburn :haha: :haha: |
|
|
| Passiva |
| quote: | Originally posted by DjRV
lekkere remix van stonecold btw ouwe,stukke beter dan die dubbele kaastosti van afterburn :haha: :haha: |
Hehe thanks :D
P.S. Laten we dan maar meteen off-topic gaan.. Hoe is het met jou kerel? |
|
|
| Esrem |
| quote: | Originally posted by ahp2002
ze gooit wel al haar charmes in de strijd... |
Waarschijnlijk heeft een vrouw bij jou nog nooit al haar charmes in de strijd gegooid, want je weet duidelijk niet hoe dat gaat:tongue3 |
|
|
| Passiva |
| quote: | Originally posted by Esrem
Waarschijnlijk heeft een vrouw bij jou nog nooit al haar charmes in de strijd gegooid, want je weet duidelijk niet hoe dat gaat:tongue3 |
Nou als je het al beter weet.. laat maar zien hoe het moet dan! |
|
|
| JunKX |
Huh, wie wat waar? Esrem?
| quote: | Originally posted by Esrem
I just love trance:) |
Nou dan val je wat mij betreft af, alleen nog bubbeling voor deze kerel!
Btw, ben wel op TiC ,zie pic voor laatste zelfportet
Als je genoeg hebt van die trance gasten, kom dan maar naar mij... lekker bootyshaken op de VIP. Sangriakosten zijn voor mij.
PS. JP doe eens wat aan die sig! Ik staar er op iedere keer 10 seconden naar. Geen idee waarom |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Esrem
Waarschijnlijk heeft een vrouw bij jou nog nooit al haar charmes in de strijd gegooid, want je weet duidelijk niet hoe dat gaat:tongue3 |
dat gaat iig niet gepaard met een grote bos haar :haha: :haha: :haha:
2 passive: ja goed man! soon naar isreal om te draaien,zal je remix ook ff spaaien daaro :stongue: |
|
|
| Passiva |
| quote: | Originally posted by DjRV
2 passive: ja goed man! soon naar isreal om te draaien,zal je remix ook ff spaaien daaro :stongue: |
Toe maar.. :toocool: Bring it on :crazy: |
|
|
| ahp2002 |
| quote: | Originally posted by Esrem
Waarschijnlijk heeft een vrouw bij jou nog nooit al haar charmes in de strijd gegooid, want je weet duidelijk niet hoe dat gaat:tongue3 |
pardon, zeg ik iets verkeerds? :rolleyes:
het was positief bedoeld, maar ja.. ik moet idd een hoop leren geloof ik. :p |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Passiva
Toe maar.. :toocool: Bring it on :crazy: |
zal kijken of we er dan een filmpie van kunnen shooten |
|
|
|
|