|
De 'Grote Esrem Thread' (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Passiva |
| quote: | Originally posted by DjRV
zal kijken of we er dan een filmpie van kunnen shooten |
Dat zou teh shizznit zijn :stongue: |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Passiva
Dat zou teh shizznit zijn :stongue: |
komt goed,ik regel het wel even met de camera vrouw van de avond :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| Passiva |
| quote: | Originally posted by DjRV
komt goed,ik regel het wel even met de camera vrouw van de avond :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
Prima prima.. zet haar ook meteen op de foto voor me! :haha: :haha: :crazy: :crazy: :stongue: :stongue: |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Passiva
Prima prima.. zet haar ook meteen op de foto voor me! :haha: :haha: :crazy: :crazy: :stongue: :stongue: |
genoeg foto's van donna online hoor :D |
|
|
| Passiva |
| quote: | Originally posted by DjRV
genoeg foto's van donna online hoor :D |
LOL.. you got me there! :stongue: :stongue: |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Passiva
LOL.. you got me there! :stongue: :stongue: |
je lijkt esrem wel :D |
|
|
| New Wave |
gut o gut....... Is er eens een vrouw met een mooi gezichtje en het moet meteen weer een thread worden. Zijn jullie allemaal gefrustreerd ofzo? Het gaat niet om het uiterlijk, het gaat om het innerlijke.
Als ze een arrogante bie-aatsj zou zijn okee.....dan zou je nog kunnen bedenken om een thread te openen. Kansloos dit....... |
|
|
| Passiva |
| quote: | Originally posted by DjRV
je lijkt esrem wel :D |
Ja.. het is besmettelijk. Straks laat ik ook nog al m'n haar staan :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| Glaniskanis |
Jongens jongens jongens toch
Niet zo hypen allemaal... alle info die jullie willen is bij mij te vinden... tegen betaling ofcourse :clown:
PM, email (voor degenen die dat hebben) of foon kan tijdens werktijden :happy2: :p
En idd... wat heb ik al die jaren fout gedaan :) |
|
|
| Esrem |
| quote: | Originally posted by ahp2002
het was positief bedoeld, maar ja.. |
Sorry, ben ik hier niet gewend:) |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Jongens jongens jongens toch
Niet zo hypen allemaal... alle info die jullie willen is bij mij te vinden... tegen betaling ofcourse :clown:
PM, email (voor degenen die dat hebben) of foon kan tijdens werktijden :happy2: :p
En idd... wat heb ik al die jaren fout gedaan :) |
je laat je teveel in je oor piesen |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by New Wave
gut o gut....... Is er eens een vrouw met een mooi gezichtje en het moet meteen weer een thread worden. Zijn jullie allemaal gefrustreerd ofzo? Het gaat niet om het uiterlijk, het gaat om het innerlijke.
Als ze een arrogante bie-aatsj zou zijn okee.....dan zou je nog kunnen bedenken om een thread te openen. Kansloos dit....... |
Nee maar dat gare verhaal van je keer op keer dat je ex er met Lindo Duvall ofzo vandoor ging was zeker wel megaintressant. :D:D;) :stongue: :haha: |
|
|
|
|