|
Voor de vrijgezellen !!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| LightForce |
BIEr is oke ole ole ole!!!
Hmm damn als maarssenaar wil ik me niet in soest vertonen. Stel je voor dat je zo'n lelijkheid tegenkomt brrr Worst NightMare :D Ach heb wel medelijde met je hoor Ome_Mark :)
Kinderdisco 538 is toch algemeen bekend als een plek voor kleine kleuters :) |
|
|
| LightForce |
Hmm radio 538 aanklagen waarom ze op een kinderdisco bier verkopen???
Stoute mensen van 538!! FoeI *lol*
538 Drive-in Show Het Zou verboden moeten worden!!!:D |
|
|
| Ome_Mark |
538 show duurde van 20:00 - 24:00 :D :D :D en was op een maandagavond dus da boeide nie....dan hek toch niks te doen :D
En ik ging met een hoop vrienden, das ook altijd lol |
|
|
| LightForce |
Whuh van 20:00 tot 24:00 :D :D :D whahah damn tja dan snap ik helemaal waarom die wijffies er waren. Later mochten ze niet van papa en mama ;)
Tja en dan begrijp ik wel waarom je naar die 538 rij hem erin show ging. CheaP BIEEEEEERR eerst volgooien en dan gaan!!! ;) |
|
|
| Ome_Mark |
| We waren pas om 3 uur thuis en verderop gaan had niet veel zin.. ik kon al bijna niet meer fatsoenlijk lopen man |
|
|
| LightForce |
| Alcohol maakt meer kapot aan je lichaam dan je lief is!!! Moet je niet zoveel dingen!!! |
|
|
| M5 |
| hmm...Soest...das best wel dichtbij.....maare ik pas toch...:) |
|
|
| dj_highforce |
Ik denk dat je je zus beter ergens anders kunt promoten..:D
UglyPeople.com misschien..? |
|
|
| LightForce |
Hmm op ugly people zetten, je brengt de mensheid nog op ideën dj_Highforce ;)
Hmm Not that bad idea!! Kan de wereld aanschouwen hoe lelijk ook sommige nederlandse dames kunnen zijn. (sorry) |
|
|
| Blik |
gelukkig ben ik geen vrijgezel
**zucht** |
|
|
| TimeportE |
| Nee, ik hoef haar niet voor de TWEEDE keer.. :p:p .. Dat word me een beetje te flauw.. HEHE :D:D ach ja.. hopelijk krijgt zij ooooooitt een vriend, dat gun je haar dan wel weer (of niet!! denk aan de kinderen die er uit moeten voortkomen!!!!!:(:() , misschien als iemand heeeeel dronken is (en blind): dan maakt ze misschien een kans.. maar die kans schat ik zelfs dan niet al te hoog in.. (maar!) er zijn ergere mensen .. k zal eens kijken of ik ik hier nog ergens een schoolfoto heb liggen, heb een echt LELIJK mormel in de klas, zij maakt echt kans op de "lelijkste vrouw van nederland" prijs!! :D:D |
|
|
| New Wave |
| Jongens Jongens, ik ben der weer 3 dagen niet en er worden weer vieze dingen gepost, check dat wijf nou....met der gore rotte scheve kop.....yakkie......als je daar een zak overheen doet dan ben je echt een bikkel........... |
|
|
|
|