|
Voor de vrijgezellen !!!! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Optimus Trance |
Om maar bij de muziek te blijven heb ik maar een dj genomen, een vrouwelijke weltevertaan:D:D:D
Echt een babe vind ik haar niet, maar ze heeft wel een lief koppie:D
LADY DANA!!!

OMG, CHECK DIE VERROTTE KOP VAN DIE GAST RECHTS!!!!(VERKNAAKT:p)

|
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Opti
heb ik maar een dj genomen |
Dit zou weleens verkeerd kunnen worden begrepen...:D:D:p |
|
|
| Ome_Mark |
| Wat me op valt bij groepsfoto's is dat de rechtse mensen lelijk zijn ;) |
|
|
| LightForce |
Damn zit ik ik ff Alex D Elia Vs Ebop All Stars - Isn't life wonderful te luisteren zie ik zo'n lelijk mokkel voorbij komen (zie vorige pagina) Dat wijf zingt vast My life isnt wonderful. Damn ten eerste blijft het grave tot dat je iets vind (ja je weet wel wat ik bedoel ;)) En ten 2e ik wil het niet zoeken brrrr.
En wie wil trouwens er in verstoppen?? zag namelijk dat eimand om het achtelijk idee om TA's er in te verstoppen. BAH ziekke gedachten. IK WIL ME NIET VERSTOPPEN!!!!! *puke*
Lady Dana tja dat is nou een leuke dame, gewoon lekker normaal gewoon zoals mijn droom meid eruit moet zien. Act normal, in that way you are doing allready stupid ;)
Ach ja, lang leve mooie dames!! Hmm maak een thread met "De mooiste dames van NEDERLAND" kijken of dat leuke resultaten levert? maybe ideetje!
Gegroet fellow peepz of Hollandaise ;)
me is workin bye bye |
|
|
| Sandman |
Hier alvast een voorproefje...
RRRRRRRRRRRR lekker vrouwke!
 |
|
|
| Dj Lex |
| Die op die motor is ook wel netjes Sandman :D |
|
|
| Sandman |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Die op die motor is ook wel netjes Sandman :D |
Je moet wel in het geheel zien he..
Het vrouwtje is al zeer RRRR
De 996 MET het mooie vrouwtje = perfectie. :D :D
greetz sandman |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Sandman
Hier alvast een voorproefje...
|
I just love Heidi!!
Dit is echt één van de mooiste foto's van haar :p :p :p :p
Hier nog meer:

:eek: :D :p :eyes: :D :) ;) :toothless :stongue: |
|
|
| Tall21 |
Offeh.....Britney in haar nieuwe clip dan......ook lekker hoor!!

En van Stronger (als we nou toch bezig zijn) :)
 |
|
|
| LightForce |
Nou Nou van Britney kan ik niet warm van worden, en vooral niet in haar nieuwe clip, damn hoerig ziet ze er daar uit, alsof ze net hard genaaid is en daarna ff moet zingen. Go Justin Go Justin!! (die Nsync homo haar vriendje ja)
Maar ja anyway loop zo i zo niet warm van de meeste artiesten.
Who The is Heidi?????? Explaination please!!
Als dat dat meissie is met dat te kleine broekje die van die foto hier ergens boven, okay leuk maar niet mijn stijl.
Geef mij maar Tanja Jess ofzo ;) |
|
|
| Sandman |
| quote: | Originally posted by Flipper01
I just love Heidi!!
Dit is echt één van de mooiste foto's van haar :p :p :p :p
:eek: :D :p :eyes: :D :) ;) :toothless :stongue: |
Dat plaatje van mij. Dat is HEIDI niet. Ook al is dat een heel erg mooi vrouwtje!!
die van mij ken je uit de Film Austin powers II. Ut is FELICIA SHAGWELL oftewel Heather Graham!!! |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Sandman
die van mij ken je uit de Film Austin powers II. Ut is FELICIA SHAGWELL oftewel Heather Graham!!! |
uuuuuh het is zeer wel een lekker vrouwtje die je hebt gepost.. maaaar..het is volgens mij nie heather graham.. ik heb haar gezien in austin powers 2 en in boogie nights.. ze ziet er gewoon niet hetzelfde uit (en ze heeft veel kleinere tieten! :D) .. zo ziet ziet ze er echt uit..
 |
|
|
|
|