return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
Sam Sharp...יגיע לישראל?????????
View this Thread in Original format
clubsolutely
טוב אנשים אני צריך את עזרתכם...אני מנסה לשגע קצת את נקסט שיביאו אותו לארץ אני מנסה לדבר שם עם הנוגעים בדבר
כדי להביא אותו לכאן
אז התעניינות הוא מביע לפי האי מייל שקיבלתי ממנו אז מה שאני צריך זה שתלכו לפורום של נקסט ותראו קצת פירגון

http://www.atraf.co.il/forums/forum.asp?fid=100

למה
sam sharp ?

כי לא שמעתי שום דבר שהיה פחות ממדהים שלו!
סגנון אחר שונה מסגנון "ארמין"..
קטעים שאתה רוצה רק להשתגע כשאתה שומע אותם!

אז יאללה........!
coby
באמת יש לו אחלה סגנון רק שחבל שכל הקטעים שלו זה
timless

עם שם אחר
clubsolutely
אני חושב שאתה מתבלבל עם
ron van den beuken
Rising
quote:
Originally posted by clubsolutely
אני חושב שאתה מתבלבל עם
ron van den beuken



חחחחח..

תקשיב.. לא יודע מה תמיכה בפורום של אטרף תעודד הגעה שלו לארץ או מנהלי מועדונים ירצו להביא אותו בגלל זה..

מה אתה אומר?
clubsolutely
זה הצליח עם
jono grant.....
Star
בוא אני יגיד לך כזה דבר
אנחנו יכולים לרשום בפורום עוד שנה זה לא יעזור זה תלוי בכל כך הרבה דברים
והדבר הכי חשוב זה עם האומן מסכים לבוא לפה בכלל
בכל מקרה אין טעם בלגלוש לפורום ולרשום
clubsolutely
בקשר להתעניינות האומן בבקשה..
זה האימייל שקיבלתי ממנו לפני יומיים :


Hi ,

First of all sorry for the late responding; I've been having some difculties with my mailbox so i guess your early mails didn't arrive!

I'm glad this one did because it's nice to read that are a supporter of my style, thanx!

For the playing in Israel part: could you perhaps mail me some specifications about place, date, party, club, etc? It ofcourse would be a pleasure to play in your country some time in the near future.

Hope to hear from you soon,

Sander
Star
לא אומר כלום קודם תגיד לו מקום .תאריך.כמה שעות הסט (וזה במידה והוא מסכים.אוייי זה כזה מסובך חבל לך על הזמן
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Star
בוא אני יגיד לך כזה דבר
אנחנו יכולים לרשום בפורום עוד שנה זה לא יעזור זה תלוי בכל כך הרבה דברים
והדבר הכי חשוב זה עם האומן מסכים לבוא לפה בכלל
בכל מקרה אין טעם בלגלוש לפורום ולרשום


זה הפורום של נקסט אני מאמין הלינק
ואני חושב שיש טעם אבל עדיף לנסות ולדבר איתם טלפונית
לעשות משהו שהוא מעבר לתמיכה דרך המחשב
משאני עשיתי עם אבאב אנד ביונד ומרקוס שולץ (שאם לא היו גונבים לי את זה אני מאמין שהיה טוב אבל אל תדאגו אני עוד לא אמרתי את המילה האחרונה) הרבה יותר אפקטיבי ויוצר חיבה גם את זה אני יכול להבטיח לכם!

השאלה הנשאלת היא
מה הקשר סאם שארפ?!?!
יופי היצירות שלו בלה בלה בלה
אני רוצה שוינסנט דה מור יבוא לפה כי הוא יצר המון קטעים תותחים
אבל מה? הוא בכלל לא מתקלט...מעולם לא נגע בפטיפון...

מישהו שמע סט של סאם שארפ?
שהוא דרך אגב עם זכרוני הקצר לא מטעה אותי גם
sander van doorn / sandler

אני חושב שזה הזמן להתחיל בדיוק בתקופה הזאת להפיק רווחים מהדברים החיוביים המעטים שקרו בדי גיי מאג

הכניסות הגבוהות של אבאב אנד ביונד ומארקוס שולץ מגדילות תסיכויים לראותם בארץ...

נקסט מעריכים את המצעד של די גיי מאג יותר מאיתנו
כך שהרכבים ודי גיים ב-50 הראשונים הם בעלי סיכויים לא רעים מלכתחילה להגיע אם נקסט יבינו שיש גל שקורא לבואם גם בארץ....
Star
בוא נסכם את זה ככה
סאם שארפ עם כל הכבוד לא מביא קהל
וצר לי אבל לא נראה לי שיש בזה טעם
אולי אני טועה אבל לא נראה לי

clubsolutely
Sam_Sharp-Planet_Love_Live_At_Planet_Club_02-10-2004-1REAL

תנסה לשמוע את זה!
sabi10
נדמה לי ששמעתי סט ממנו בדיגיטלי אימפורטד....

היה טוב!!!

ואם כבר להביא מישהו טוב, ושונה מארמין ופרי אז את :

DuMonde !!!:cool: :cool: :cool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement