|
Sam Sharp...יגיע לישראל?????????
|
View this Thread in Original format
| clubsolutely |
טוב אנשים אני צריך את עזרתכם...אני מנסה לשגע קצת את נקסט שיביאו אותו לארץ אני מנסה לדבר שם עם הנוגעים בדבר
כדי להביא אותו לכאן
אז התעניינות הוא מביע לפי האי מייל שקיבלתי ממנו אז מה שאני צריך זה שתלכו לפורום של נקסט ותראו קצת פירגון
http://www.atraf.co.il/forums/forum.asp?fid=100
למה
sam sharp ?
כי לא שמעתי שום דבר שהיה פחות ממדהים שלו!
סגנון אחר שונה מסגנון "ארמין"..
קטעים שאתה רוצה רק להשתגע כשאתה שומע אותם!
אז יאללה........! |
|
|
| coby |
באמת יש לו אחלה סגנון רק שחבל שכל הקטעים שלו זה
timless
עם שם אחר |
|
|
| clubsolutely |
אני חושב שאתה מתבלבל עם
ron van den beuken |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by clubsolutely
אני חושב שאתה מתבלבל עם
ron van den beuken |
חחחחח..
תקשיב.. לא יודע מה תמיכה בפורום של אטרף תעודד הגעה שלו לארץ או מנהלי מועדונים ירצו להביא אותו בגלל זה..
מה אתה אומר? |
|
|
| clubsolutely |
זה הצליח עם
jono grant..... |
|
|
| Star |
בוא אני יגיד לך כזה דבר
אנחנו יכולים לרשום בפורום עוד שנה זה לא יעזור זה תלוי בכל כך הרבה דברים
והדבר הכי חשוב זה עם האומן מסכים לבוא לפה בכלל
בכל מקרה אין טעם בלגלוש לפורום ולרשום |
|
|
| clubsolutely |
בקשר להתעניינות האומן בבקשה..
זה האימייל שקיבלתי ממנו לפני יומיים :
Hi ,
First of all sorry for the late responding; I've been having some difculties with my mailbox so i guess your early mails didn't arrive!
I'm glad this one did because it's nice to read that are a supporter of my style, thanx!
For the playing in Israel part: could you perhaps mail me some specifications about place, date, party, club, etc? It ofcourse would be a pleasure to play in your country some time in the near future.
Hope to hear from you soon,
Sander |
|
|
| Star |
| לא אומר כלום קודם תגיד לו מקום .תאריך.כמה שעות הסט (וזה במידה והוא מסכים.אוייי זה כזה מסובך חבל לך על הזמן |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Star
בוא אני יגיד לך כזה דבר
אנחנו יכולים לרשום בפורום עוד שנה זה לא יעזור זה תלוי בכל כך הרבה דברים
והדבר הכי חשוב זה עם האומן מסכים לבוא לפה בכלל
בכל מקרה אין טעם בלגלוש לפורום ולרשום |
זה הפורום של נקסט אני מאמין הלינק
ואני חושב שיש טעם אבל עדיף לנסות ולדבר איתם טלפונית
לעשות משהו שהוא מעבר לתמיכה דרך המחשב
משאני עשיתי עם אבאב אנד ביונד ומרקוס שולץ (שאם לא היו גונבים לי את זה אני מאמין שהיה טוב אבל אל תדאגו אני עוד לא אמרתי את המילה האחרונה) הרבה יותר אפקטיבי ויוצר חיבה גם את זה אני יכול להבטיח לכם!
השאלה הנשאלת היא
מה הקשר סאם שארפ?!?!
יופי היצירות שלו בלה בלה בלה
אני רוצה שוינסנט דה מור יבוא לפה כי הוא יצר המון קטעים תותחים
אבל מה? הוא בכלל לא מתקלט...מעולם לא נגע בפטיפון...
מישהו שמע סט של סאם שארפ?
שהוא דרך אגב עם זכרוני הקצר לא מטעה אותי גם
sander van doorn / sandler
אני חושב שזה הזמן להתחיל בדיוק בתקופה הזאת להפיק רווחים מהדברים החיוביים המעטים שקרו בדי גיי מאג
הכניסות הגבוהות של אבאב אנד ביונד ומארקוס שולץ מגדילות תסיכויים לראותם בארץ...
נקסט מעריכים את המצעד של די גיי מאג יותר מאיתנו
כך שהרכבים ודי גיים ב-50 הראשונים הם בעלי סיכויים לא רעים מלכתחילה להגיע אם נקסט יבינו שיש גל שקורא לבואם גם בארץ.... |
|
|
| Star |
בוא נסכם את זה ככה
סאם שארפ עם כל הכבוד לא מביא קהל
וצר לי אבל לא נראה לי שיש בזה טעם
אולי אני טועה אבל לא נראה לי |
|
|
| clubsolutely |
Sam_Sharp-Planet_Love_Live_At_Planet_Club_02-10-2004-1REAL
תנסה לשמוע את זה! |
|
|
| sabi10 |
נדמה לי ששמעתי סט ממנו בדיגיטלי אימפורטד....
היה טוב!!!
ואם כבר להביא מישהו טוב, ושונה מארמין ופרי אז את :
DuMonde !!!:cool: :cool: :cool: |
|
|
|
|