return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 
- = Meeting Trance Energy (20-10-2001) = - (pg. 3)
View this Thread in Original format
blighty
Hi all,

Morgen is het al zo ver:D Trance Energy, here we come!!

Greetings,
Blighty
!_PeTrUs_!
OK dan, ik moet zeggen dat ik me er toch wel op verheug. Ondanks dat er 10x beter party's zijn in Nederland lijkt me het toch wel weer kikke.
Lekker waus door die hal banjeren en met mensen ouwehoere is toch wel een van de leukere dingen in het leven moet ik zeggen.

GReeTZ
michiel
quote:
Originally posted by Bellie

Shiiiiiiiittt!!! :D
laat maar waar zitten.Ik ben 21 en ga wel op pad naar wat lekkere chicks van mn eigen leeftijd.whehehe.

GREETZ!!

ja man, ik ben 14 dus die zijn ook te oud voor mij
ik zoek wel wat van mij leeftijd

later

michiel
Rudy
Had je niet ff op mijn mail kunnen antwoorden mich!:D:D I.p.v deze kansloze useless post :D:D!

Nou spreek je nog wel laterz
Miss Proximus
Van 1 tot 3 draait een vriend van mij in de Talentroom...hij kan altijd wel flink beuken dus als jullie nix te doen hebben: ga s ff kijken :)
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Van 1 tot 3 draait een vriend van mij in de Talentroom...hij kan altijd wel flink beuken dus als jullie nix te doen hebben: ga s ff kijken :)
]

Ik kan ook aardig beuken, alleen dat heeft niet veel te maken met muziek denk ik...
TranceFool
quote:
Originally posted by michiel

ja man, ik ben 14 dus die zijn ook te oud voor mij
ik zoek wel wat van mij leeftijd

later

michiel

haha, ja hoor Michiel, jij bent 14 :D:D
Flipper01
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
]

Ik kan ook aardig beuken, alleen dat heeft niet veel te maken met muziek denk ik...

LOL!!

Ik heb d'r al flink zin in!!!
Nog een paar uurtjes en dan kunnen we weer los!!

See u all @ The Meeting!
Little Theseus
w000000000000000000000tt!!
ik heb er huge zin in, nog een paar snoepjes en ik sta zo strak als een bos uien!
Oja ik slik niet das waar ook.. ehh, maar ok, ik heeft er zin in hebben!
C U @ T E !!!
l8er m8es!!
magrec
Whehe veel plezier mensuh :D

op start2dance gaat het gerucht rond dat mauro picotto ook nog ff langs komt...........(zal wel niet waar zijn)

Flipper01
quote:
Originally posted by magrec
Whehe veel plezier mensuh :D

op start2dance gaat het gerucht rond dat mauro picotto ook nog ff langs komt...........(zal wel niet waar zijn)

Lijkt me ook niet... Als zo iemand langs zou komen zouden ze dat wel bekend maken, maar wie weet..
Zou wel ff kicken zijn als Mauro samen met Mario staat de draaien!
TranceFool
Nou dan wens ik iedereen heel veel plezier, ik ga wel naar de radio zitten luisteren zoals nu ofzo:rolleyes: :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement