|
- = Meeting Trance Energy (20-10-2001) = - (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Mojo |
| tot zometeen allemaal :D ... hmm ik zeg het niet vaak , maar 't is toch geweldig om dicht bij heerenveen te wonen soms ;) |
|
|
| Flipper01 |
Yooo,
Ik ben net terug vanuit Heerenveen en d8 eerst ff een replytje geven op de meeting!!
Ik heb Petrus namelijk niet gezien :eek: en dat voor een threadstarter..:confused:
Maarr misschien heb ik ook niet iedereen gezien we w88 de groepsfoto wel ff af!
Ik ga nu ff douchen en een middagdutje doen, dan kom ik daarna wel met een oordeel over TE!!
Mzzls |
|
|
| Little Theseus |
zo ik ben ook thuis :) (half elf ja!)
tering wachtrij, maar ok, het was wel een leuk feestje.
kheb dr kuipers met zn chicks niet gezien en remy d volgens mij ook niet, en over Petrus ga ik het niet eens hebben ;)
Goed, ik ga die spikes maar is uit mn haar halen en dan mn bed in.
we'll talk later. |
|
|
| Mojo |
| quote: | Originally posted by Mojo
tot zometeen allemaal :D ... hmm ik zeg het niet vaak , maar 't is toch geweldig om dicht bij heerenveen te wonen soms ;) |
Ik was er dus ook niet.. stond GVD nog in de rij, die ging vorig jaar toch echt wel wat sneller.. heb er een uur in gestaan ! :mad: nouw ja , eerst slapen |
|
|
| Dr. Kuipers |
SORRY mensen dat ik er niet was, maar Bond draaide zo vet, ik dacht ga om iets voor half 1 nog wel ff, maar toen begon Jules gelijk al, en die lichten waren zo VET.
Dus mijn excuses, ben trouwens ook de 16de feb. weer van de partij :)
Dit was gewoon echt een top feest, veel beter dan in Utrecht, qua lichten muziek, organistatie.
Vond trouwens Klubbheads verrassend goed draaien, lekker hard. En de Bom 2001 als afsluiter :p
Vond alleen Cross niet echt geweldig, voor de rets allemaal toppie, niks op aan te merken :p
Het vuurwerk bij Gielen toen ie samen met Svenson dat theme deed was ook machtig, weet iemand trouwens of daar de clip van gemaakt word?
Oja, dan nog een vraagje over een nummer:
Werd in ieder geval 2 keer gedraaid, in het begin bij Jules en eind van Cross.
Was een vrij rustig nummer, heeft een beetje wat weg van Marco V - Simulated(Gielen draaide hem gelukkig :)) maar dan zitten er iets meer blijere toontjes en piepejes in, er werd ook heel mooi met die lichten gespeeld, iemand een ID, was echt een maestro plaat.
Vrij rustig dus.
Viel me trouwens ook op dat het niet echt "Trance" Energy was, er werd lekker stevig gebeukt, meer progressive en hardhouse, beviel me goed.
Nou ja slaap ze, en ik hoop dat iemand die plaat weet, en anders moet er via de livesets ook wel achter te komen zijn. Iemand enig ID wanneer die komen? :) |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Dr. Kuipers
Oja, dan nog een vraagje over een nummer:
Werd in ieder geval 2 keer gedraaid, in het begin bij Jules en eind van Cross.
Was een vrij rustig nummer, heeft een beetje wat weg van Marco V - Simulated(Gielen draaide hem gelukkig :)) maar dan zitten er iets meer blijere toontjes en piepejes in, er werd ook heel mooi met die lichten gespeeld, iemand een ID, was echt een maestro plaat.
Vrij rustig dus.
|
Dat is PPK - Resurection (Space club mix) <---- werd gedraaid door Judge Jules. Scott Bond en Cross draaide een andere remix. Maar de Space club mix vind ik de BESTE... |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
kheb dr kuipers met zn chicks niet gezien en remy d volgens mij ook niet, en over Petrus ga ik het niet eens hebben ;)
Goed, ik ga die spikes maar is uit mn haar halen en dan mn bed in.
we'll talk later. |
Ik was er wel. :) Sta ook op de foto. :D |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by Remy D
Ik was er wel. :) Sta ook op de foto. :D |
hehe het zal wel ja -beetje slecht geheugen- ik weet het niet meer, het ging vrij snel allemaal iig.
Die plaat van PPK, ben ik ook gelijk ff gaan downe, ik kreeg zwaar kippevel daarvan, alle keren dattie gedraaid werd :) |
|
|
| Flippe |
welke is dat dan van PPK, geef die titel es
dan zal ik es gaan oordelen, zal wel een vettte tune zijn want heb al meer mensen er over gehoord :) |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Flippe
welke is dat dan van PPK, geef die titel es
dan zal ik es gaan oordelen, zal wel een vettte tune zijn want heb al meer mensen er over gehoord :) |
Beter lezen snikkel :p. Remy D zei al: PPK - Resurection (Space club mix) :) |
|
|
| djiwan |
Nou ik meeste wat ECHT beukwerk, want wat jullie beukwerk noemen is dat dus niet, waar was de tracid traxx ???
Vorige keer werden er ook vele vettere platen gedraaid.Kortom, beetje waardeloos allemaal. |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
|
HEHE cool, ik heb een wel ff leuke tijd gehad met o.a. Glaniskanis & Moogwai. Dus ik was wel degelijk op Trance Energy. ;) Om 00:15 as ik nog niet echt in de stemming om het zo maar ff te zeggen. Mar daar hebben we het nog wel over op IRC.
GReeTZ |
|
|
|
|