|
Jezus!!Zit hier alweer een jaar!! :-D
|
View this Thread in Original format
| Bellie |
Sjees...Ik zat net te kijken en ik zie gewoon dat ik alweer een jaar hier een beetje mn tijd zit te verdoen :D.Wat gaat die ing tijd weer snel zeg.Niet te geloven
Naja op naar de 2 jaar :p hehehe
GREETZ!! |
|
|
| LightForce |
Damn al weer 2 jaar?? en ik zit hier net een maandje :( nou ja zit een maandje op het forum. Zit al dik 3 jaar hier om swamper zijn leuke muziek keuzes die die online pleurt!! ;)
Anyway gefeli en ga zo door!! hoe langer hoe beter!! |
|
|
| Blik |
| zozo, een jaar alweer, dat is best lang, ik zit hier pas om 3-01-2002 1 jaar, duurt nog wel ff dus |
|
|
| moogwai |
Date Registered: Oct-15-2000
Oei .. ik ben ook al bijna 1 jaar hier... :D
Tijd gaat idd erg snel Bellie... |
|
|
| dj_highforce |
Als het een beetje meezit zit IK hier al een week..!!
Wat vinden jullie daarvoor, ik moet pas lang w88 voordat ik hiero een jaar zit..
Maar dat gaat vast wel lukken..! :toothless |
|
|
| Jukx |
Aargh! Ik zit hier echt al té lang!
Date Registered: Sep-27-2000
Kan me nog goed herinneren wat mn eerste download was van deze site: DJ Tiesto Live @ Sensation... lol! En ik wou ook altijd Sven Vath @ Sensation downloaden maar dat lukte nooit omdat niet alle downloads toen DIRECT downloads waren. Toen moest je nog een beetje gaan lopen kloten met allemaal vage lockers, waar je dan eerst weer lid van moest worden enzo en passwords en logins voor moest halen etc. (pfff!) en het kwam er op neer dat die files in die lockers het toch bijna nooit deden! :(
Die goeie ouwe tijd ook hè! ;) |
|
|
| moogwai |
Oh ja.. ff checken --->> muis op knop profile (knop tussen vlag en e-mail)... kun je je ID-code zien (onderin in die balk net boven de startknop)... Jukx Is bijvoorbeeld het 148e lid van TA, Bellie 283e, Blik 645e ik het 241e lid en dj_highforce het 5519e lid :D
Best wel lachen.. nooit opgemerkt... maar ik las pas een thread waar dit in vermeld was... altijd leuk om te weten :) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by moogwai
Oh ja.. ff checken --->> muis op knop profile (knop tussen vlag en e-mail)... kun je je ID-code zien (onderin in die balk net boven de startknop)... Jukx Is bijvoorbeeld het 148e lid van TA, Bellie 283e, Blik 645e ik het 241e lid en dj_highforce het 5519e lid :D
Best wel lachen.. nooit opgemerkt... maar ik las pas een thread waar dit in vermeld was... altijd leuk om te weten :) |
jaja, ik had het ook een paar dagen geleden uitgevonden, Rudy is het 6de lid:eyes: :eyes: :eyes: echt aso vroeg toch?? kvind 645ste al redelijk vroeg :) |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by moogwai
eeehhh, moet je op de profile knop klikken??? en dan dat je bij de profile uitkomt??? want ik ken nix vinden:D |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
eeehhh, moet je op de profile knop klikken??? en dan dat je bij de profile uitkomt??? want ik ken nix vinden:D |
neej, je drukt op profile.........dan zie je bovenaan in je browser een url staan met als laatste userid=645 dat is je ID-code |
|
|
| -=WVG=- |
Hm...nooit opgemerkt...
user 688 :) |
|
|
| WTB |
Geregistreerd sinds: 03-10-2000
Usernummer: 178
Total posts: 145 (0,39 posts per dag)
Is er trouwens iemand met een nog lager posts per dag gemiddelde? Ik denk dat ik daarin de winnaar ben :).
Mijn eerste download van deze site was: Ferry Corsten - Live at Trance Energy en mijn eerste post was de vraag: Hoe neem ik muziek van de radio op op de pc? Dat was namelijk een week voor Trance Energy in Thialf van 2000 wat ik toen dus opgenomen heb(met dank aan de tips van de 177 TA's die er toen waren).
WTB. |
|
|
|
|