|
Ujujuj TIC 2
|
View this Thread in Original format
| sipowitz |
Nu är man igång igen efter helgens härliga hollandresa...
"SATA$@@£$ I HELV#¤#¤"# , SÅ FÖÖRBAN$€£$£$€AT HÄRLIGT" det var!
Maken till show har jag aldrig varit med om, lägger man ihop innercity och tranceenergy så kommer man kanske upp till 20% av vad som hände på konserten.. Ska bli intressant när dvd'n kommer ut
Bilder tog jag inga, men det gjorde säkerligen tre miljarder andra.. men tänkte kolla om det är någon som rippat eller fått tag på en ripp av lördagens show (mp3). Kanske har lust att lägga upp den på det hemliga stället :-) |
|
|
| Versace |
har setet, både fredagens o lördagens...
hemliga stället? what's that?
pma mig... |
|
|
| ScuL |
| värför visar Firefox den här tråd i Shift_JIS (japansk encoding) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by ScuL
värför visar Firefox den här tråd i Shift_JIS (japansk encoding) |
va????????? |
|
|
| dbl |
hehe.. skumt.. har också firefox, men funkar som vanligt :crazy: |
|
|
| Kongo_kim |
| nån som har lust och uppa till steve? |
|
|
| CJ InterCity |
ser man på, the bitch is back:disbelief
var har du hållit hus martin?? har du köat utanför Gelredome i 2 månader? :tongue2 |
|
|
| Versace |
får jag tillgång till steve så kan jag uppa den direkt...
let me share it with you... |
|
|
| CJ InterCity |
det får du nog fråga Steve om (SteveTranz4Ever) för det är han som håller i trådarna :)
Martin jag drog hem Dr Kucho låten som du uppat för ett tag sedan, fy fasen va den svänger :crazy: |
|
|
| ice_key |
Tiesto_In_Concert__Gelredome_Arnhem-READ_NFO-DAB-10-29-2004-XXXXXXX
Kunde väl ha uppat men......
640MB med en upload på 0,8Mbit.... ingen höjdare....
Det är ingen höjdar kvale på den.... inga låtar som får en att höja ögonbrynen precis.. lite för mycket _mainstream_
Vilka jag tycker e bra i setet:
51. Sander van Doorn - Dark Roast (Original Mix)
58. Marcos - Just for a Day
(kan uppa dom om ngn vil ha) ;)
Over & Out |
|
|
|
|