return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
הסט המושלם (pg. 2)
View this Thread in Original format
R-Yeah
שלום אנשים יקרים
רציתי להראות לכם לוג שיחה קצרה שהיה לי עם אחד האנשים
בפורום הזה
שהתרבות הישראלית מאפיינת אותו
h = him
m = me (r-yeah :)
=================
-h:מרת שיש לך שרת שאני יוכל להעלות ת'סט שלי
-m:i cant remember the password to the ftp.
-m:i gottta go! i will be back in 2 hours

cya
-h:
חחחח
אמרת לי שיש לך שרת
זה אומר שאתה אמור לזכור את הסיסמא
רק לפני כמה ימים העלית מיקס חדש לשם
בקיצור, אל תתאמץ
תמחק אותי מהרשימה
-m:
חבל כבר חשבתי לעשות לך חשבון קבוע
וכול מיקס שיש לך או שיר חדש שעשית תעלה אותו לדוגמא

http://photofile.ru/gil/
אבל אם אתה מוותר אז סבבה
כי זה לא השרת שלי של חבר
-m: hey
-h: היי
-m: did u saw my last msg?
-h: yeah so?
-m: never mind.
-h:
dude
i ain't gonna begg or any like that

u said u have a ftp space
then u say you forgot the password

as far as i'm concerned, you're nothing but a story teller!
-m:
ok
thats why i have private ftp at my friend
http://photofile.ru/r-yeah/
and i got 2 mixes online....each 80 approx
and i got my own account and i can upload till 2GB
think what u think idont care.
-h: have fun with it and i hope you'll choke with it!
-m: למה אתה מתנהג ככה?
-h:
ככה כי אתה סתם זיין מוח
נתקלתי בהרבה כמוך
-m:
יפה לך
ואתה מתלהב
מה הקטע הזה של הסט המושלם?
אחד פירסם שם את הטראק ליסטינג ואתה אמרת שזה לא חזק
מי אתה שתחליט למה את פול ואן דייק או טייאסטו
אתה רק ואנא-בי
-h:
אחותך וואנה בי עלק
ואמרתי מה אני חושב!
ועל הזין שלי אתה וכל מי שחושב אחרת
איך זה?
סבבה?
יופי!
ו"הקטע" הזה של הסט המושלם זה סתם שאלה ששאלתי כי זה מעניין אותי לדעת איזה טראקים אנשים כאן ינגנו אם הייתה ניתנת להם ההזדמנות
בקיצור, לך סעמעמק
-m:
וואי אתה בטח מה זה ערס
הפלצנות שלך מרוב הסירחון עשתה לי
reset
למחשב

ועוד אתה מקלל ברשת

קצת תרבות

בטח גם בגלל זה אתה לא מפורסם
כי אתה לא יודע להסתדר עם אנשים

-h: אני יודע טוב מאוד להסתדר עם אנשים שלא מזיינים ת'מוח כמוך!
-h: אתה כולך פליצה!
-h: רוח וצלצולים
-h:
ולפני שאתה משחק לי אותה תקליטן
קודם כל תלמד למקסס כי שמעתי ת'מיקסים ש'ך ולא אמרתי שום דבר בקשר אליהם כי הם על הפנים!!
לא רציתי להביך אותך מול כולם אבל עכשיו אני חושב אחרת
-m:
דווקא קיבלתי תגובות טובות
ומאנשים שמתקלטים שנים
לא כמוך שהלך לקורס
אני למדתי לבד נטו
ויש לי ציוד רק חודשיים ותאמין לי להגיע לרמה כזאת זה סבבה בשבילי
לא בטוח שכול אחד יכול
-h:
לא כל אחד יכול זה בטוח
אבל תאמין לי שיש לך עוד הרבה שיפורים לעשות וזה שהלכתי לקורס זה היה רק כדי להשתפר ותאמין לי שזה לא יזיק לך גם ללכת כי לא רק שאתה משתפר אתה גם יוצר קשרים וזה חשוב מאוד בעסק הזה
-m:
יופי
ביי

==============
לבחור קוראים גיל שוורץ
ולפי זה הגעתי למסקנה שהוא סתם פלצן וזה לא בגלל שהוא אמר שהמיקסים שלי מסריחים זה לא אכפת לי זה בגלל שאני מנסה להיות נחמד והוא מההתחלה מתלהב
ועוד מקלל...

הגעתי למסקנה שאתה סתם ערס מאפן

"people are not like they seem to be"
luckystrike
הייתי עושה סט יותר של אפליפטינג (כי הכי כיף לראות את הקהל מגיב) ומערב קצת פרוגרסיב...
ובקשר לטראקים הייתי מכניס כמה קלאסיקות וגם חומר חדש...

טוב נראה לי זה הרשימה:

1. RANK 1 - AIRWAVE (rank 1 special remix)

הרמיקס הזה שהם שמו בטראנסאנרג'י 2000 שזה מעולה לפתוח סט לדעתי
זה עירבוב של הצ'יל אאוט רמיקס עם המיקס הרגיל...
מי שלא שמע אותו שיגיד אני ייתן פה לוקר שיש לי עם הסט שלהם משם
התלבטתי בין זה לבין
DJ - MAGIK JOURNEY
שגם מעולה לפתיחה בגלל הבילד אפ הענק שלו

2. james holden - horizons (original mix)

טראק פרוגרסיב ענק ... אחד הפרוגרסיב הכי טובים שיש לדעתי
והוא עדיין רגוע אבל מפתח את הסט להמשך חזק יותר

3. amara - pulse (original mix)

הארד טראנס ענק!!! למרות הביפיאמ הגבוה הייתי מעלה אותו עוד קצת
יקפיץ את הקהל חבל על הזמן...טראק חדש יחסית. הייתי מת אם הייתי שומע אותו בהופעה חייה

4. crw - i feel love (dumonde remix)

אחד הטראקים הכי יפים ששמעתי
הרמיקס הזה עננננק
שמעתי אותו בסט של סאקין וישר אהבתי
מי שאין לו שיוריד עכשיו!!!
הקטע ב 4:50 היה הורג את הקהל - בילד אפ מדהים עם משחק בפילטרים לפני הכניסה המרכזית - עוד לא שמעתי את זה בדיסקוטק ותמיד אני מתפלל שישימו את זה

5. m.u.t.e - missed beat (dumonde remix)

הרמיקס החדש של דמונד שעוד לא יצא - טראק ענק... בזמן האחרון הרמיקסים של דאמונד נשמעים אותו דבר אבל הכניסה פה עם הגיטרה רצחנית...

6. heaven scent - bedrock

אחרי השלושה שלפניו שהיו מתישים את הקהל הייתי מכניס את הטראק הזה
עוד פרוגרסיב ענק! על ביפיאם גבוה הוא נשמע הרבה יותר טוב
למרות שאני בדרך כלל לא אוהב את
(זה שעומד מאחורי הטראק ביחד עם ניק מיור) JOHN DIGWEED
הוא עשה עבודה מעולה על הטראק הזה
דרך אגב שמעתי שיש רמיקס חדש לטראק הזה - פיוניר רמיקס - למישהוא יש אותו כבר או שזה עוד לא יצא?

7. ralph fidge - angel (club mix)

אפליפטינג מצויין...
בילד אפ בין הטובים ששמעתי

8. maruo piccotto - komodo (picottos private mix)

יכול להיות שחלק יגידו שהטראק הזה כבר יוצא מהתחת אבל הרמיקס הזה יביא את הקהל לאקסטזה... זה הרמיקס האחרון שיצא לטראק האפליפטינג הזה ולדעתי הוא הכי טוב
מי שיש לו את הסט של מארו מטראנס אנרג'י 2001 שיקשיב לקטע הזה - אני התעלפתי...

9. Kamaya Painters - Wasteland (Chab's Tribute to Bedrock Mix)

עוד פרוגרסיב ענק....
משתלב טוב אחרי הטראק הקודם לדעתי ומעביר בין הסגנונות באופן טוב...

10. orion - eternity (darren tate remix)

אפליפטינג ענק - מלודיה אדירה
הרמיקס החדש עם
AYLA
פשוט גרוע לדעתי והורס את הרמיקס המצוין הזה
שמעתי את הרמיקס הזה באיה נאפה וזה תמיד היה הטראק שסגר את המועדון

11. jose amnesia - the eternal (original or pulser remix)

לדעתי טראק טוב כדי לסיים את הסט
שני הרמיקסים מצוינים והייתי שם אחד מהם...



זהו בעיקרון
:)
Gil Shwarts
וואו לאקי
את הטראקים הראשונים אני בכלל לא מכיר :)
אולי תוכל להנחות אותי איך להגיע אליהם
אבל לפי מה שכתבת, ולפי הטראקים שאני מכיר מהרשימה שלך, זה הולך להיות סט רצח שבאמת יגרום לאנשים לזכור אותך טוב מאוד :)

אני עדיין לא חשבתי על משהו בגלל שכל שנייה יוצא טראק חדש והכל תלוי באוירה של המסיבה ובקהל ובזמנים שנמצאים בו אבל אני ינסה לבנות איזשהו משהו נחמד :)

אחלה סט לאקי, רק תגיד לי איפה אני יכול למצוא את הטראקים הראשונים ששמת שם :)



עכשיו... לקרציה הזאת שחושבת שמישהו שם זין עליה...
אחי, אני לא מכיר אותך, לא דיברתי איתך בכלל וכדאי מאוד שתתחיל להירגע עם השטויות האלה שאתה כותב כאן!

לאקי, אם אתה יכול... תעיף את הפוסט המגוחך הזה שלו מכאן כי הוא הורס את כל הפוסט הזה...

תודה.
ripcurl
דרך אגב לאקי
יש לך גירסא מלאה של
Kamaya Painters - Wasteland (Chab's Tribute to Bedrock Mix)

הגירסא שלי לקוחה מסט
luckystrike
quote:
Originally posted by ripcurl
דרך אגב לאקי
יש לך גירסא מלאה של
Kamaya Painters - Wasteland (Chab's Tribute to Bedrock Mix)

הגירסא שלי לקוחה מסט


כוס אמק ...
גם אני רוצה את המלאה
גם שלי לקוחה מסט
:(
נדמה לי מסט של מרקו וי
מאיפה שלך?
ripcurl
גם לי ניראה ששלי ממרקו וי

מה הייתי עושה בשביל ה
vinyl rip!
DJ-Energy
טוב בא לא נתחיל לריב!!!.. שוב... אז חאלס חבר'ה אתם רוצים לריב אז לא פה כי זה יהרוס את כל הפורום!!

ואללה לאקי לא מתאים לך ללכת פרוגרסיב.. אני הייתי מביא אותה בסט אפליפטינג יותר..
אבל לא נורא אחלה סט
Gil Shwarts
טוב חבר'ה אתם סתם גורמים לי להיות בלחץ
יאללה תנו איזה לינק להורדה של הטראקים האלה!! :):D
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by ripcurl
אני הייתי מתחיל את הסט בפיצוץ
טראק כמו
strob - humen animal
או
Member of mayday - 10in1 (pvd mix)

אחר כך ממשיך את המומנטום עם
Rank 1 - such is life (deep duB)
Dj tomcraft - prosac (tony h yeah remix)
m.i.k.e - sunrise in palamose
אחר כך בשיא הייתי עולה עם
The green martian - industry
joy kitikonti - Joyenergizer (physical mix)
לקראת סיום (אחרי שהקהל כבר לא יכול לנשום) הייתי מוריד את הקצב קצת ושם
angelic - cant keep me silent (dumonde remix)
ולסיום
Dumonde - Nerver Lookc bak!!!

וזה היה משאיר חיוך על הפנים שלהם

:D :D :D :D



בעיקרון אני חושב שזה סט לאוהבי הטראנס הטיפה כבד? תקן אותי אם אני טועה...
אבל אני שם לב לואריאציות שונות כי מצד אחד אתה שם את DJ Tomcraft
ומיד אחריו את
m.i.k.e שלפי מה ששמעתי ממנו, הוא הרבה יותר חלש מטומקראפט :)

שני הטראקים האחרונים בטוח שהיו משאירים אצלי טעם טוב ורצון לעוד :)
יופי של בחירת טראקים :)
ripcurl
quote:
Originally posted by Gil Shwarts



בעיקרון אני חושב שזה סט לאוהבי הטראנס הטיפה כבד? תקן אותי אם אני טועה...
אבל אני שם לב לואריאציות שונות כי מצד אחד אתה שם את DJ Tomcraft
ומיד אחריו את
m.i.k.e שלפי מה ששמעתי ממנו, הוא הרבה יותר חלש מטומקראפט :)

שני הטראקים האחרונים בטוח שהיו משאירים אצלי טעם טוב ורצון לעוד :)
יופי של בחירת טראקים :)


אני יגיד לך מה, הסוף של פרוזאק הוא לא כזה חזק
ומייק ומ הדקה וחצי של מייק הוא כבר נהייה חזק
אז אפשר לשלב בלי להוריד את הקצב

ותמיד אפשר לשנות סדר,
בגלל זה אנחנו פה, כדי לעזור אחד לשני:D

luckystrike
quote:
Originally posted by DJ-Energy
טוב בא לא נתחיל לריב!!!.. שוב... אז חאלס חבר'ה אתם רוצים לריב אז לא פה כי זה יהרוס את כל הפורום!!

ואללה לאקי לא מתאים לך ללכת פרוגרסיב.. אני הייתי מביא אותה בסט אפליפטינג יותר..
אבל לא נורא אחלה סט


דבר ראשון בקשר למריבות - צודק 100 אחוז

בוא נשמור את הפורום שלנו נקי מדברים כאלה...
היו בין אנשים פה מספיק מריבות בעבר ועכשיו הכל היסתדר וכולנו פה מסתלבטים בפורום...

ובקשר לדבר השני שאמרת - אני עדיין מעדיף אפליפטינג ואפיק - שמתי 3 פרוגרסיב שהם השלושה שאני הכי אוהב - תקשיב להם ואני בטוח שגם אתה תאהב
אם לא תאהב את
JAMES HOLDEN - HORIZONS
אני צנצנת...
השלושה האלה גם משתלבים יפה בטראקים האחרים
:)


גיל - איזה טראקים אתה לא מכיר?

וברויטמן (ככה הבנתי שקוראים לך) - גם אני התפלאתי שהחלטת לשים את מייק אחרי פרוזאק...
אני ממש אוהב את שני הטראקים אבל נראה לי שהם ישתלבו קצת מוזר אחד בתוך השני
אבל באמת עכשיו שמתי לב שהקצב של פרוזאק נגמר לאט אז יכול להיות שאולי אפשר לשלב אותם...

דרך אגב איך אתם מגדירים את הסוג של פרוזאק - זה לא אפליפטינג וזה מן פרוגרסיב משולב בהארד טראנס לדעתי אבל אין לי מושג...

הרמיקס הזה של פרוזאק חחזק לאללה - טראק משוגע הטראק הזה -
בהתחלה לא אהבתי אבל עכשיו אני שומע אותו דיי הרבה

יש שם שתי קולות שמדברים - אחד באנגלית והשני קול מוזר של אחת מסוממת - מישהוא מבין מה היא אומרת?
Gil Shwarts
Amara - Pulse
משהו כזה אני יודע שהוא היה ניתן להורדה מהאתר כאן אבל פשוט לא יצא לי להוריד אותו
crw - I feel love (Dumonde Mix)

James Holden - Horizons זה טראק יפה אבל חלש לטעמי אני חושב...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement