| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
James Holden - Horizons זה טראק יפה אבל חלש לטעמי אני חושב... |
טראק ממש יפה וגם לו הייתי מעלה קצת את הביפיאם
כתבתי שהוא טראק דיי חלש ובגלל זה שמתי אותו דיי בפתיחה כדי לפתח את הסט
ואריה - אחי באמת תשדלו לא לריב פה...
סה"כ אנחנו פה לדבר על טראנס (ועל דברים שקשורים לארץ) וחבל סתם לריב |
|
|