return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
הסט המושלם (pg. 3)
View this Thread in Original format
R-Yeah
לא דיברת איתי????????????????
שקרן! אני אפילו מוכן לתת פה את ה - ip address
שלך ולאקי יבדוק אם זה אותה כתובת כמו בפוסטים פה
ונראה מי משקר!
luckystrike
quote:
Originally posted by Gil Shwarts


James Holden - Horizons זה טראק יפה אבל חלש לטעמי אני חושב...


טראק ממש יפה וגם לו הייתי מעלה קצת את הביפיאם
כתבתי שהוא טראק דיי חלש ובגלל זה שמתי אותו דיי בפתיחה כדי לפתח את הסט

ואריה - אחי באמת תשדלו לא לריב פה...
סה"כ אנחנו פה לדבר על טראנס (ועל דברים שקשורים לארץ) וחבל סתם לריב
R-Yeah
טוב
אני תמיד רגוע
אבל לפעמים יש דברים שאנשים לא רואים
ולפי דעתי צריכים לדעת

peace.
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by luckystrike


טראק ממש יפה וגם לו הייתי מעלה קצת את הביפיאם
כתבתי שהוא טראק דיי חלש ובגלל זה שמתי אותו דיי בפתיחה כדי לפתח את הסט



זאת אחלה בחירה לסט
וכנראה שאני הייתי פותח את שלי עם הטראק הזה...

אז מתי אני אזכה להוריד את הטראקים האלה? :)
luckystrike
quote:
Originally posted by Gil Shwarts


זאת אחלה בחירה לסט
וכנראה שאני הייתי פותח את שלי עם הטראק הזה...

אז מתי אני אזכה להוריד את הטראקים האלה? :)


יש לך
AG?
Gil Shwarts
כן אבל כל מה שמצאתי שם לא זמין
אני שונא ת'תוכנה הזאת
luckystrike
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
כן אבל כל מה שמצאתי שם לא זמין
אני שונא ת'תוכנה הזאת


מה זאת אומרת לא זמין?
הורדת את ה
SATELITE
?
luckystrike
דרך אגב שכחתי עוד שתי טראקים שאני יהיה חייב להכניס אותם איפהשהוא
:)

delerium - heaven's earth (matt darey remix)

אני מת על הטראק הזה...
לפי דעתי שם את סיילנס בכיס הקטן
אפליפטינג איכותי - כל כניסה במקום וה
VOCALS
הוא בין הטובים ששמעתי...
אני גומר מהקטע ב 2:45
ומתי שהיא צורחת ב 3:07 - פשוט אקסטזה - איך היא מגיעה לכאלה טונים אלוהים יודע???

veracoocha - carte blanche

אפליפטינג ע נ ק הפקה של פרי קורסטן ווינסנט דה מור תמיד תהיה טובה...
אחד הטראקים שהחזיר אותי לטראנס באיזה תקופה שהתחיל להימאס לי לפני שנתיים ומשהוא :)
R-Yeah
veracocha - carte blanche
הטראק הכי אהוב עלי אי פעם ואפילו עכשיו
יש לו 2 גרסאות אדירות
הראשון הוא של:
dumonde + hitch hiker + dj leon + dj jam-x

והשני הור מין גרסת uplifting
של 12 דקות
אם אין לך אותה לאקי אז חבל!
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by luckystrike


מה זאת אומרת לא זמין?
הורדת את ה
SATELITE
?



כן יש לי אותו
וטראקים עדיין לא זמינים...

luckystrike
quote:
Originally posted by R-Yeah
veracocha - carte blanche
הטראק הכי אהוב עלי אי פעם ואפילו עכשיו
יש לו 2 גרסאות אדירות
הראשון הוא של:
dumonde + hitch hiker + dj leon + dj jam-x

והשני הור מין גרסת uplifting
של 12 דקות
אם אין לך אותה לאקי אז חבל!


יש לי אותה אחי :) תודה בכל מקרה
אני עדיין מעדיף את האורגינל

גיל - תעדכן את הגרסה - גם לי זה עשה את זה עד העידכון
Narcotic Mind
טוב אז ככה

הייתי פותח עם
1.Tatanka & Ado the dream - Kriminal Flash
מפציץ בבס מרים את כולם
2. Speaker Freaks - Bass test (רק את החלק השני)
ממשיך להפציץ בבס
3. Luna System - The Light (club mix)
מרגיע טיפה עם הבס אבל ממשיך עם קצב חזק
4. Koala - Tribal Island
כנ"ל
5. Future Breeze - Temple of Dreams (club mix)
לא יודע למה :)
6. Yves Deruyter - Rhythmic Bazz (rave remix)
פשוט עדיר כולם משתגעים
7. Hypertraxx - Paranoid (scot project remix)
לחמם
8. Milk inc - Ocean (Pulsedriver remix)
שירגיש שזה כבר הסוף ואז...
9. Brooklyn Bounce - Club Bizarre (scot project remix) (רק את הקטע בסוף)
טראק מפוצץ לסוף לכולם יזכרו :)

כל זה ב145 bpm
טוב בכל מקרה החלטתי לתת סט
hard
למה כולכם רשמתם סטים אפליפטינג או לפחות ממה שראיתי
למרות שיצא די מוזר נראה לי היה יוצא פיצוץ
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement