|
Kindred Spirits - Warp (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| FUSyke |
| Het lijkt mij wel af maar het zou mij niet laten bewegen op de dansvloer. |
|
|
| Lightworks |
| quote: | Originally posted by TOR
lol ja, dat was ff schrikken hehe.. ik weet dat dit niet perfect is, maar het heeft toch een tijdje geduurd om een goeie sound te verkrijgen.. nu dacht ik dat we daar redelijk in geslaagd waren, hehehe.
en qua labels dacht ik mss aan Somatic Sense.. denk dat ik een demo cd'tje in elkaar flans met dit erop en onder andere ook Plus Ultra (mag de Icone remix daar dan ook bij?)... we zien nog wel.. |
Bwa, trek er u niks van aan zou ik zeggen, 't is immers toch maar de mening van ene persoon... En zelf klinkt hij veel "amateuristischer" dan hijzelf beweert.
Somatic Sense is zeker een goede keuze, Pascal is ne hele vriendelijke mens (voor nen hollander :) - j/k), dus een goede keuze.Steek er gerust mijn remix bij, geen probleem!
Greetz,
Wim |
|
|
| Lightworks |
| quote: | Originally posted by pooley
Ik vond ulle eerste vele beter, dees klinkt meer naar zo'n 1 uit een half dozijn(geen vol!)
Ma toch, tis ni slecht, keep up the good work |
Wat er nu allemaal uitkomt, daar zitten er 13 van in een dozijn... Zeker al die UK dinges. Dus da's helemaal gene erg denk ik.
Wat er nu op aankomt is iemand vinden (met serieuze bedoelingen) die dit leuk vindt en 't klusje is geklaard ;) |
|
|
| djcresto |
ik wacht nog vol ongeduld op:
compos sui (original mix)
compos sui (the bass foundation remix-
compos sui (pumaz rework :p) |
|
|
| Pumaz |
| Krijg ik full mp3? :happy2: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Krijg ik full mp3? :happy2: |
Ik ook? Echt serieus, kwil die draaien op trancEmotion, net zoals Plus Ultra... |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by FredNova
hoewel die ezekiel 25 17 (geciteerd door Samuel L J in Pulp Fiction) al zoooveel gebruikt is (en ik weet niet hoe dat gaat gaan met de rechten daarop) |
om eerlijk te zijn, ik heb die nog nooit gehoord in een productie..
en wat is er precies mis met de kick? kan eventueel nog iets aan veranderd worden. |
|
|
| Lightworks |
en wat is er precies mis met de kick? kan eventueel nog iets aan veranderd worden. |
Heb ik eerlijk gezegd ook nog nooit in een track horen gebruiken.
Ik denk dat er niets mis is met de sound van de kick, misschien gewoon met de EQ/compressie. Misschien wat harder compressen en hem wat 'punchier' maken ofzo?
Kvrees da je dan ook wel de baslijn zult moeten aanpassen, anders gaat de kick waarschijnlijk alles 'afpakken' daar beneden van de bass... |
|
|
| FredNova |
om een bekende te noemen: tomcraft heeft die gebruikt (een aantal jaar geleden) en zit in vele jump en hardcore tracks
kick/bass moet zwaarder, overtuigt niet
zoals een kick van airwave, die blaast u weg |
|
|
| TOR |
i see your point.. denk dat zowel Jack als ik zo geen kicks hebben, maar we kunnen altijd es proberen.
@ Wim: er zit eigenlijk al veel compressie op. volgens mij is het tempo gewoon te hoog, zodat je niet het gevoel krijgt dat tussen de kicks alles wat wegebt om vlak erna weer terug te keren.. m.a.w. dat het geheel daardoor idd wat van die "punchyness" heeft verloren. |
|
|
| Pumaz |
i see your point.. denk dat zowel Jack als ik zo geen kicks hebben, maar we kunnen altijd es proberen. |
Oh toch wel hoor, Lolo heeft op Bonzai eens uitgelegd hoe hij zijn kicks en na wat oefenen heb ik toch wel onder de knie. Ik gebruik daarvoor 3 kicks (Lolo zelf 2). Ge pakt een krachtige kick en doet de bass weg, een 909 kick met de mids weg en een akoestisch bass met de bass en mids weg. Dan veel compressie en klaar is kees :D |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Oh toch wel hoor, Lolo heeft op Bonzai eens uitgelegd hoe hij zijn kicks en na wat oefenen heb ik toch wel onder de knie. Ik gebruik daarvoor 3 kicks (Lolo zelf 2). Ge pakt een krachtige kick en doet de bass weg, een 909 kick met de mids weg en een akoestisch bass met de bass en mids weg. Dan veel compressie en klaar is kees :D |
noted |
|
|
|
|