|
Kindred Spirits - Warp
|
View this Thread in Original format
| TOR |
de nieuwe Kindred Spirits is af! het is de opvolger van Plus Ultra, zeg maar, opnieuw een uplifting bom.
enkel een sample deze keer, want deze productie gaat naar labels :)
Kindred Spirits - Warp (sample 192kbps)
:cool: |
|
|
| Xilver |
| Damn, I like this a lot :) |
|
|
| djcresto |
hmmm is dat pulp fiction?
sound van de vocals doet me denken aan musix - do you see the light
productie klinkt af in men oren, zeker doorsturen die handel |
|
|
| Lightworks |
| quote: | Originally posted by djcresto
hmmm is dat pulp fiction?
sound van de vocals doet me denken aan musix - do you see the light
|
Doet me er ook zeer aan denken, best flippen in die tijd op die haunting strings en grillige quote *ahh... brings back memories* :)
Best ook leuke melodie, zeker niet amateuristisch, zoals die ene daar durft te beweren. Als je er ook eens een Icone mixje voor nodig moest hebben, ge weet waar me te vinden... ;)
Welke labelkes had ge zoal in gedachten?
Greetz,
Wim |
|
|
| Nyah |
very nice, guys 
dit zal zeker aanslaan ;) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Lightworks
zeker niet amateuristisch, zoals die ene daar durft te beweren. |
lol ja, dat was ff schrikken hehe.. ik weet dat dit niet perfect is, maar het heeft toch een tijdje geduurd om een goeie sound te verkrijgen.. nu dacht ik dat we daar redelijk in geslaagd waren, hehehe.
en qua labels dacht ik mss aan Somatic Sense.. denk dat ik een demo cd'tje in elkaar flans met dit erop en onder andere ook Plus Ultra (mag de Icone remix daar dan ook bij?)... we zien nog wel.. |
|
|
| Gladius |
hmmm lekkkere melodie.
kzie me hierop al volledig flippen op nen dansvloer => |
|
|
| Jasperovitsj |
Nou, jullie hebben me weer aangenaam weten te verrassen! Ik had de melodie van jack al gehoord, maar ook de rest van de productie klinkt echt mooi! En die Pulp Fiction sample maakt het echt af! :D
Het eerste deel van de melodie vind ik wel een beetje te standaard, en de gebruikte synths geven me zowat een "Duits" gevoel. Maar het 2de deel met die hoge noten maakt het volledig goed! Dus opsturen die handel en hopen dat een label het oppikt! :)
PS: Kwil dit 27 november gerust draaien op trancEmotion! Free promotion.... :o ;) :toothless
PS 2: Een Icone remix zou zeker geen slecht idee zijn! ;) |
|
|
| TOR |
lol, ik krijg hier compleet het tegenovergestelde te horen als in het amateur producers forum
you guys aren't messing with us, are you?! :whip: :o |
|
|
| pooley |
Ik vond ulle eerste vele beter, dees klinkt meer naar zo'n 1 uit een half dozijn(geen vol!)
Ma toch, tis ni slecht, keep up the good work |
|
|
| djcresto |
| de melody ligt me ook zeker geen 100% maar de productie klinkt wel af in mijn oren. Dit was bij plus ultra niet het geval. |
|
|
| FredNova |
leuk idee
hoewel die ezekiel 25 17 (geciteerd door Samuel L J in Pulp Fiction) al zoooveel gebruikt is (en ik weet niet hoe dat gaat gaan met de rechten daarop)
de kick overtuigt me echt niet |
|
|
|
|