|
טיאסטו ינחה תוכנית רדיו משלו.
|
View this Thread in Original format
| black mammmba |
| quote: | You all couldve read/seen Tiesto had a big plan coming for the new year in the Q&A thread/video... well finally the word is out on what it is!
Tiesto is to host a new radio show on Kiss 100, replacing John Digweed after the Dutch DJ claimed the title of Top 100 DJ 2004 - his third year running.
Station manager Andy Roberts said: "We'd like to thank John for all his hard work here at the station but times change and we hope Tiesto will bring a new audience to Kiss 100."
Tiesto's new show will begin in the New Year |
מתוך הפורום של טיאסטו.
היתרון היחיד של ארמין עם ה
ASOT........
יעלם:tongue3
שלכם אלי :wtf: |
|
|
| Shahar |
סוףףףףף סוףףףףףף המלך קיבל תוכנית משלו
עכשיו הוא יראה לעולם איזה מלך הואאאא!
נקווה שמדי פעם יפציץ עם טראקים חדשים שלו שעוד לא שמענו!
מזל טובבבב בהצלחה!!! |
|
|
| yaman |
| שיהיה לו בהצלחה מרובה |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by black mammmba
היתרון היחיד של ארמין עם ה
ASOT........
יעלם:tongue3 |
ממש לא יעלם
קודם כל שתי התוכניות יהיו עם מוזיקה שונה , גם סגנון יהיה שונה
וחוץ מזה קיימות כבר מלא תוכניות בסגנון של ארמין
והוא עדיין נותן בראש
למשל
TRANCE AROUND THE WORLD
וכאלה |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by cluBBer
ממש לא יעלם
קודם כל שתי התוכניות יהיו עם מוזיקה שונה , גם סגנון יהיה שונה
וחוץ מזה קיימות כבר מלא תוכניות בסגנון של ארמין
והוא עדיין נותן בראש
למשל
TRANCE AROUND THE WORLD
וכאלה |
לא חסר אח שלי
יש גם את יואן חילן
פרי
ועוד
וזה רק באי די אנד טי |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Shahar
סוףףףףף סוףףףףףף המלך קיבל תוכנית משלו
עכשיו הוא יראה לעולם איזה מלך הואאאא!
נקווה שמדי פעם יפציץ עם טראקים חדשים שלו שעוד לא שמענו!
מזל טובבבב בהצלחה!!! |
לא מלך ולא בטיח..
העיפו את התוכנית של דיגוויד ?
על זה צריכים לעשות חרם על טיייסטו...
לאילן, וכל השאר..
עד עכשיו הוא לא זכה בגלל שהוא היה פופולרי וקישקושי ביצים..
אבל התוכנית הזאת מחליפה את אחת התוכניות הכי טובות שיש כיום, ורק בגלל שהטמבל זכה בדיג'יי מאג..
ינעל ראבק, אפילו שלא יצא לי לשמוע הרבה את התוכנית הזאת אני עדיין לא מאמין שהמפגרים ברדיו אשכרה מחליפים אותו... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
לא מלך ולא בטיח..
העיפו את התוכנית של דיגוויד ?
על זה צריכים לעשות חרם על טיייסטו...
לאילן, וכל השאר..
עד עכשיו הוא לא זכה בגלל שהוא היה פופולרי וקישקושי ביצים..
אבל התוכנית הזאת מחליפה את אחת התוכניות הכי טובות שיש כיום, ורק בגלל שהטמבל זכה בדיג'יי מאג..
ינעל ראבק, אפילו שלא יצא לי לשמוע הרבה את התוכנית הזאת אני עדיין לא מאמין שהמפגרים ברדיו אשכרה מחליפים אותו... |
אחי כמו שהם כתבו
השתנו הזמנים !
מה לעשות?!
בטוחים שטייסטו יביא יות קהל ונראה מה יהיה!
כן טייסטו יותר טוב מדיגוויד אין מה לעשות.....
ובקשר למה שאמרתם על
ASOT
טייסטו יהיה מתחרה קטלני בארמין
טייסטו זה לא פרי או אבב אנד ביונד שעושים תוכניות בקטנה כאלה
הוא בטוח יתן בראש ויהיה איום מול המעמד של אסוט |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by Shahar
אחי כמו שהם כתבו
השתנו הזמנים !
מה לעשות?!
בטוחים שטייסטו יביא יות קהל ונראה מה יהיה!
כן טייסטו יותר טוב מדיגוויד אין מה לעשות.....
ובקשר למה שאמרתם על
ASOT
טייסטו יהיה מתחרה קטלני בארמין
טייסטו זה לא פרי או אבב אנד ביונד שעושים תוכניות בקטנה כאלה
הוא בטוח יתן בראש ויהיה איום מול המעמד של אסוט |
צודק בהחלט....
אפרופו אסוט
מחר יש משהו בלתי יאומן
XXXXL !!!!!!!!! |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Shahar
אחי כמו שהם כתבו
השתנו הזמנים !
מה לעשות?!
בטוחים שטייסטו יביא יות קהל ונראה מה יהיה!
כן טייסטו יותר טוב מדיגוויד אין מה לעשות.....
|
עם כמה שאני אוהב את טיאסטו, הוא לא יותר טוב מדיגוויד..
אומנם הוא זכה במקום הראשון..
אומנם אני אוהב את הסטים של טיאסטו...
אבל דיגוויד לוקח את טיאסטו...לדעתי לפחות..
אבל זה כבר עניין של טעם |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Shahar
אחי כמו שהם כתבו
השתנו הזמנים !
מה לעשות?!
בטוחים שטייסטו יביא יות קהל ונראה מה יהיה!
כן טייסטו יותר טוב מדיגוויד אין מה לעשות.....
ובקשר למה שאמרתם על
ASOT
טייסטו יהיה מתחרה קטלני בארמין
טייסטו זה לא פרי או אבב אנד ביונד שעושים תוכניות בקטנה כאלה
הוא בטוח יתן בראש ויהיה איום מול המעמד של אסוט |
איך אתה יכול להשוות בכלל את הדיגוויד לטיאסטו???
ולדבר על "יותר טוב"???
וזה גם אחרי המיקסוס הזוועתי ביותר של ילד בן 3 שהוא עשה בקונצרט שלו לפני שבוע...!!!!
עלק יותר טוב מדיגוויד ...חחח... שילמד למקסס בלי להתרגש מהקהל - אחר כך נדבר על התוכנית רדיו... |
|
|
| Shahar |
כולכם מדברים מדברים
נראה שהתוכנית תתחיל כמה ריטינג יהיה לה .... |
|
|
|
|