|
שגיא שלנו מפסיק להיות קטין!!!!
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
כן כן חברים
שגיא חוגג היום 18
איזה כיף! עכשיו הוא סוף סוף יכול לשתות אלכוהול!!! :D
אחי, שיהיה לך המון מזל טוב, עלה והצלח, עד 120 :toothless :toothless :toothless
וסתם הערה קטנה..... הרבה זמן לא נפגשנו לאיזה ראש נרגילה.... אני כבר מתחיל להתגעגע :rolleyes: |
|
|
| Huge-A |
מזל טוב גם ממני
שתייה בגיל 18 זה דבר חשוב... תלמד להשתמש בזה נכון :toothless |
|
|
| YuVaL |
שגיאאא
שיהיה במזל"ט אחי
18 זה אחלה גיל....
:D |
|
|
| yaman |
| מזל טוב עד 120;) ;) ;) :) |
|
|
| Flotser |
אחי מזל טוב!!!!
:p :crazy: :crazy:
כולכם עוד תראו יצא משהו מאוד גדול משגיא!
:p |
|
|
| Vortex_SA |
כן כן אתמול קניתי חוקית בירה... אבל המנייאקים אפילו לא ביקשו תעודת זהות שאני יראה להם... והיום מסיבת שתיה בחולדה אורן דבר איתי אם אתה רוצה לבוא...
ותודה לכולם :) |
|
|
| KrazyDJs |
| מזל טוב אחשלי גיבור, עד 120 |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
יאללה אחי מזל טוב...תזכור תמיד שאתה מלך
ועד 120!!! |
|
|
| taltul |
מזל טוב גבר... לא מכיר אותך יותר מדי גבר... אבל שיהיה בהצלחה בכל מה שלא תעשה...
עד 150!
תהיה בריא אחי... :) |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
!!!שיהיה במזל!!!
:crazy: |
|
|
|
|