return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
שגיא שלנו מפסיק להיות קטין!!!!
View this Thread in Original format
HyPeRSoNiC
כן כן חברים
שגיא חוגג היום 18
איזה כיף! עכשיו הוא סוף סוף יכול לשתות אלכוהול!!! :D


אחי, שיהיה לך המון מזל טוב, עלה והצלח, עד 120 :toothless :toothless :toothless
וסתם הערה קטנה..... הרבה זמן לא נפגשנו לאיזה ראש נרגילה.... אני כבר מתחיל להתגעגע :rolleyes:
Huge-A
מזל טוב גם ממני
שתייה בגיל 18 זה דבר חשוב... תלמד להשתמש בזה נכון :toothless
YuVaL
שגיאאא
שיהיה במזל"ט אחי
18 זה אחלה גיל....
:D
yaman
מזל טוב עד 120;) ;) ;) :)
Flotser
אחי מזל טוב!!!!
:p :crazy: :crazy:

כולכם עוד תראו יצא משהו מאוד גדול משגיא!
:p
Vortex_SA
כן כן אתמול קניתי חוקית בירה... אבל המנייאקים אפילו לא ביקשו תעודת זהות שאני יראה להם... והיום מסיבת שתיה בחולדה אורן דבר איתי אם אתה רוצה לבוא...
ותודה לכולם :)
KrazyDJs
מזל טוב אחשלי גיבור, עד 120
Rising
מזל טוב אחי! :)
DJ-Kreing^^
יאללה אחי מזל טוב...תזכור תמיד שאתה מלך

ועד 120!!!
taltul
מזל טוב גבר... לא מכיר אותך יותר מדי גבר... אבל שיהיה בהצלחה בכל מה שלא תעשה...

עד 150!
תהיה בריא אחי... :)

THE_BLUE_DRAGON
!!!שיהיה במזל!!!

:crazy:
coby
מזל טוב אח שלי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement