|
THE בנג"ע boy is coming (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| LA© |
| ??תגיד, לא דחו לך את הגיוס לשישי בדצמבר במקרה |
|
|
| MASTERsplinter |
| quote: | Originally posted by LA©
??תגיד, לא דחו לך את הגיוס לשישי בדצמבר במקרה |
לא,
בגלל שכל הבני גרעין שלי מתגייסים ב24 אז גם אני
מה אני אעשה מה24 עד ל 6 אין לי שמץ של מושג |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MASTERsplinter
לא,
בגלל שכל הבני גרעין שלי מתגייסים ב24 אז גם אני
מה אני אעשה מה24 עד ל 6 אין לי שמץ של מושג |
לא יודע מתי קרקל מתגייסים...
אבל כנראה זה או שתעשה טרום טירונות או שתהיה מסופח לבקו"ם עד שהם יתגייסו |
|
|
| MASTERsplinter |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
לא יודע מתי קרקל מתגייסים...
אבל כנראה זה או שתעשה טרום טירונות או שתהיה מסופח לבקו"ם עד שהם יתגייסו |
ומה זה אומר?
אין מצב שישלחו אותי הביתה לאיזה שבועיים"? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MASTERsplinter
ומה זה אומר?
אין מצב שישלחו אותי הביתה לאיזה שבועיים"? |
תקשיב משפט שפעם המפקד שלי אמר לי...
כשהתגייסת זה מבחינתך שעכשיו אתה סוגר 3 שנים
על כל שבת שנותנים לך לצאת הביתה תגיד תודה |
|
|
| markfeldman |
| quote: | כשהתגייסת זה מבחינתך שעכשיו אתה סוגר 3 שנים
על כל שבת שנותנים לך לצאת הביתה תגיד תודה |
מתלהב.. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by markfeldman
מתלהב.. |
יכול להיות...
אבל כשאתה קרבי ומבטלים לך שבת שאתה אמור לצאת...
אם תחשוב על זה ככה יהיה יותר נוח :rolleyes: |
|
|
| markfeldman |
| quote: | יכול להיות...
אבל כשאתה קרבי ומבטלים לך שבת שאתה אמור לצאת...
אם תחשוב על זה ככה יהיה יותר נוח |
בולשיט פסיכולוגי... |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by markfeldman
בולשיט פסיכולוגי... |
האמממ טרד מצחיק.
מארק מה אתה קוטל את רועי, הבנאדם מנסה לעודד את עצמו.
אני לא רואה אותך טוחן שבתות
אז חבר'ה כל מה שהמפקדים שלכם מאכילים אותכם כדי לעזור לכם לשרוד יציאות גרועות, תאכלו.
;) |
|
|
| Hell_Copter |
דווקא עכשיו יש לי יציאות בנזונה בסך הכל... :)
הייתי כל השבוע שעבר ברגילה של 9 ימים... והשבוע הגעתי לצבא ב-3 בראשון... שני בצהריים חזרתי הביתה עד שלישי בבוקר
אז יצאנו לאפטר באיזה 6 בערב לפיתוח... חזרנו לישון בבסיס... ברביעי היינו עוד פעם עד איזה 5-6 ככה בשיעורים וכאלה ואז עוד אפטר לפיתוח לבית של החופ"ל... והיום יצאתי הביתה
מתוך 4 ימים שהייתי בצבא השבוע היה לי כל יום אפטר והייתי גם יום בבית... :) |
|
|
| markfeldman |
| quote: | האמממ טרד מצחיק.
מארק מה אתה קוטל את רועי, הבנאדם מנסה לעודד את עצמו.
אני לא רואה אותך טוחן שבתות
אז חבר'ה כל מה שהמפקדים שלכם מאכילים אותכם כדי לעזור לכם לשרוד יציאות גרועות, תאכלו. |
להפך !
הכל ברוח טובה !
יש לי הערכה עצומה ללוחמים !!! |
|
|
| MASTERsplinter |
הגיע היום..
מחר אני מתגייס
נתראה כשאני אצא..
:rolleyes: |
|
|
|
|