return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
THE בנג"ע boy is coming
View this Thread in Original format
MASTERsplinter
טוב חברים..
זה רשמי
גרעין נח"ל חדש קם בישראל ושמו:

"גרעין קונדס"

אני מתגייס ב24 לנובמבר
קרקל בכיף..

כל שאר הבנים בגדוד 50
והבנות בבא"ח
3 בנות הולכות איתי לקרקל

הכרזנו על הגרעין רשמית.

:gsmile: חייך
!קונדסת
KrazyDJs
90% מהפוסט הזה לא הבנתי..

אבל תתחדשו, מזל טוב, בהצלחה..לא יודע מה לאחל :p
princess cc
נוווווו שיהיה בשעה טובה!
מזל טוב
כל הכבוד לצה"ל!!!!!!!!
Huge-A
3 שנים אהה ..
זה נשמע כמו שיר דיכאון מזרחי שלא נגמר :D
תן להם בחפתים...
בהצלחה.
markfeldman
קרקל אהה....

כבוד !!

ושימותו הקנאים...

נדאג לכם...
Hell_Copter
איך זה עובד עם בנג"ע שהולך לקרקל?
הוא גם עושה שנה וחצי?

אני הולך להיות מפקד של כאלה שיוצאים מקרקל להיות מפקדים...
לא רק מקרקל... אבל גם יש שם

ושיהיה גיוס קל...
markfeldman
quote:
איך זה עובד עם בנג"ע שהולך לקרקל?
הוא גם עושה שנה וחצי?

אני הולך להיות מפקד של כאלה שיוצאים מקרקל להיות מפקדים...
לא רק מקרקל... אבל גם יש שם


יש להניח שפרוצדורת בנג"ע קובע גם לגבי לוחמי "קרקל".
Hell_Copter
quote:
Originally posted by markfeldman
יש להניח שפרוצדורת בנג"ע קובע גם לגבי לוחמי "קרקל".


לא בהכרח...
אני יודע שכל גרעין חייב לוותר על כמה מהחברים בו לטובת מ"כים או סתם לטובת 3 שנים שירות
ככה שאולי אלה שהולכים לקרקל כן עושים את ה 3 שנים ובלי פרק משימה
MASTERsplinter
אפשר לצאת "אחוז" מקרקל
אבל זה לא מחייב
אני עושה פרק צבאי שנה ושמונה לא יותר..
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MASTERsplinter
אפשר לצאת "אחוז" מקרקל
אבל זה לא מחייב
אני עושה פרק צבאי שנה ושמונה לא יותר..


קיצר אתה בנג"ע אמיתי אההה :)
לפחות בקרקל אתה עם בנות...
לא משנה שרובן יכולות לאכול אותך ברגעים של רעב... עדיין יש בנות

markfeldman
quote:
לפחות בקרקל אתה עם בנות...
לא משנה שרובן יכולות לאכול אותך ברגעים של רעב... עדיין יש בנות


הלו הלו !

בתור מפקד חדש בצה"ל, אני מבקש ממך לשמור על "השילוב הראוי".
Hell_Copter
quote:
Originally posted by markfeldman
הלו הלו !

בתור מפקד חדש בצה"ל, אני מבקש ממך לשמור על "השילוב הראוי".


חחחחחח... אני צוחק אתה יודע...
אל תשכח שכנראה יהיו לי בפלוגה עכשיו כל מיני בנות מקרקל שהולכות להיות מפקדות...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement