|
THE בנג"ע boy is coming
|
View this Thread in Original format
| MASTERsplinter |
טוב חברים..
זה רשמי
גרעין נח"ל חדש קם בישראל ושמו:
"גרעין קונדס"
אני מתגייס ב24 לנובמבר
קרקל בכיף..
כל שאר הבנים בגדוד 50
והבנות בבא"ח
3 בנות הולכות איתי לקרקל
הכרזנו על הגרעין רשמית.
:gsmile: חייך
!קונדסת |
|
|
| KrazyDJs |
90% מהפוסט הזה לא הבנתי..
אבל תתחדשו, מזל טוב, בהצלחה..לא יודע מה לאחל :p |
|
|
| princess cc |
נוווווו שיהיה בשעה טובה!
מזל טוב
כל הכבוד לצה"ל!!!!!!!! |
|
|
| Huge-A |
3 שנים אהה ..
זה נשמע כמו שיר דיכאון מזרחי שלא נגמר :D
תן להם בחפתים...
בהצלחה. |
|
|
| markfeldman |
קרקל אהה....
כבוד !!
ושימותו הקנאים...
נדאג לכם... |
|
|
| Hell_Copter |
איך זה עובד עם בנג"ע שהולך לקרקל?
הוא גם עושה שנה וחצי?
אני הולך להיות מפקד של כאלה שיוצאים מקרקל להיות מפקדים...
לא רק מקרקל... אבל גם יש שם
ושיהיה גיוס קל... |
|
|
| markfeldman |
| quote: | איך זה עובד עם בנג"ע שהולך לקרקל?
הוא גם עושה שנה וחצי?
אני הולך להיות מפקד של כאלה שיוצאים מקרקל להיות מפקדים...
לא רק מקרקל... אבל גם יש שם |
יש להניח שפרוצדורת בנג"ע קובע גם לגבי לוחמי "קרקל". |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by markfeldman
יש להניח שפרוצדורת בנג"ע קובע גם לגבי לוחמי "קרקל". |
לא בהכרח...
אני יודע שכל גרעין חייב לוותר על כמה מהחברים בו לטובת מ"כים או סתם לטובת 3 שנים שירות
ככה שאולי אלה שהולכים לקרקל כן עושים את ה 3 שנים ובלי פרק משימה |
|
|
| MASTERsplinter |
אפשר לצאת "אחוז" מקרקל
אבל זה לא מחייב
אני עושה פרק צבאי שנה ושמונה לא יותר.. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MASTERsplinter
אפשר לצאת "אחוז" מקרקל
אבל זה לא מחייב
אני עושה פרק צבאי שנה ושמונה לא יותר.. |
קיצר אתה בנג"ע אמיתי אההה :)
לפחות בקרקל אתה עם בנות...
לא משנה שרובן יכולות לאכול אותך ברגעים של רעב... עדיין יש בנות |
|
|
| markfeldman |
| quote: | לפחות בקרקל אתה עם בנות...
לא משנה שרובן יכולות לאכול אותך ברגעים של רעב... עדיין יש בנות |
הלו הלו !
בתור מפקד חדש בצה"ל, אני מבקש ממך לשמור על "השילוב הראוי". |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by markfeldman
הלו הלו !
בתור מפקד חדש בצה"ל, אני מבקש ממך לשמור על "השילוב הראוי". |
חחחחחח... אני צוחק אתה יודע...
אל תשכח שכנראה יהיו לי בפלוגה עכשיו כל מיני בנות מקרקל שהולכות להיות מפקדות... |
|
|
|
|