|
שלוםם אני חדש פהה.. עזרה :]
|
View this Thread in Original format
| AboveBeyond |
שלוםם אני חדש פהה בפורום ..
אחלה בפורום ממה שראיתי בנתיים ..
יש לי כמה שאלות
בקרוב אני קטנה פטיפונים
אני מתלבט בין הטכניקס לוסטקס
pdx 2000
אם יש פה מישהו שמבין ויכול להגיד לי תהבדלים וכל זה בניהם..
ועוד משו.. ראיתי מדברים בפורום דיגיי שם
על
harmonic mix
מישו יודע מה זה?
תודה מראש :] |
|
|
| ronsh |
נעים מאוד אני רון...
אני לא יכול לעזור לך הרבה בנושא ציוד תקלוט...
אבל מקווה שהחבר'ה פה כן...
תעשה חיים בפורום אחי... |
|
|
| yaman |
שלום כפרה
שמי בני ואני מירושלים
בקשר לפטיפונים
אח שלי יעזרו לך כאן כ-ו-ל-ם
אני לא כי אני לא מבין בזה מצטער
מקווה שתהנה |
|
|
| Scorchio |
אני צח ברוך הבא
בקשר לפטיפונים טכניקס זה הכי טוב שיכול להיות למרות שהווסטקס גם טובים מאוד
לטכניקס יש שם יותר אמין ואיכותי כבר לאורך 30 שנה לכן עדיף לך אותם |
|
|
| KrazyDJs |
| ברוך הבא גבר, אני אליאור |
|
|
| AboveBeyond |
נעים מאד כולם
קוראים לי גל גרוסמן
DjGalGrossman
בן 16 אזור מרכז
מתקלט פה ושם במסיבות נוער לגיל שלי
מקווה להתקדם עוד בעזרת השם :] |
|
|
| Segev |
אני חושב שאני מכיר אותך מהאהב אתה מהפורום של בי יו לא?
בכל מיקרה ברוך הבא אחי |
|
|
| AboveBeyond |
| כן אחי זה אני .. ;) |
|
|
| Shahar |
האאאא גל אני מכירתך היית בפורום של 99 תמיד חרשת על התוכניות של עידן גוטמן וארתור גורדון
ושגב מה שכתוב בחתימה שך באמת פול ואן דייק אמר? |
|
|
| Rising |
ברוך הבא..
אתה בא אלינו מ-
BU לא?
תקשיב..
מיקס הרמוני זה ברוב המקרים לא מיקס שמורכב מביטים...
beat matching
שאתה מתאים כל ביט בקטע אחד לביט בקטע השני ואז מתחבר...
במיקס הרמוני זה לרוב סגנון צ'יל אווט ואמביינט..
שאתה צריך לחבר בין ההרמוניות של כל קטע שזה ישמע משתלב וטוב..
כמובן שהרבה יותר קשה למקסס תסגנונות האלה כי הם לא מורכבים מביטים.
חוץ מזה אתה יכול לעשות מיקס הרמוני בטראנס אבל זה מאוד נדיר ..
שמדברים על סוג כזה זה לרוב צ'יל . |
|
|
| AboveBeyond |
כן הבנתי פחות או יותר :]
וכבר עידן וארתור לא ממש מעניינים :]
מחר יום שישי ב12 בלילה
סט של מרקו וי :thepirate |
|
|
| KrazyDJs |
גל יא נקניק, שוכח חברים ? :D
תגיד שזה אתה |
|
|
|
|