return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
[12-11-2004] Earth 5 year anniversary;Melkweg
View this Thread in Original format
magrec
year anniversary!!
earth in Melkweg on friday 12.11.2004

area 1:
live: Infusion (Aus),
dj's Kasey Taylor (Vapour rec, Aus), Benoît (Resident), Per (Resident),
area 2:
dj's: Rui da Silva (Kismet rec, Portugal), Marcelo Castelli (Low pressings, Hooj rec, Urugay),
Kareem Raïhani (earthbookings)
area 3:
dj H. Henk supported by Jansen met Fortuin + Luid & Duidelijk
extra:
mc P-Pholl, A-Cup pin up club, Master M, video by Muskee Media, Partycipation

entree presale EU 20,- + memb./// door EU 22,50 + memb./// 22.30-5.00
________________________________


Na een maandje rust (met dank aan mijn enkelbanden
:whip: ) weer een feest voor mij. Infusion en area 2 dat gaat het voor mij worden. Hoewel ik ook erg benieuwd ben naar kasey taylor.

Nog mmer mensen die hierheen gaan???
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by magrec

Na een maandje rust (met dank aan mijn enkelbanden
:whip: ) weer een feest voor mij. Infusion en area 2 dat gaat het voor mij worden. Hoewel ik ook erg benieuwd ben naar kasey taylor.

Nog mmer mensen die hierheen gaan???


Misschien dat ik nog even kom kijken... Ligt een beetje aan mijn bui en aan de mensen van de gastenlijst :)
Donna
Hmmmmmmmm,dunno nog,line up is niet ENORM lekker 4 me,zal ook aan mn mood liggen,want sfeertje daarentegen is altijd lekker en vervelen doe ik me daar iig nooit;)
magrec
Ik merk het alwel :p als er geen sasha, matthew dekay, deep dish, sander kleinenberg, nick warren of zabiela op de line up staat dan komen de proghelden van ta niet meer :rolleyes: :D
emre
Life is all about priorities
magrec
quote:
Originally posted by emre
Life is all about priorities


Waar gaat het heen met deze wereld :nervous: :nervous:
Tim81
quote:
Originally posted by magrec
Waar gaat het heen met deze wereld :nervous: :nervous:


Dat heb ik me deze week al vaker afgevraagd!
emre
quote:
Originally posted by magrec
Waar gaat het heen met deze wereld :nervous: :nervous:


Iig niet naar de Earth anniversary
SnuggLe
Ik wil ing Rui da Silva GRAAG nog zien.
Even kijken of ik vrijdag zin heb, kan wel glplaatsen regelen via partyscene. Maybe ben ik er wel bij.
Tim81
Hij heeft weer gastenlijstplaatsen... :(

magrec
quote:
Originally posted by Tim81
Hij heeft weer gastenlijstplaatsen... :(


Mjah hij wil wel rui da silva zien maar hij wil er niet voor betalen. Wat een nepperd :p :p ;)
Tim81
Nee het is nog erger!!
Hij heeft al gastenlijstplaatsen en hij wil ing graag rui da silva zien, maar hij moet nog even kijken of hij vrijdag ZIN heeft :conf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement