|
[12-11-2004] Earth 5 year anniversary;Melkweg
|
View this Thread in Original format
| magrec |
year anniversary!!
earth in Melkweg on friday 12.11.2004
area 1:
live: Infusion (Aus),
dj's Kasey Taylor (Vapour rec, Aus), Benoît (Resident), Per (Resident),
area 2:
dj's: Rui da Silva (Kismet rec, Portugal), Marcelo Castelli (Low pressings, Hooj rec, Urugay),
Kareem Raïhani (earthbookings)
area 3:
dj H. Henk supported by Jansen met Fortuin + Luid & Duidelijk
extra:
mc P-Pholl, A-Cup pin up club, Master M, video by Muskee Media, Partycipation
entree presale EU 20,- + memb./// door EU 22,50 + memb./// 22.30-5.00
________________________________
Na een maandje rust (met dank aan mijn enkelbanden
:whip: ) weer een feest voor mij. Infusion en area 2 dat gaat het voor mij worden. Hoewel ik ook erg benieuwd ben naar kasey taylor.
Nog mmer mensen die hierheen gaan??? |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by magrec
Na een maandje rust (met dank aan mijn enkelbanden
:whip: ) weer een feest voor mij. Infusion en area 2 dat gaat het voor mij worden. Hoewel ik ook erg benieuwd ben naar kasey taylor.
Nog mmer mensen die hierheen gaan??? |
Misschien dat ik nog even kom kijken... Ligt een beetje aan mijn bui en aan de mensen van de gastenlijst :) |
|
|
| Donna |
| Hmmmmmmmm,dunno nog,line up is niet ENORM lekker 4 me,zal ook aan mn mood liggen,want sfeertje daarentegen is altijd lekker en vervelen doe ik me daar iig nooit;) |
|
|
| magrec |
| Ik merk het alwel :p als er geen sasha, matthew dekay, deep dish, sander kleinenberg, nick warren of zabiela op de line up staat dan komen de proghelden van ta niet meer :rolleyes: :D |
|
|
| emre |
| Life is all about priorities |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by emre
Life is all about priorities |
Waar gaat het heen met deze wereld :nervous: :nervous: |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by magrec
Waar gaat het heen met deze wereld :nervous: :nervous: |
Dat heb ik me deze week al vaker afgevraagd! |
|
|
| emre |
| quote: | Originally posted by magrec
Waar gaat het heen met deze wereld :nervous: :nervous: |
Iig niet naar de Earth anniversary |
|
|
| SnuggLe |
Ik wil ing Rui da Silva GRAAG nog zien.
Even kijken of ik vrijdag zin heb, kan wel glplaatsen regelen via partyscene. Maybe ben ik er wel bij. |
|
|
| Tim81 |
| Hij heeft weer gastenlijstplaatsen... :( |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Tim81
Hij heeft weer gastenlijstplaatsen... :( |
Mjah hij wil wel rui da silva zien maar hij wil er niet voor betalen. Wat een nepperd :p :p ;) |
|
|
| Tim81 |
Nee het is nog erger!!
Hij heeft al gastenlijstplaatsen en hij wil ing graag rui da silva zien, maar hij moet nog even kijken of hij vrijdag ZIN heeft :conf: |
|
|
|
|